Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ensimmäinen kausi on aikalailla puolessa välissä. Emerylle on mennyt muistaakseni pari helppoa sisään, mutta on torjunut vastaavasti monta varmaa maalia. Vaihdoin ensiksi Khabibuilnin Wardiin, mutta sille meni helppoja vähän liikaakin.

Mitenköhän peli laskee joukkueelle nuo arvot, kun Chicagon hyökkäys on 86 ja puolustus on 83? Hyökkääjistä Bergeronilla on overall 87, mutta seuraavaksi paras on Hortonilla (82). Ja puolustajista ei kenelläkään ole overall edes 83:a.

Kyllä tästä saa enemmän tyydytystä kuin pelaisi joukkueellisella supertähtiä. Eilen tein semmoisen maalin, mitä oiken piti tuulettaa:D: Pakki syöttää oman maalin takaa B-pisteiden väliin Toewsille, joka kaartaa laidan viertä kohti hyökkäysaluetta. Toews ohittaa kärkikarvaajan spin-o-ramalla ja syöttää keskialueelle Kanelle täyteen vauhtiin. Kane täpärästi livahtaa harhautusnapilla kahden puolustajan väistä siten, että kiekko lipuu toisen pakin jaloista takaisin Kanen lapaan. Läpiajossa onnistun jotenkin tekemään vähän Datsjuk-moven kaltaisen veivin kämmenpuolelle ja maalivahti ei ehtinyt tajuta mitään. Seuraavaksi tuli mutsi ovelle ihmettelemään, että mitä minä oikein telkkarille huudan....

Juu mäki oon vähän ihmetelly tota joukkueen tehot juttua. Mulla on oma joukkue mis on 4 omaa pelaajaa (kok 99) ja loput NHL:än tähtiä ja kaikki tehot paistsi maalivahdit on sata (?)

Repesin tos sun viestin lopus:D

Nyt harmittaa ku vika vaihtopäivä meni ja Foppa on yhä joukkueessani. Ei sillä että ois pelannu huonosti (johtaa pistepörssiä) , mutta jää luultavasti eläkkeelle:confused: Pitäis saada Kesseli tilalle.

Kun äsken pelasin olin 4-5 tappiolla, mutta tasoitin pelin Afinogenovin laukauksella siniviivalta (Afinogenov tuli yksin hyökkäykseen luisteli siniviivalle ja lämäsi kiekon häkkiin) 5-5. Sitten ylivoimalla 7 sek ennen loppua Crosby vetää takatolpalta kiekon sisään. Ja 1,2 sek ennen loppea Afinogenov viimeistelee hattuemppunsa laukomalla ranteella yläpesään. Siinä tuli pitkästä aikaa voitto, joten fiilikseni on katossa:D

Edit 100:s viesti!!!! oli pakko saada se tähän aiheeseen, koska tämä on tärkein syyni käydä konsolifinissä.

mun uus 1kenttä pitissä : Malkin - Crosby - Heatly :) Hossa vaihtu Heatlyyn ja sain vielä 2kierros varauksen... 2kenttä Afinogenov-Kesler-Zherdev. Tuo Zherdev on aikas samanlainen ku Afino.

Eka play off kierros on mul Ottawaa vastaan ja johdan voitoin 2-0! Ekan peli voitin 1-0 vaik Ottawa pyöritti koko ajan. Conclin oli tules. Toine peli meni jatkoajalle lukemiss 5-5:D Siel mun joku farmiheppu iski voittomaalin.

Mun 5-5 tasotusmaali tuli 30sek ennen loppuu. Crosby lämäs Ottawan pakkiin ja Malkin huitaisi kädellä kiekon sisään. Laitan sen maalin videon jossain vaihees tähän.

Dynastya kunnolla palkkakatolla pelaaville voin suositella Milan Michalekia San Josesta. Kaverilla on kuuden vuoden sopimus, josta hän kuittaa 0,625 miljoonaa kaudesta. Pelaajan statseilla se on kauppa, joka kannattaa.
On muuten pelimies. Vaihdon jälkeen tehny joka pelissä maalin. :) Kaikki ollu jotaki ihme roikkuja.

On muuten pelimies. Vaihdon jälkeen tehny joka pelissä maalin. :) Kaikki ollu jotaki ihme roikkuja.

Juu, iteki otin sen vihjeestä ja pakko myöntää että aika kova löytö kokonaisuudessaan.
Paras pakki pelissä = Sheldon Souray, kauhee lämäri ja jakelee kivoja pommeja:D

Kai tänne puolelle (?) saa tulla puhumaan, kun on tuolla 360-puolella aika hiljaista tämän pelin suhteen? ;D

Itse taas alkanut etsiä uutta seuraa manageroitavaks. Olisiko hyviä ehdotuksia sellaiseksi hyväksi nuorisojoukkueeksi? Itse meinaisisin aloittaa Red Wingseillä ja tehdä siitä nuorehkon joukkueen. Lindström ja Rafalski sais jää konkareista :p

Kai tänne puolelle (?) saa tulla puhumaan, kun on tuolla 360-puolella aika hiljaista tämän pelin suhteen? ;D

Itse taas alkanut etsiä uutta seuraa manageroitavaks. Olisiko hyviä ehdotuksia sellaiseksi hyväksi nuorisojoukkueeksi? Itse meinaisisin aloittaa Red Wingseillä ja tehdä siitä nuorehkon joukkueen. Lindström ja Rafalski sais jää konkareista :p

Kuten tuol ylempää näkee nii Chicago ois ihan hyvä.

Pittsburghil alotin dynastyn, vaikka Chicago oli myös iha kiinnostava ;) Nyt testailen erilaisia ketjukoostumuksia ja P.Kane tuli hankittua joukkueeseen. Eka matsi päätty 0-4 vierasvoittoon Carolinasta ja toisen hävisin kotona Anaheimia vastaan 2-3. Superstaril pelaan tällä hetkellä.

Pittsburghil alotin dynastyn, vaikka Chicago oli myös iha kiinnostava ;) Nyt testailen erilaisia ketjukoostumuksia ja P.Kane tuli hankittua joukkueeseen. Eka matsi päätty 0-4 vierasvoittoon Carolinasta ja toisen hävisin kotona Anaheimia vastaan 2-3. Superstaril pelaan tällä hetkellä.

Jaa pelimies sitten ootki. Ja Pittsburgh on paras! Nyt ku Ottawa kaatui voitoin 4-0, niin Buffalo onkin kovempi vastustaja. Otteluvoitot Buffalolle 3-1. Pelit on päättyny: 2-7, 0-7, 4-1, 3-7

Punasel häviöt eli toi 4-1 on ainoa voittoni. Kyllä tästä vielä nousen (tai sitten en):D

****u toi Vanek voittais mut yksinkin. Tekee aina ne ratkaisevat maalit mitkä katkaisee selkäränkani.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jaa pelimies sitten ootki. Ja Pittsburgh on paras! Nyt ku Ottawa kaatui voitoin 4-0, niin Buffalo onkin kovempi vastustaja. Otteluvoitot Buffalolle 3-1. Pelit on päättyny: 2-7, 0-7, 4-1, 3-7

Punasel häviöt eli toi 4-1 on ainoa voittoni. Kyllä tästä vielä nousen (tai sitten en):D

****u toi Vanek voittais mut yksinkin. Tekee aina ne ratkaisevat maalit mitkä katkaisee selkäränkani.

En nyt sanois että ihan pelimies :D. Nyt testailen pääasiassa 1.Ketjun tehokkuutta. Tällä hetkellä 1.Ketju näyttää tälläiselta:

J.Staal - Crosby - M.Hossa/P.Kane

Joo tiedän, J.Staal on KH oikeasti, mut kyllä se tuolla vasemmassakin laidassa osaa. Johtaa pistepörssiä tehoin 6+3. P.Kane:n saldo "vaan" 0+2.
Crosbyllä tehot 5+3.

Kait munkin pitää laittaa oma joukkue tänne ku muutkin ovat laittaneet...

Pittsbrughilla pelailen ekaa kautta dynastyssa tällä hetkllä ja joukkue näyttää tältä:

Hyökkääjät:

E.Malkin -S. Crosby -M. Hossa
A.Kostitsyn - J.Staal - N.Zherdev
R.Malone - V.Filppula - S.Kostitsyn
P.Dupuis - Beech - G.Laraque:D

Puolustajat:

S.Weber - P.Ranger
B.Burns - M.Green
B.Coburn - I.White

Maalivhadit:

M.Fleury
J.Harding

Suhteellisen nuori joukkue itellä myös on, tosin "vanhus" M.Hossa on vähän kysymysmerkki, oon ajatellut jos vaihtaisin Hossan R.Nashiin tai A.Seminiin, kannataisko?

Kait munkin pitää laittaa oma joukkue tänne ku muutkin ovat laittaneet...

Pittsbrughilla pelailen ekaa kautta dynastyssa tällä hetkllä ja joukkue näyttää tältä:

Hyökkääjät:

E.Malkin -S. Crosby -M. Hossa
A.Kostitsyn - J.Staal - N.Zherdev
R.Malone - V.Filppula - S.Kostitsyn
P.Dupuis - Beech - G.Laraque:D

Puolustajat:

S.Weber - P.Ranger
B.Burns - M.Green
B.Coburn - I.White

Maalivhadit:

M.Fleury
J.Harding

Suhteellisen nuori joukkue itellä myös on, tosin "vanhus" M.Hossa on vähän kysymysmerkki, oon ajatellut jos vaihtaisin Hossan R.Nashiin tai A.Seminiin, kannataisko?

Katos, sullaki Filppula! :D Ite lähetin farmiin ku ei oikei tehoja tullu. Äijän pakkikalusto vähä muuttunu alkuperäsestä. Ite en vaihtais Hossaa, eikä se nyt niin vanha ole, 28v. Ite laitoin Malkinin ja Hossan kakkosketjuun. Molareina Fleury ja Hallikainen.

Katos, sullaki Filppula! :D Ite lähetin farmiin ku ei oikei tehoja tullu. Äijän pakkikalusto vähä muuttunu alkuperäsestä. Ite en vaihtais Hossaa, eikä se nyt niin vanha ole, 28v. Ite laitoin Malkinin ja Hossan kakkosketjuun. Molareina Fleury ja Hallikainen.

Jees, ei filppula oo pelannut kun 3-4 matsia joukkueessa mutta piste jokaisessa. :)

Nyt kun kausi on ohi (eli hävisin Buffalolle) niin oon vähän muuttanut joukkuetta. Oli ihme juttu ku vaihoin fopan Vanekkiin ja sitten seuraavana päivänä tuli ilmoitus että Foppa on jäänyt eläkkeelle. Eli sain Vanekin ilmaseks:D

Joukkueeni:Pittsburgh

Vanek (87) -- Crosby (97) -- Malkin (95)

Rolston (87) -- S. Koivu (87) -- Afinogenov (84)

Amstrong (81) -- M.Koivu (81) -- Pominville (81)

Filewitch (78) -- Kenneby (78) -- Stone (76)

Suluissa kokonaisuus-

Pakkeien ulkomuistista muista, mutta on ainakin Timonen, Whitney,Oprik,Scuberi...

Oon pelannu 2 kautta ja nyt alkaa kolmas

No jo on kokonaisuudet korkealla Crosbyllä ja Malkinilla! :D

Ite edittaan omat rosterit kohta tähän, kuhan ehin käydä kattomassa ne.

Nonih:

J.Staal - S.Crosby (C) - M.Hossa (A)

M.Cooke - E. Malkin - P.Kane

G.Roberts - T.Kennedy - P. Sykora

R.Malone - M.Talbot - P.Dupuis

Pakit:

S.Gonchar (A) - P.Sydor

R.Whitney - B.Orpik

H.Gill - R.Scuderi

Fleury - Hallikainen

Gonchar, Sykora, Roberts ja Gill odottavat seuran vaihtoa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vahvistappas ilari tuota sun joukkuetta Ryan Keslerillä(KH), Zherdevillä(laituri) ja Sheldon Soureyllä(P) nii alkaa tapahtuu:p

Kesler halpa, nopea ja hyvä aloittaja... Mulla Sourey johtaa pakkien pistepörssiä aivan ylivoimaisesti, maali 40% peleistä ja piste / peli keskiarvolla menee. Sillä voi laukoa aina lämärillä ku paikka tulee, olikoha sillä power 99 ja accuracy 90:D

@madoman: ota D. Heatly tilalle, saat kuuden vuoden sopparin sen mukana ja vielä 2 kierroksen varauksen Hossasta. Seminiin kannattaa vaihtaa joku huonompi ja annat vaikka tuon Hossasta saadun varauksen matkassa, noin saat Hossalla ja jollain turolla tilalle Semin+Heatly;) Afinogenov on kans pakko hankinta...
Yks yllättävä pelaaja minkä draftasin iha kauden alussa ja on tehny pisteitä iha jees, 4. kenttä huomioon, ottaen on JYPissä pelannu Dwight Helminen.

Meikäläisellä sitten jämähti tää nhl noihin pleijjareihin, aina sammuu ekan erän loputtua saatana:mad:

Nyt kun kausi on ohi (eli hävisin Buffalolle) niin oon vähän muuttanut joukkuetta. Oli ihme juttu ku vaihoin fopan Vanekkiin ja sitten seuraavana päivänä tuli ilmoitus että Foppa on jäänyt eläkkeelle. Eli sain Vanekin ilmaseks:D

Joukkueeni:Pittsburgh

Vanek (87) -- Crosby (97) -- Malkin (95)

Rolston (87) -- S. Koivu (87) -- Afinogenov (84)

Amstrong (81) -- M.Koivu (81) -- Pominville (81)

Filewitch (78) -- Kenneby (78) -- Stone (76)

Suluissa kokonaisuus-

Pakkeien ulkomuistista muista, mutta on ainakin Timonen, Whitney,Oprik,Scuberi...

Oon pelannu 2 kautta ja nyt alkaa kolmas

kun sanoit et pitäs hankkii kessel niin vaiha rolston ja sun mokke (1 molari) ja kessel ja niitten molari...

Vahvistappas ilari tuota sun joukkuetta Ryan Keslerillä(KH), Zherdevillä(laituri) ja Sheldon Soureyllä(P) nii alkaa tapahtuu:p

Kesler halpa, nopea ja hyvä aloittaja... Mulla Sourey johtaa pakkien pistepörssiä aivan ylivoimaisesti, maali 40% peleistä ja piste / peli keskiarvolla menee. Sillä voi laukoa aina lämärillä ku paikka tulee, olikoha sillä power 99 ja accuracy 90:D

@madoman: ota D. Heatly tilalle, saat kuuden vuoden sopparin sen mukana ja vielä 2 kierroksen varauksen Hossasta. Seminiin kannattaa vaihtaa joku huonompi ja annat vaikka tuon Hossasta saadun varauksen matkassa, noin saat Hossalla ja jollain turolla tilalle Semin+Heatly;) Afinogenov on kans pakko hankinta...
Yks yllättävä pelaaja minkä draftasin iha kauden alussa ja on tehny pisteitä iha jees, 4. kenttä huomioon, ottaen on JYPissä pelannu Dwight Helminen.

Missäs joukkueessa Kesler pelaa? Joo mul on pakkipula, joten Sourey ois hyvä hankinta

Nikezu: yritin saada Kesseliä, mutta se on vaihtanu seuraa nii en löydä stä mistään:(

Ylös Bottom