Vastaus: NHL 08 [Ps3]
Juu mäki oon vähän ihmetelly tota joukkueen tehot juttua. Mulla on oma joukkue mis on 4 omaa pelaajaa (kok 99) ja loput NHL:än tähtiä ja kaikki tehot paistsi maalivahdit on sata (?)
Repesin tos sun viestin lopus
Ensimmäinen kausi on aikalailla puolessa välissä. Emerylle on mennyt muistaakseni pari helppoa sisään, mutta on torjunut vastaavasti monta varmaa maalia. Vaihdoin ensiksi Khabibuilnin Wardiin, mutta sille meni helppoja vähän liikaakin.
Mitenköhän peli laskee joukkueelle nuo arvot, kun Chicagon hyökkäys on 86 ja puolustus on 83? Hyökkääjistä Bergeronilla on overall 87, mutta seuraavaksi paras on Hortonilla (82). Ja puolustajista ei kenelläkään ole overall edes 83:a.
Kyllä tästä saa enemmän tyydytystä kuin pelaisi joukkueellisella supertähtiä. Eilen tein semmoisen maalin, mitä oiken piti tuulettaa: Pakki syöttää oman maalin takaa B-pisteiden väliin Toewsille, joka kaartaa laidan viertä kohti hyökkäysaluetta. Toews ohittaa kärkikarvaajan spin-o-ramalla ja syöttää keskialueelle Kanelle täyteen vauhtiin. Kane täpärästi livahtaa harhautusnapilla kahden puolustajan väistä siten, että kiekko lipuu toisen pakin jaloista takaisin Kanen lapaan. Läpiajossa onnistun jotenkin tekemään vähän Datsjuk-moven kaltaisen veivin kämmenpuolelle ja maalivahti ei ehtinyt tajuta mitään. Seuraavaksi tuli mutsi ovelle ihmettelemään, että mitä minä oikein telkkarille huudan....
Juu mäki oon vähän ihmetelly tota joukkueen tehot juttua. Mulla on oma joukkue mis on 4 omaa pelaajaa (kok 99) ja loput NHL:än tähtiä ja kaikki tehot paistsi maalivahdit on sata (?)
Repesin tos sun viestin lopus