Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

HUOH

Olipahan taas yksi niistä historiallisista peleistä. Ekan erän jälkeen johdin 1-0 ja maalikin tuli ylivoimamyllyn päätteeksi. Siinä vaiheessa oli hyvä meininki. NO toinen erä alkaa ja CPU laittaa hirveen pyörityksen mutta tulos on vain jäätäpitkin menevä rannari jonka kipperi torjuu ja ottaa haltuun ,MUTTA mitäs ihmettä, tähtään veskarin syötön kulmaan jossa on kaksi omaa pelaajaa niin kas kummaa kipperi heittää syötön maalin eteen josta kone paukuttaa 1-1 ja yllätys tolpan kautta. Sitten sain monia lukuisia maalinteko paikkoja mutta tolppiin kilahtelee tai päin veskaria , kunnes tietokone saa yhden vastahyökkäyksen ja tekee siitä snapshotilla maalin jostain ringette viivan kohdalla ja taas tolpan kautta. NO sitten kolmanteen erään ja laukaukset oli 11-18 minulle. ja kolmannessa erässä kone tekee sellaisen maalin jossa kipperi yrittää laittaa räpylää kiekon päälle niin kipperi ei saakkaan kiekkoa (en ole ikinä nähnyt vastaavaa) ja CPU tällää kipperin längeistä 1-3. Ja loppu erä mentiinkin sitten CPU:n puollustus päässä mutta DiPierto on aivan ilmiömäinen ja torjuu lähes kaiken. Minulla vetoja 30 (+monta tolppalaukausta) ja CPU:lla 15. Ja taso oli superstar . No katseet eteenpäin, ei yks häviö muiden joukossa ole niin nuukaa.


Sekä myös sellanen asia ottaa päähän että omista AI pakeista ei oo YHTÄÄN hyötyy omassa päässä. Ja hyökkäyspäässäkin ne torjuu mun omia vetoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Seuratkaapa tuota "Team Report" -sivua ennen matsin pelaamista Dynastyssa. Siellä näkyy Attack, Defence, Goalies, PP ja PK ja niistä maininta HOT, NORMAL tai COLD. Minusta vähän tuntuu että ne on korvanneet tämmösellä tsydeemillä sen vanhan pelaajakohtaisen hot/cold streakin, en oo ihan varma tosin... Vaan seuratkaapa muutkin ja katsokaa myös just ennen matsia sen vastustajan raportti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Sori dude mutta ongelmasi piilee joukkueessasi, eikä taidoisssasi (välttämättä ;)). Phillyllä on aivan hemmetin surkea porukka kun katsoo faceoff -arvoja. Itse superstarilla, joukkueena tietenkin Canadiens. Aloitukset hoitavat suurelta osin Koivu ja Smolinski ja aloitukset napsahtavat n. 60% minulle.

Näin näyttää vähän :) tutkiskelin noita ihan siksi, kun joku sanoi, että niillä arvoilla on jopa merkitystä tänä vuonna :D Ja joo, tuohon nähden olet kyllä oikeassa. Ei ole nuo arvot ihan mitään supereita. Nyt tuon eilisen avautumisen jälkeen olen pelannut kaksi peliä, joissa aloitukset olivat jo tasaisemmat, toisessa NJ:tä vastaan jopa vein enemmän aloituksia. Peli päättyi 2-0 voittoon. Enkä kyllä kiistä, etten varmaan ole mikään paras aloittajakaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Itse pelaan Minnesota Wildilla nykyään ja minun oli pakko hieman parannella noita aloitusarvoja ennen Dynastyn aloitusta, sillä kellään Wildin senttereistä ei ollut aloitustaidoissa yli 80. Huijausta tai ei, mutta nyt minulla on kolme 75-83:n aloittajaa ja prosentit ovat siinä 60:n kohdalla.

On kyllä muuten mahtava peli. Peli poikkeaa muista EA Sportsin peleistä sillä, että peli tulee paremmaksi mitä enemmän pelaa, ja se vasta on NHL-peleissä poikkeuksellista. Nyt alan saada All-starsilla jo enemmän maaleja ja ottelut ovat tasaisia. On myös aika hauska tunne kun kerrankin olen kymmenen pelin jälkeen omassa konferenssissa sijalla 8. On se vaan kivempi taistella Play-Off paikasta kuin kärkisijasta vaikka häviäminen vituttaa :-)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Itse pelaan Minnesota Wildilla nykyään ja minun oli pakko hieman parannella noita aloitusarvoja ennen Dynastyn aloitusta, sillä kellään Wildin senttereistä ei ollut aloitustaidoissa yli 80. Huijausta tai ei, mutta nyt minulla on kolme 75-83:n aloittajaa ja prosentit ovat siinä 60:n kohdalla.

On kyllä muuten mahtava peli. Peli poikkeaa muista EA Sportsin peleistä sillä, että peli tulee paremmaksi mitä enemmän pelaa, ja se vasta on NHL-peleissä poikkeuksellista. Nyt alan saada All-starsilla jo enemmän maaleja ja ottelut ovat tasaisia. On myös aika hauska tunne kun kerrankin olen kymmenen pelin jälkeen omassa konferenssissa sijalla 8. On se vaan kivempi taistella Play-Off paikasta kuin kärkisijasta vaikka häviäminen vituttaa :-)
Kyllä. Mikko Koivun aloitusarvot ovat edelleen defaulttina aivan törkeän huonot. Kyllähän Wildillä todellisuudessa on monta hyvää aloittajaa.

Peli on kyllä loistava. Itse olen pelannut pelejä kymmenkunta, mutta suurimman osan ajasta olen käyttänyt erilaiseen pikkunäpräämiseen kuten pelaajien ja maalivahtien editoimiseen ja luomiseen. Hyvä editori on kyllä tänä vuonna pelissä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

hahaha, pelaan kans pessiä ja vedän miklun arvot täysille ku se on niin hyvä oikeesti.... Camoon...

edit. pelaatte varmaa viel slowlla....
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pakko kysyä, että miten hitossa noi omat create a playt aktivoituvat itse pelissä? Siihen tulee kyllä se vihreä rinkula, mutta aina silloin tällöin välähtää vain hetken ne muut nuolet, ja äijät alkaa toteuttaa kuviota. Ei ihan mene jakeluun. YV:tä muutenkin vitun vaikea pyörittää.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
Pakko kysyä, että miten hitossa noi omat create a playt aktivoituvat itse pelissä? Siihen tulee kyllä se vihreä rinkula, mutta aina silloin tällöin välähtää vain hetken ne muut nuolet, ja äijät alkaa toteuttaa kuviota. Ei ihan mene jakeluun. YV:tä muutenkin vitun vaikea pyörittää.

siis ne create a playt toimii kun meet jollain äijällä siihen rinkulan päälle ja lähet sinne suuntaan mihin se nuoli näyttää niin muutkin pelaajat lähtee johonkin suuntaan. yv:tä on mun mielestä aika helppo pyörittää kyllä
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Kyllä. Mikko Koivun aloitusarvot ovat edelleen defaulttina aivan törkeän huonot. Kyllähän Wildillä todellisuudessa on monta hyvää aloittajaa.

Peli on kyllä loistava. Itse olen pelannut pelejä kymmenkunta, mutta suurimman osan ajasta olen käyttänyt erilaiseen pikkunäpräämiseen kuten pelaajien ja maalivahtien editoimiseen ja luomiseen. Hyvä editori on kyllä tänä vuonna pelissä.

Itse saan wildilla melkein aina vastustajasta riippumatta 70-80% aloitukset walzilla ja koivulla. Belanger taas vetää vieläkin kovempia prossia. Kannattaa panostaa ennempää siihen tatin vetämiseen oikean aikaisesti kuin ruveta muokkaamaan pelaajia. Tämä neuvona siihen ettei todellisuus iske sitten livessä kasvoille kun siellä ei noi muokatut pelaajat paljoa auta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
siis ne create a playt toimii kun meet jollain äijällä siihen rinkulan päälle ja lähet sinne suuntaan mihin se nuoli näyttää niin muutkin pelaajat lähtee johonkin suuntaan. yv:tä on mun mielestä aika helppo pyörittää kyllä

Sehän siinä on, kun en tiedä mihin suuntaan pitäis lähteä, kun se rinkula jää vihreäks, eikä siinä mitään nuolia tule. Joskus vilahtaa hetken ja katoaa. Liekö joku bugi tms? :confused:
Joo, siis kyllä pyörittäminen on jees, ei siinä, mutta ne tulokset, ne tulokset. Ok, en syytä siitä kuin itseäni. Mutta tuo create a play ois kiva saada pelittämään.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mikähän mahtaa olla ku oon nyt 4 kertaa kokeillu boksilla tota ja joka kerta tilee jonku 10 minuutin pelin jälkeen.? kuva vaan pysähtyy.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Asentaja sanoi:
Itse saan wildilla melkein aina vastustajasta riippumatta 70-80% aloitukset walzilla ja koivulla. Belanger taas vetää vieläkin kovempia prossia.

Kyllä minäkin Livessä olen noilla pelaajilla aika kovilla prosentilla aloituksia hoitanut, joten omissa taidoissa ei pitäisi olla vikaa. Nuo tuomarin tiputusanimaatiot ovat aika selkeät, joka helpottaa aloituksia aika hyvin.

Aika uusi tilanne muuten minulle, että olen pelannut peliä jo useamman tunnin, mutta siltikään en ole vielä yhtään Achievementtiä tehnyt. Ei sillä, että niistä välittäisin, mutta useimissa peleissä ihan tavallisesti pelaamalla noita tulee jo tehtyä. Pikaisen vilkaisun jälkeen tosin huomasin, että aika moni on tarkoitus tehdä Superstar-tasolla. Noh, katsotaan kuinka kauan peruspelaaja pystyy pelaamaan ilman ensimmäistäkään tehtävää.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kyllä, paska juttu mut löytyny "varma maali" tästäki pelistä, kulmasta maalille ja sinne kulmaa veto mistä tuut ni aina menee jos osaa vetää...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ei tota dynastya jaksa pelata kun muutaman pelin kun pro taso on liian helppo ja all-star liian vaikea, pitäs löytyä vaikeusaste niiden välistä. All-starilla joutuu pelaamaan liian tosissaan ja yrittää maaleja jotka menee helpoimmin sisään, enkä muutenkaan koskaan ole tykännyt pelata konetta vastaan hampaat irveessä vain enemmän rennommasta pelaamisesta mutta kuitenkin niin että koneestakin löytyy vähän vastusta. Turnauksen ja näytösotteluita jaksaa pelata all-starilla, mutta pitkää dynastya ei koska tappiot alkavat turhauttaa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
kyllä, paska juttu mut löytyny "varma maali" tästäki pelistä, kulmasta maalille ja sinne kulmaa veto mistä tuut ni aina menee jos osaa vetää...

Niin ei se nyt kyllä ihan varma ole, varsinkaan jos ei pidä tarkkuutta liian korkealla. EIkä toki kunnon vaikeustasolla myöskään pääse sitä tekemään. Kuten sanottua varmempaa on kun syötät tyhjälle takatolpalle ja vedät tyhjiin, kuten oikeastikkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jormaaa sanoi:
Niin ei se nyt kyllä ihan varma ole, varsinkaan jos ei pidä tarkkuutta liian korkealla. EIkä toki kunnon vaikeustasolla myöskään pääse sitä tekemään. Kuten sanottua varmempaa on kun syötät tyhjälle takatolpalle ja vedät tyhjiin, kuten oikeastikkin.


nii no joo mut tarkotin livessä, en huomannu sanoo..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
kyllä, paska juttu mut löytyny "varma maali" tästäki pelistä, kulmasta maalille ja sinne kulmaa veto mistä tuut ni aina menee jos osaa vetää...

Tuo varma maali on helppo puolustaa pois, jos puolustaja vaan lähituntumassa.
Enemmpän minua ärsyttää nämä kaverit jotka laukovat aina heti sini viivan jälkeen. Kyseinen taktiikka aiheuttaa usein sellaisia tuurimaaleja että oksat pois.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Minun yksi vakiopelikaveri tekee lähes jokaisesta läpiajosta maalin. Minä en. Helppoa kun sen osaa.

Läpiajosta on helppo tehdä pelitilanteessa maali, jos käyttää yhtä ja samaa tyyliä koko ajan. Itse pyrin aina läpiajossa johonkin tyylikkääseen ratkaisuun perus sivu sivu rysty kika sijaan.
 
Ylös Bottom