Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Joopajoo...kyllä vähän alkaa pännii et pelasin tossa Kingseillä Oilersia vastaan ja ekas eräs mul oli 4 huippu maalipaikkaa. Vaan eipä menny sisään. Ja sitten toisen erän alkuun Oilersilla (CPU) sama juttu ja kaikki sisään. Kyllä meni halu jatkaa ottelua..tasona siis All-star ja sliderit aika samat mitä tol edellä mainitulla kaverilla.
Ja tämä eroaa oikeasta kiekosta ? Eilinen Blues-Pelicans... Torjunnat 20-51, mutta niin vain peli päättyi 2-4...

Toisaalta, koska kyse on EA:n pelistä, niin tekikö kone maalinsa SELKEÄSTI huijaamalla, vai oliko kyse omasta virheestä puolustus pelaamisessa ? Ja joskus se kiekko ei vaan pompi, mutta EA:n pelin ollessa kyseessä se pomppinenkin voi olla aika skriptattua...

Eli miltä vaikuttaa koneen huijaamisen muodossa ? Tämä kun on ollut sarjan perisynti jo pidemmän aikaa...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Peliä löytyy sekä ps3,pc ja x360 versiona pelimestasta (espoo,ulappatori) hintaa oli x360 versiolla 64. Ihan hyllystä saapi :) .
Itse peliä en ole vielä kerennyt pelaamaan, mutta illalla alkaa sitte sitäki kovempi tahkoaminen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Vähemmän yllättäen Jyväskylästä ei löydy mistään (ja tuskin löytyykään ennen.. no, ensi viikkoa? Tuntuu olevan pelihyllyjä kohtaan kiinnostus vähäistä myymälöiden työntekijöillä). No, toivottavasti VPD saa pelit tänään postiin.

edit: Ja tilaus lähetetty/VPD. Huomenna se sitten alkaa taas tämän vuoden osalta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Entäs Tampereen seutu?
Löytyykö änäriä mistään alueen kauppojen hyllyiltä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Baron sanoi:
Ja tämä eroaa oikeasta kiekosta ? Eilinen Blues-Pelicans... Torjunnat 20-51, mutta niin vain peli päättyi 2-4...

Toisaalta, koska kyse on EA:n pelistä, niin tekikö kone maalinsa SELKEÄSTI huijaamalla, vai oliko kyse omasta virheestä puolustus pelaamisessa ? Ja joskus se kiekko ei vaan pompi, mutta EA:n pelin ollessa kyseessä se pomppinenkin voi olla aika skriptattua...

Eli miltä vaikuttaa koneen huijaamisen muodossa ? Tämä kun on ollut sarjan perisynti jo pidemmän aikaa...


Itellä ainaki eilen ku pelasin allstarilla ipa-jokerit, mulla vedot pelin jälkee 32, jokereilla 13.. Jokerit voitti 4-2.. Jokanen paikka kuitenki oli ihan siisti maalintekopaikka ettei mitää räkämaaleja, niitä ei oo muutenka viel esiintyny hirveesti. Aika vaikee välil kyl saada kiekko pömpleiin, MUTTTA, REEEEEENIÄ! :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Baron sanoi:
Toisaalta, koska kyse on EA:n pelistä, niin tekikö kone maalinsa SELKEÄSTI huijaamalla, vai oliko kyse omasta virheestä puolustus pelaamisessa ? Ja joskus se kiekko ei vaan pompi, mutta EA:n pelin ollessa kyseessä se pomppinenkin voi olla aika skriptattua...

Eli miltä vaikuttaa koneen huijaamisen muodossa ? Tämä kun on ollut sarjan perisynti jo pidemmän aikaa...
Minä voin omalta osaltani valottaa asiasta.

Muutama kaverini valtameren takaa ovat kertoneet keskusteluissamme että All-Starsilla pelatessa oman joukkueen pakit ovat enemmän hukassa kuin SuperStar -tasolla pelatessa. Tämä voi siis hyvinkin vaikuttaa siihen että selkään tulee tietokoneelta. Mistään huijaamisesta en kuitenkaan ole kuullut, vaan päinvastoin on hehkutettu sitä että edelleen mennään NHL07:n aloittamalla linjalla eli tietokone ei huijaa ja matsit on täysin omissa käsissä. Tänä vuonna tietokonetta vastaan täytyy jatkuvasti muuttaa niin hyökkäys kuin puolustuskuvioita pärjätäkseen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onkohan NHL:n ja muiden liigojen rosterit erotettu toisistaan eri tiedostoihin? Jotenkin veikkaisin, että EA:n omat rosteripäivitykset parantavat ainoastaan NHL/AHL:aa. Eli jos itse tekee muutoksia SM-liigaan niin menevätkö ne hukkaan heti ensimmäisessä virallisessa rosteripäivityksessä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

jakestyles sanoi:
Onkohan NHL:n ja muiden liigojen rosterit erotettu toisistaan eri tiedostoihin? Jotenkin veikkaisin, että EA:n omat rosteripäivitykset parantavat ainoastaan NHL/AHL:aa. Eli jos itse tekee muutoksia SM-liigaan niin menevätkö ne hukkaan heti ensimmäisessä virallisessa rosteripäivityksessä?
Eivät mene hukkaan, jos et tallenna omien rosteriesi päälle. Voithan esimerkiksi korjailla yksiä rostereita (sm-liiga) ja tallentaa päivitetyt NHL-rosterit eri paikalle. Itselläni oli 07:ssa maajoukkueelle omat rosterit ja NHL joukkueille omansa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sequ sanoi:
Tai kenties ne on myyty loppuun?
Eikös tuossa sitä tarkoitettu? Vai olenko nyt ihan pihalla, jos luulen, että lavertelu tarkoittaa asian kertomista/juoruamista? :/
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kiitokset tiongille infosta. Hyllyssä ei ollut mutta ystävällinen kassaneiti kävi hakemassa takahuoneesta pelit poikiille kun kysyttiin. :D Illalla kaukaloon lämimään.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anzi23 sanoi:
Eikös tuossa sitä tarkoitettu? Vai olenko nyt ihan pihalla, jos luulen, että lavertelu tarkoittaa asian kertomista/juoruamista? :/

Viittasin että joku on varmaan kertonut liikkeelle mikä pelin oikea julkaisupäivä on, ja liike on vetänyt tuotteen myynnistä. Toki on mahdollista, että tuote on vain loppunut.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Moi,vaikka peliä pelaankin PS3:lla niin kysyn teiltä että kun tekee omia kuvioita ja tallentaa niitä niin miten niitä kuvioita voi käyttää itse pelissä? onko ne jonkin napin takana vai kuinka.
Kiitoksia jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

JM sanoi:
Moi,vaikka peliä pelaankin PS3:lla niin kysyn teiltä että kun tekee omia kuvioita ja tallentaa niitä niin miten niitä kuvioita voi käyttää itse pelissä? onko ne jonkin napin takana vai kuinka.
Kiitoksia jo etukäteen.

Ei ole erillistä namiskaa, vaan pelaamasi joukkue käyttää kuvioita aina sopivan paikan tullen. Ehkä huono asia, mutta toisaalta, eipä joudu erilaisia näppäinkikkoja käyttää.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Viittasin että joku on varmaan kertonut liikkeelle mikä pelin oikea julkaisupäivä on, ja liike on vetänyt tuotteen myynnistä. Toki on mahdollista, että tuote on vain loppunut.
Aah.. no se. :) Tuli sitten foorumin jumitellessa tuo viesti kolmeen otteeseen.. :p
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Lezlie sanoi:
Kiitokset tiongille infosta. Hyllyssä ei ollut mutta ystävällinen kassaneiti kävi hakemassa takahuoneesta pelit poikiille kun kysyttiin. :D Illalla kaukaloon lämimään.

Oho, nehän meni sitten äkkiä. Tuossa yhden aikoihin kun omani hain niin hyllyyn jäi vielä jotain viitisen kappaletta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kertokaa mulle miten tuo Create Play toimii, ekan pelaajan liikeradan saan kyllä vedettyä mutta toisen ja kolmannen en :/

EDIT. nyt tuo ongelma ratkesi, heti kun on nauhoittanut ekan pelaajan liikeradan niin painaa uudestaan b niin seuraava pelaaja alkaa nauhottaan

MUTTA

tuli toinen ongelma, katoin että pelaajien luonnista saa pisteitä, olen nyt laittanut kaikki kypärät jne oikeat tuohon mutta miten tuo pelaaja hyväksytään? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom