Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

"Reenaa, reenaa, jotta mahdut porukkaan"!
Nyt takana n. 80 ottelua ja nyt alkaa pääsemään pelin "sisään". Aivan loistava peli:)

Missä viipyy Tandorin Pelikirja osa 2?
Puolustuspelaaminen on jo hanskattu pelikirjan osa 1 mukaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Gizmo sanoi:
Tämä on taas niin tätä...
Että ihan pelitempoa pitää saada kasvatettua - muutat siis oman pelisi päästä päähän kovalla vauhdilla tapahtuvaksi räiskinnäksi? On se kyllä kumma, jos AI vie superstar-tasolla tällöin...

Peli tuntuu minulle paljon paremmalta niin miksi en vaihtaisi? Perus asetuksilla jätkät luistelevat kuin mummot lumessa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Fedorov sanoi:
"Reenaa, reenaa, jotta mahdut porukkaan"!
Nyt takana n. 80 ottelua ja nyt alkaa pääsemään pelin "sisään". Aivan loistava peli:)
Näin on! Itsellä noin 10 matsia dynastya takana ja X peliä onlinessa, dynastyssa tuli vasta nyt ensimmäinen voitto (varsinaisella peliajalla). Tästä on hyvä jatkaa... ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sanrio sanoi:
Peli tuntuu minulle paljon paremmalta niin miksi en vaihtaisi? Perus asetuksilla jätkät luistelevat kuin mummot lumessa.
Totta, sitähän varten ne sliderit on peliin laitettu että jokainen saa laitettua pelistä oman tyylisensä. Itse taas olen joutunut ruuvaamaan gamespeedin nollaan ja silloinkin on hitusen liian nopea tempo dynasty-modea pelattaessa kun vertaa oikeaan lätkään (säädän aina sliderit vaihtamalla sivukameran ja vertaamalla oikean kiekkomatsin vauhtiin). Jokaiselle makunsa mukaan. :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Totta, sitähän varten ne sliderit on peliin laitettu että jokainen saa laitettua pelistä oman tyylisensä. Itse taas olen joutunut ruuvaamaan gamespeedin nollaan ja silloinkin on hitusen liian nopea tempo dynasty-modea pelattaessa kun vertaa oikeaan lätkään (säädän aina sliderit vaihtamalla sivukameran ja vertaamalla oikean kiekkomatsin vauhtiin). Jokaiselle makunsa mukaan. :)

Mitähän sm-liigaa oot kytänny :D ... Oikeestihan noi perussäädöt on aika hyvin normilätkän nopeudella....
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Mikä kumma siinä on kun koko ajan pukkaa tota disc unreadable erroria. Boksi on samanapäivänä ostettu kuin NHL ja heti toisena päivänä tota alkoi tekemään. Pitäiskö viedä peli vai konsoli vaihtoon? Vai pitääkö vikaa vain kestää? Nykyään se tulee niin että ekan kerran kun avaan konsolin niin se eka matsi keskeytyy ja sitten kun boottaan nii toimii hyvin.


Tuo vika on yleinen, ja pitäisi korjaantua ensimmäisellä pelipäivityksellä. Jos ei korjaannu, EA harkitsee pelilevyjen korvaamista uusilla. Konsolissasi siis ei ole vikaa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Tuo vika on yleinen, ja pitäisi korjaantua ensimmäisellä pelipäivityksellä. Jos ei korjaannu, EA harkitsee pelilevyjen korvaamista uusilla. Konsolissasi siis ei ole vikaa.

OK. Millonkohan tämä uusi päivitys ois tulossa?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mikä toi liven vaikeustaso on? Tuli jollekin alottelijalle annettua kunnon tukkapölly :)

6-1 San Josella - Buffalon jyräsin. 30min pelattu ja peli jo 5-0. Voitin laukaukset jotain 35-8 ja 5min erät. Oisko se Pro se vaikeustaso?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
Mitähän sm-liigaa oot kytänny :D ... Oikeestihan noi perussäädöt on aika hyvin normilätkän nopeudella....
SM-liigaakin on tullut katsottua, mutta NHL:ää pääasiassa. On noita vuosien saatossa tullut sen verran rukattua että tietää. :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Minkä takia toi aina hakee uudestaan rostereita kun alottaa online pelin? Teki eilen semmosen bugin, että taukotilan kuvat jäi pelitilanteen päälle ja äänet katos. Oli vitun ärsyttävä siinä sitte yrittää pelata. Jotkut pelaajat näyttää olevan aika kusipäitä, kun lopettavat pelin jos tulee pikamaali tjsp. Jotku alkaa sikaileen ja pelleileen.

Mutta on tämä kyllä loistava peli ja vie kyl 07 6-0
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sanrio sanoi:
Monesti omat puolustajat seisovat paikallaan siniviivalla vaikka on kova tilanne omalla maalilla.

Et ole varmaan pelannut itse jääkiekkoa? Jääkiekon perusasioita kun on mm. "omat laiturit pitävät vastustajan pakit viivassa". Sentterin ja pakkien tehtävä on hoitaa maalinedusta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pari kertaa online rankekisassa oon nähny kun vastustaja on tehny pyörähdysharhautuksen. Miten se tehdään?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

LT+skill stickillä vasemmalta/oikealta puoliympyrä alakautta toiselle puolelle. Niinkuin 07ssa +LT siis.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko muute oikees NHL:ssä paljon putkeen kotimatseja ja sitten vierasmatka tai niinku muinasis änäreis sanoivat "Road-trip" ? :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Onko muute oikees NHL:ssä paljon putkeen kotimatseja ja sitten vierasmatka tai niinku muinasis änäreis sanoivat "Road-trip" ? :D
Toivottavasti en puhu ihan puuta heinää, mutta tietääkseni molemmissa NHL peleissä on käytössä oikeat otteluohjelmat.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Toivottavasti en puhu ihan puuta heinää, mutta tietääkseni molemmissa NHL peleissä on käytössä oikeat otteluohjelmat.


Muuten kyllä, mutta ainakaan kauden avaavaa ANA-LA -ottelua ei pelattu lontoossa ;) Ja otteluohjelma tulevalle oikealle kaudellehan saattaa muuttua vielä kokonaan, meinaavat muuttaa sitä koska osa itä/länsitiimin joukkuiesta eivät tällä ohjelmalla pelaa kertaakan toisiaan vastaan runkkareissa.
 
Ylös Bottom