Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Missäs joukkueessa Kesler pelaa? Joo mul on pakkipula, joten Sourey ois hyvä hankinta

Nikezu: yritin saada Kesseliä, mutta se on vaihtanu seuraa nii en löydä stä mistään:(

mene siihen kohtaan missä voit muuttaa niitä ketjuja, ja sieltä kattele minkä joukkueen riveissä se on.

Missäs joukkueessa Kesler pelaa? Joo mul on pakkipula, joten Sourey ois hyvä hankinta

Nikezu: yritin saada Kesseliä, mutta se on vaihtanu seuraa nii en löydä stä mistään:(

Tai sitten katot hyökkääjien pistepörssin, ja laitat aakkosjärjestykseen, ni kyllä se k aika nopeesti tulee vastaaan

Jooh, Gillin vaihoin Koistiseen ja Gontcharin W.Reddeniin. Koistisella tehot 4+3 et iha jees (Gillillä 1+1). Tuski Redden kauaa pysyy joukkueessa, nyt etin muutamaa lupavaa pakkia tilalle :rolleyes:

Jooh, Gillin vaihoin Koistiseen ja Gontcharin W.Reddeniin. Koistisella tehot 4+3 et iha jees (Gillillä 1+1). Tuski Redden kauaa pysyy joukkueessa, nyt etin muutamaa lupavaa pakkia tilalle :rolleyes:

Et kai! Gillhän on jengin paras jäähyilijä. Eku ei ookkaaan Oprik ottaa joka pelis kampituksel jäähyn. En tajuu miten se onnistuu siinä:D

Et kai! Gillhän on jengin paras jäähyilijä. Eku ei ookkaaan Oprik ottaa joka pelis kampituksel jäähyn. En tajuu miten se onnistuu siinä:D

Jooh, mulla Orpik jäähytilastojen ykkönen! ;D Joka ottelussa vähintään kolme jäähyä, joista sit vastustaja usein myös viimeistelee. Gill toki isokokoinen ja hyvä, mut nopeudes ei pärjää hyökkääjille...

Kun mökiltä palaan niin hankin ainakin Soureyn ja Keslerin. Mikä se Soureyn kokonaisuus on?
Eli "overall" nii ku te sanotte.

@madoman: ota D. Heatly tilalle, saat kuuden vuoden sopparin sen mukana ja vielä 2 kierroksen varauksen Hossasta. .

Otin sitten Heatleyn Hossan tilalle ja on kyl pakko sano että on toi Heatley ihme äijä, neljä ottelua heatley on nyt pelannut pingviineissä ja kaikissa otteluissa vähintään 2 pistettä, viimeisessä tuli kypärätemppu.:cool:

Otin sitten Heatleyn Hossan tilalle ja on kyl pakko sano että on toi Heatley ihme äijä, neljä ottelua heatley on nyt pelannut pingviineissä ja kaikissa otteluissa vähintään 2 pistettä, viimeisessä tuli kypärätemppu.:cool:

: O. Itse en vielä ainakaan Hossaa ala mihinkää vaihtamaan. Joukkueen pistepörssin kolmas tällä hetkellä.

heatly on kone:D
Oliskoha Sourey ollu joku 86 tai 85... Mutta se on paljo parempi ku tuo ka. antaa ymmärtää;)

Alotin tossa joku aika sitten Torontolla, ja tiimi näyttää tällä hetkellä tämmöseltä:

Hyökkäysketju 1

P.KESSEL (81) - M.SAKIC (86) - C.ARMSTRONG (75)

Hyökkäysketju 2

J.JOKINEN (79) - O.OSALA (81) - Z.PARISE (83)

Hyökkäysketju 3

A.PIHLSTRÖM (77) - K.AUCOIN (70) - P.EAVES (78)

Hyökkäysketju 4

A.STEEN (79) - D.MOORE (71) - F.LEMIUX (69)

Pakkipari 1

B.BURNS (75) - J.BOUWEESTER (84)

Pakkipari 2

B.MCCABE (74) - E.JOHNSON (75)

Pakkipari 30

L.WHITE (76) - A.STRÅLMAN (68)

Maalivahtina H. LUNGVIST

Suluissa on tehot, ja jos ihmettelette miten Pihlströmillä on niin hyvät tehot, niin tein sen uudestaan ite, koska pelintekijöiden tekemä ei näytä mistään kohdasta siltä. Laitoin pelintekiöiden pihlstömin tehot 50, ja siirsin vapaisiin pelaajiin.

Alotin tossa joku aika sitten Torontolla, ja tiimi näyttää tällä hetkellä tämmöseltä:

Hyökkäysketju 1

P.KESSEL (81) - M.SAKIC (86) - C.ARMSTRONG (75)

Hyökkäysketju 2

J.JOKINEN (79) - O.OSALA (81) - Z.PARISE (83)

Hyökkäysketju 3

A.PIHLSTRÖM (77) - K.AUCOIN (70) - P.EAVES (78)

Hyökkäysketju 4

A.STEEN (79) - D.MOORE (71) - F.LEMIUX (69)

Pakkipari 1

B.BURNS (75) - J.BOUWEESTER (84)

Pakkipari 2

B.MCCABE (74) - E.JOHNSON (75)

Pakkipari 30

L.WHITE (76) - A.STRÅLMAN (68)

Maalivahtina H. LUNGVIST

Suluissa on tehot, ja jos ihmettelette miten Pihlströmillä on niin hyvät tehot, niin tein sen uudestaan ite, koska pelintekijöiden tekemä ei näytä mistään kohdasta siltä. Laitoin pelintekiöiden pihlstömin tehot 50, ja siirsin vapaisiin pelaajiin.

Onko Osala muunneltu? Ite oon kivenkova Blues fani, joten Osala ois saatava jengiin, ellei oo täs pelis liian huono:(

Pihlström on pelannu lätkää samas jengis mun veljen kans:D Ja sen setä Tapani Pihlström oli mun kiekko valmentaja:) En siltikään arvosta pihlströmiä hirveesti ku sil ei oo käsiä:cool:

Noniin iloksenne ilmoitan että Sheldon Souray on liittynyt joukkueeseeni. Kesleriä en saanut, koska sen kok. oli 90 ja Vancouver ei millään suostunut vaihtamaan sitä:(

oon pelannut Souraylla 3 peliä ja tehot on: 1+3=4:) Maali tuli siniviivalämärillä,joka upposi Brodeurin längeistä sisään. Se oli ainoa veto minkä oon Souraylla päässyt tykittämään:o Toi Vanek, jonka hankin ei oo pelannut odotetusti (6 peliä tehot 2+5=7) eli taidan laittaa Afinogenovin ykkösketjuun:rolleyes:

Crosby on aika hullu mul: kiekon hallinta 99 harjauttaminen 99 lämärin tarkkuus 99 lämärin voima 97 En ihan muista, mutta siinä rivissä missä on lämärit rannarit ja taidot niin siin on 5 peräkkäin 99:) luistelukin on kai jotai 97. Ei ihme että Crosby on tehnyt hirveet tehot täl kaudel

ilari61: Se Osala on ite tehty mun kaverin ohjeilla. Se näyttää aikalailla oikeelta. Voin joskus, kun on aikaa, niiin laittaa ne sen tekoohjeet tähän. Sama juttu ton Mike Sacikin kanssa, se on tehty ite, kaverin ohjeilla :D

Noniin iloksenne ilmoitan että Sheldon Souray on liittynyt joukkueeseeni. Kesleriä en saanut, koska sen kok. oli 90 ja Vancouver ei millään suostunut vaihtamaan sitä:(

oon pelannut Souraylla 3 peliä ja tehot on: 1+3=4:) Maali tuli siniviivalämärillä,joka upposi Brodeurin längeistä sisään. Se oli ainoa veto minkä oon Souraylla päässyt tykittämään:o

Mähän sanoin;) Sillä kannattaa laukoo vaa nii pirusti:p

ilari61: Se Osala on ite tehty mun kaverin ohjeilla. Se näyttää aikalailla oikeelta. Voin joskus, kun on aikaa, niiin laittaa ne sen tekoohjeet tähän. Sama juttu ton Mike Sacikin kanssa, se on tehty ite, kaverin ohjeilla :D

Kyl toi Osala vähän yläkanttiin on tehty 10 pois kokonaisuudesta niin olis realistisempi ;), ja kuka ihme on Mike Sakic :D

joe sakicin poika, muuten oikeen näköne mut pulla posket,voin antaa ohjeet tehä se. sekin on kaverin alunperin tekemä.

Öö Joe Sakicin vanhin poika, nimeltään Mitchell on syntyny vuonna 1996, et kyl aika yläkanttiin kaveris noi äijät tekee :D

89 vanhin poika mike sakic, jos hyvä tuuri sulla, se on veli.

Missä tällanen kaveri pelaa, kun edes Hockey Database ei tunne kyseistä pelaajaa, joku tainnu kusettaa sua :rolleyes:

Sakicilla on kyllä veli, Brian syntyny 1970 mutta ei mikään pelimies kuitenkaan uhl:ssä pelas aikoinaan.

edit. aa tarkotit varmaan Mitchelin veljeä, mut Sakicilla on kolme lasta vanhin on toi Mitchell ja sit on vähän nuoremmat kaksoset, et voin kyllä 99 % varmuudella sanoa ettei Joe Sakicilla oo ton nimistä poikaa.

tässä ois sen Oskar Osalan tekoohjeet:

INFO

Etunimi: Oskar
Sukunimi:Osala
paikka: vasenlaita
kätisyys:vasen
syntymävuosi:1988
Syntymäkuukausi: Maaliskuu
Päivä: 5
Maa:Suomi
pituus: 1,93m