Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nyt kun olen seurannut keskustelua pelistä niin alkaa olla pakko ostaa. Itselläni ei ole vielä mitään NHL-peliä 360, joten ei taida ainakaan rahat mennä hukkaan tämän osalta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Osaako joku kertoa, että löytyykö peliä Seinäjoelta tai 30km säteellä Seinäjoesta? Tarvitsisi nimittäin käydä hakemassa oma. Tilata en halua, kun eipä tuo Postin tuntien kumminkaan huomiseksi tulisi ja odotus on sietämätöntä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Loistava peli, ei voi muuta sanoa :) pikkuisen harmittaa kyllä tuo lonkkataklailun määrä, sekä loukkaantumiset, jotka toki kytkin jo pois päältä. Ihan turhanpäiväiset, kun meininki on tuo.
Maalivahdit tuntuivat ainakin alkuun paljon haastavammilta, kuin 07, ei voi kahvittaa samalla tavalla, ja poikittaissyöttöihin ehtivät ihan liian hyvin mukaan. No, mutta lisää vaan vääntöä, katsotaan mitä tapahtuu.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mihin tämä koodi pitää sitten syöttää?
"
Tämä on jo varmaan mainittu, mutta laitetaan nyt uusiksi. Eli tällä koodilla saa unlockattua uudet (ja pirun hienot) RBK-paidat: h3oyxpwksf8ibcgt."
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

nakuttaja sanoi:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mihin tämä koodi pitää sitten syöttää?
Oma NHL -> RBK EDGE.

Tjoo, ja kymmenes tappio putkeen dynastyssa :D. Nyt pientä taukoa, ja sitten taas kauden kolmannen voiton metsästykseen!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Poro24 sanoi:
Oma NHL -> RBK EDGE.

Tjoo, ja kymmenes tappio putkeen dynastyssa :D. Nyt pientä taukoa, ja sitten taas kauden kolmannen voiton metsästykseen!

Täällä näköjaan itse kukin polvistuu EA:n dramaattisesti kehittyneen CPU:n käsittelyssä. Toivottavasti vaikeustaso on balanssissa ettei kohta aleta joukolla puhumaan kuinka ylivoimanen CPU on.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tuli tehtyä rapiat 4 tuntia manuaalisesti rosteripäivitystä. Nyt on NHL tiimit kuosissa ja AHL:kin hyvällä mallilla. Nyt siis voi pelata hyvällä mielellä itse peliä. :p

Olen pelannut SS-tasolla tietokonetta vastaan 3 peliä ja kaikissa on tullut parin maalin erolla selkään. On se vaan niin kivaa ottaa kerrankin kuonoon. Molarit on ehkä hiukan liian hyviä SS-tasolla ja saattaa olla pienet editoinnit edessä jotta tietokone ja ennenkaikkea minä saan tehtyä niitä maaleja tällä tasolla.

Tuli myös pelattua onlinessa saksalaista kaveria vastaan, slow ja 10 minuutin erät. Ihan hemmetin hyvä matsi oli. Se oli kunnon lätkää se. Online on niin pehmeä, en suoraan sanoen eroa huomannut offlineen verrattuna. Erittäin asiallinen lätkäpeli ensimmäisen päivän perusteella.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Tuli tehtyä rapiat 4 tuntia manuaalisesti rosteripäivitystä. Nyt on NHL tiimit kuosissa ja AHL:kin hyvällä mallilla. Nyt siis voi pelata hyvällä mielellä itse peliä. :p
.

tuu tännekin säätää :D

joku sanoi toisaalla, että olisi saanut päivitykset jo EA:lta :O
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Täällä näköjaan itse kukin polvistuu EA:n dramaattisesti kehittyneen CPU:n käsittelyssä. Toivottavasti vaikeustaso on balanssissa ettei kohta aleta joukolla puhumaan kuinka ylivoimanen CPU on.

Ja on helvetin viihdyttävää, että joutuu oikeasti taistelemaan, ja silti saa dunkkuunsa :) Itse en ole vielä aloittanut tosin Dynastya, mutta yksittäisissä on käkeen tullu kyllä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
Ja on helvetin viihdyttävää, että joutuu oikeasti taistelemaan, ja silti saa dunkkuunsa :) Itse en ole vielä aloittanut tosin Dynastya, mutta yksittäisissä on käkeen tullu kyllä.

Käkeen oon saanu minäkin, vähän turhan monta kertaa jo.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nonii nyt tuli haettua omakin pois kaupasta ja ei voi muuta sanoa kun että tietokone osaa hommansa. Pelaan all-starilla ja kuudesta pelistä voittanut yhden(2-3) . Create a play on kyllä myös hyvä juttu ja practise mode (tullu nyt 1h väsättyä erillaisia pelikuvioita)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Yritettiin tänään sitä hommaa, että omalla koneella on 3 pelaajaa ja pelattaisiin kolme muuta vastaan netissä. Eipä onnistunut. Kaikki oltiin kirjauduttu profiileillamme sisään liveen, mutta kone näytti vaan pääkäyttäjän nimen ja ohjaimen peliin siirryttäessä. Moninpeli 3vs3 päästiin pelaamaan, mutta olin vain yksi kuudesta silloin.

Kummallista, kukaan saanut toimimaan edes kahdella saman konsolin pelaajalla nettipeliä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kyllä alkaa taas vituttaa nää nettipelit. Kolme neljästä pelistä on loppunut boxin jäätymiseen kolmannessa erässä.. näyttää hyvält tilastoissa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onkohan muille tullut vastaan tällaista grafiikkabugia: Kun pelin alussa välianimaatioissa esitellään maalivahdit, vierasjoukkueen molarin kohdalla ruutuun avautuva infopalkki käväisee ruudussa normaaliin tapaan, mutta siitä jää palkin yläosa ruutuun pysyvästi! Ja vielä koko pelin ajaksi, musta paksu viiva ruudun alalaitaan! Ei auta kuvakulman vaihdoksetkaan, ei.

Noo, kun nopsaan pitää kasata, saattaa jäädä tarkastamattakin kaikennäköistä...Onko muita bugeja kuin tässä ketjussa mainittuja tullut porukalle vastaan?

Muutoin ihanan tuntuinen peli. Melkein kuin eri peli viimevuoden painokseen verrattuna. Peukaloon sattuu. Ja sattuu varmaan koko vuoden.
 
Ylös Bottom