Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Minkä takia 2pelissä peli jumittelee vittumaisesti koko ajan? menee jo hermot, kun ei pääse pelaa ees yhtä peliä loppuun. Onko tähän jokin niksi, vai onko tää vaan niin pa*ka peli?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ammattilaistasolla ei tarvitse muuttaa mitään. Eikä minun mielestä edes tähtipelaajallakaan.

En vois olla enemmän eri mieltä. Pelistä sää ihan helvetisti nautittavamman, kun slidereita muokkailee. Hyviä asetuksia löytää samasta ketjusta muutama sivu aiemmin, mutta itse peliä pelaamalla ja testaamalla löytänee itselleen sopivimmat.

Nikezu sanoi:
Minkä takia 2pelissä peli jumittelee vittumaisesti koko ajan? menee jo hermot, kun ei pääse pelaa ees yhtä peliä loppuun. Onko tähän jokin niksi, vai onko tää vaan niin pa*ka peli?
Meinaatko nettipeliä vai samalla koneella? Nettipeli nykii ja paukkuu minkä ehtii, mutta mikäli saman ruudun ääressä pelaat, suosittelen poistamaan pelin asennustiedostot ym ja aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä. Jos ei netin kautta pelaile, kannattaa myös ottaa verkkopiuha irti tätä pelatessa, sillä se tekee pelistä paljon vakaamman.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eli bugi... Eli kaverit pitää päästää vapaille markkinoille eikä sopimusta voi jatkaa suoraan... Fiksua, todella fiksua...

Ei kun sulla on joku tietty aika sorvata niiden kanssa sopimus, ja tänä aikana mikään joukkue ei voi tarjota kyseiselle pelaajalle sopimusta. Kun se aika on menny oisko ollu pari viikkoa? niin jossei pelaaja ole sun sopimustarjousta hyväksyny siihen mennessä, niin sitten pelaaja lähtee vapaille markkinoille.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

En vois olla enemmän eri mieltä. Pelistä sää ihan helvetisti nautittavamman, kun slidereita muokkailee. Hyviä asetuksia löytää samasta ketjusta muutama sivu aiemmin, mutta itse peliä pelaamalla ja testaamalla löytänee itselleen sopivimmat.

Ymmärsin, että nämä asetukset toimisivat tai tekisi pelin hyväksi vasta sillä toiseksi kovimmalla vaikeustasolla (tähtipelaaja?) vai mikä se nyt oli eikä ammattilais vaikeustasolla.
Eikös se ollut vielä niin, että kaikki pelaajat ovat samanarvoisia kovimmalla vaikeustasolla vai oliko nuo jo toiseks kovimmalla vaikeustasolla?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Stanley cup voitto Pingviineillä, viimein!!! Hasek eläkkeelle, ei siis ollut ihme kun sain sen niin halvalla:D Crosbyn kokonaisuus on nyt 96. Uusi kausi alkamassa. Malkin sai miltei kaikki palkinnot. Ihme juttu et tarjosin Rolstonille sopimusta ja se suostui, mutta ei ilmestynyt kokoonpanoon:confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

En vois olla enemmän eri mieltä. Pelistä sää ihan helvetisti nautittavamman, kun slidereita muokkailee. Hyviä asetuksia löytää samasta ketjusta muutama sivu aiemmin, mutta itse peliä pelaamalla ja testaamalla löytänee itselleen sopivimmat.


Meinaatko nettipeliä vai samalla koneella? Nettipeli nykii ja paukkuu minkä ehtii, mutta mikäli saman ruudun ääressä pelaat, suosittelen poistamaan pelin asennustiedostot ym ja aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä. Jos ei netin kautta pelaile, kannattaa myös ottaa verkkopiuha irti tätä pelatessa, sillä se tekee pelistä paljon vakaamman.

Oon kuullut/lukenut samaa et noi kokoonpano päivitykset aiheuttaa tota jäätymistä/kaatumista...

Eli kannattaa tosiaan jättää ne kokoonpano päivitykset pois jos kauheesti peli sekoilee...

@ilari61

Sama kävi mulle ja kaverille Hasekin kans. Capitalsilla pelattiin Dynastyä(ei palkkakattoa), kauhee pula maalivahdista, viimein saatiin Hasekki joukkueeseen, pelas kauden loppuun ja jäi eläkkeelle.. Sillon oli kyl muutama voimasana herkässä... :D

Sit oli tää herra Ovechkin, sopimus loppu, tarjottiin uutta, ei hyväksyny jotain 7-10 miljoonan sopimusta. Pistettiin sit joku 15 miljoonan sopimus sille ja johan hyväksy... S*atanan rahanahne kaveri... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Wuhuu!

Dynasty - mode toimii nyt mainiosti, paitsi toisessa TV:ssä.

Pakko sen vian olla siinä TV:ssä tai liitännässä, koska nyt koko peli on toiminut ilman yhtäkään tilttaamista.

Ja hyvinhän se Dynasty lähti käyntiin! Olen lokakuussa 2007 ja Pittsburgh Penguins johtaa sarjaa :) Farmijoukkueellani menee myös hyvin.

Kohta tulee palkkakatto vastaan, kun tuli ostettua Brodeur, Heatley, Pihlström sekä pari lupaavaa tulokasta, jotka keräävät vielä kokemusta farmijoukkueessa.

Hitto toi Heatley on kova! Tehnyt 24 pistettä 17 ottelussa :eek:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Wuhuu!

Dynasty - mode toimii nyt mainiosti, paitsi toisessa TV:ssä.

Pakko sen vian olla siinä TV:ssä tai liitännässä, koska nyt koko peli on toiminut ilman yhtäkään tilttaamista.

Ja hyvinhän se Dynasty lähti käyntiin! Olen lokakuussa 2007 ja Pittsburgh Penguins johtaa sarjaa :) Farmijoukkueellani menee myös hyvin.

Kohta tulee palkkakatto vastaan, kun tuli ostettua Brodeur, Heatley, Pihlström sekä pari lupaavaa tulokasta, jotka keräävät vielä kokemusta farmijoukkueessa.

Hitto toi Heatley on kova! Tehnyt 24 pistettä 17 ottelussa :eek:

Hienoa! Malkin on kovempi. Teki mulla pleiareissa 16 ottelussa yli 40 pistettä:D Nykyään tallennan jokaisen pelaamani pelin jälkeen... ihan varmuuden vuoksi;)

Caponelle sanon että jos ovechkin vaatii noin paljon palkkaa, niin vaihtaisin sen Malkiniin. Jep ja nyt veskarina toimii mulla dany Sabourun kok 75 :D. Hasek, muuta mielesi tarjoan enemmän!!! :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nykyään tallennan jokaisen pelaamani pelin jälkeen... ihan varmuuden vuoksi;)

Toi automaatti savetus juttu on muuten todella perseestä, kun se ei tallenna suoraan, kun peli loppuu. Ite tosiaan pelasin kaudesta ensimmäisen AHL-liigan pelin ja sen jälkeen suoraan NHL-pelin ja peli jääty totaalisesti kesken ottelun. Ei muuta kuin lataamaan dynastya uudestaan ja totean, että sama AHL peli on pelaamatta.
Teeppä sitten hätiköity pelaaja siirto, niin heti pitää savettaa, että ei saa kauppaakaan enää peruttua. Perkele sanon minä...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

En vois olla enemmän eri mieltä. Pelistä sää ihan helvetisti nautittavamman, kun slidereita muokkailee. Hyviä asetuksia löytää samasta ketjusta muutama sivu aiemmin, mutta itse peliä pelaamalla ja testaamalla löytänee itselleen sopivimmat.

Höh juuri pelasin 2 peliä tähtipelaajalla ja pelit päättyi 0-2 tappio ja 2-1 voitto. Eikä mitään slidereitä tarvittu. 2-0 pelin jälkeen ajattelin jo että tämähän on mahtavaa, mutta miten maalit tehdään:D Seuraavan pelin jälkeen peli oli aivan käsitämättömän hauskaa kun oppi tekemään maalejakin:) Parasta oli se että suoraan syötöstä maalit väheni hurjasti ja vastustajat katkaisi syöttöjä todella hyvin. Se tuo realistisuutta peliin.

Joo joo se on mielipide haluatko pelata slidereillä, joten kaikkien kannattaa kokeilla ilman niitä aluksi.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hienoa! Malkin on kovempi. Teki mulla pleiareissa 16 ottelussa yli 40 pistettä:D Nykyään tallennan jokaisen pelaamani pelin jälkeen... ihan varmuuden vuoksi;)

Caponelle sanon että jos ovechkin vaatii noin paljon palkkaa, niin vaihtaisin sen Malkiniin. Jep ja nyt veskarina toimii mulla dany Sabourun kok 75 :D. Hasek, muuta mielesi tarjoan enemmän!!! :D

Ei se nyt niinkään haittaa, vaikka haluuki noin paljon...

Onhan se nyt sidottu joukkueeseen "muutamaks" vuodeks, ja kyllä se on onnistunu häkkejäkin tekemään melkeen joka matsissa...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hienoa! Malkin on kovempi. Teki mulla pleiareissa 16 ottelussa yli 40 pistettä:D Nykyään tallennan jokaisen pelaamani pelin jälkeen... ihan varmuuden vuoksi;)

Caponelle sanon että jos ovechkin vaatii noin paljon palkkaa, niin vaihtaisin sen Malkiniin. Jep ja nyt veskarina toimii mulla dany Sabourun kok 75 :D. Hasek, muuta mielesi tarjoan enemmän!!! :D
Mulla Malkin on vain hyvä syöttelijä - tehot 1 maali, 10 syöttöä. Oikeasti Malkin onkin enemmän pelinrakentaja kuin maalintekijä, vaikka maalintekokin häneltä sujuu.

Itselläni on maalissa nyt Miikka Kiprusoff ja farmista nostettu Ty Conklin.

Ostin ensin Martin Brodeurin joukkueen maalivahdiksi huonon Fleuryn tilalle, mutta kun sain viestin, että Conklin kannattaisi nostaa joukkueeseen, arvaa kuka otti herneen nenäänsä?

Brodeur, tietysti! Ensin sen itsevarmuus laski reippasti. Yhdessä pelissä se imuroi 5 maalia. Se riitti, vaihdoin kolmaanteen erään Conklinin. Ty päästi vain yhden maalin, mutta Brodeurin imuroinnin takia hävisin ottelun.

Sen matsin jälkeen Broudeurilta tuli viesti, että haluan vaihtaa joukkuetta. Valitti, ettei ole tyytyväinen asemaansa joukkueessa.

Onneksi Flames hyväksyi tarjoukseni Kiprusoffista. Tarjoukseni oli Brodeur.

BTW, itsekin tallennan Dynastyn joka pelin tai pelaajavaihdon jälkeen.

Eiköhän se sieltä Nashvillen organisaatiosta löydy

Ei löydy, jota itsekin ihmettelin.

Mutta Matti Meikäläinen siirtää Pihlströmin ensin Predatorsiin ja aloittaa sitten Dynastyn. Heti Dynastyn alussa sen voi sitten vaihtaa sieltä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itsekin pelailen Dynastya Pittsburgh Penguinsillla toisiksi vaikeimmalla tasolla jo toista kautta. Ensimmäisellä kaudella tuli vain yksi tappio ja kausi päättyi Stanley Cupiin. Tällä kaudella en ole vielä hävinnyt peliäkään, mutta pistepörssin kärkisijoille on tuttuun tapaan matkaa. Tosin viime kaudella Crosby voitti playoffien pistepörssin. Tietokone on kyllä vähän tyhmä noissa vaihdoissa, kun harvoin ottaa "kehittyvyys"-kohdan statseissa huomioon. Mulla taitaa varamaalivahtia lukuunottamatta kaikilla ykkösjoukkueen pelaajilla arvo olla välillä 80-98. Pitkällä tähtäimellä siis olen joukkuetta rakentanut. Myös vanhempia pelaajia olen pyrkinyt vaihtamaan nuorempiin.

Suurimpia vaihtoja (mitä muistuu mieleen):

Malkin + joku jämäpakki -> Florida
Nathan Horton + Jay Bouwmeester -> Pittsburgh

Nathan Horton -> Los Angeles
Anze Kopitar -> Pittsburgh

Triplavaihto
Petr Sykora -> Chicago
Martin Havlat ->Edmonton
Ales Hemsky -> Pittsburgh

Sergei Gonchar -> Galgary
Robyn Regher -> Pittsburgh

Triplavaihto:
Mark Recchi->Carolina
Justin Williams -> Washington
Aleksandr Semin -> Pittsburgh

Ketjut:

Kessel-Crosby-Staal
Semin-Kopitar-Hemsky
Armstrong-Vermette-T. Ruutu

nelosessa pyörii farmisoppareilla potentiaalisia junnuja, mm. Eric Fehr ja Gilbert Brule

Bouwmeester-Regehr
Whitney-Mezaros
Green-Eminger

Fleury
joku

Ensitöikseni aloin laittamaan puolustusta kuntoon. Kolmosen tein vastustajan ykköstä pitämään, kun kaksi ensimmäistä ketjua pelaavat vastustajan kahta seuraavaa viisikkoa vastaan. On tuossa kokoonpanossa "muutama" ykköskierroksen varaus, joten joukkueen pitäisi olla parhaimmillaan vasta muutaman kauden päästä.


Edit. Useta kausia jo dynastya pelanneille: Nouseeko potentiaalisten junnujen (kehittyvyys>80) statsit nopeammin farmin ykkösessä vai NHL-jengin nelosessa jämäminuuteilla? Onko väliä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Osaisko joku slaideri guru sanoa miten nuo vastustajat sais aktiivisemmiksi, että niistä olis jotain haastetta, olen noilla Janrein slaidereilla pelaillu ja muuttanut tuon agressiivisuuden täysille, kiekonhallinnan nollille, syötön katkot täysille mut onko jotain muuta keinoa vielä?
On pleijjarit alkamassa ja olis mukava et tarttis edes jonkun verran tehdä töitä sen voiton eteen...:o
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Osaisko joku slaideri guru sanoa miten nuo vastustajat sais aktiivisemmiksi, että niistä olis jotain haastetta, olen noilla Janrein slaidereilla pelaillu ja muuttanut tuon agressiivisuuden täysille, kiekonhallinnan nollille, syötön katkot täysille mut onko jotain muuta keinoa vielä?
On pleijjarit alkamassa ja olis mukava et tarttis edes jonkun verran tehdä töitä sen voiton eteen...:o

Laita tv kiinni ja kokeile sitten pelata :D Sulle ei ole haastetta dynastyssä eikä onlinessa... Paska juttu, MYL :p
 
Ylös Bottom