Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Asentaja sanoi:
Läpiajosta on helppo tehdä pelitilanteessa maali, jos käyttää yhtä ja samaa tyyliä koko ajan. Itse pyrin aina läpiajossa johonkin tyylikkääseen ratkaisuun perus sivu sivu rysty kika sijaan.

Itse en oikein tykkää, kun Livessä tulee itselle läpiajo. Vaikka en tietoisesti käytä mitään varmaan maalikikkaa, niin aina maalin tultua tulee ajatelleeksi, että käytinkö taas jotain "huijausharhautusta". Yritän kyllä noita varmoja maaleja välttää, mutta simppelillä harhautuksella maalin saa aika helposti tehtyä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Itse en oikein tykkää, kun Livessä tulee itselle läpiajo. Vaikka en tietoisesti käytä mitään varmaan maalikikkaa, niin aina maalin tultua tulee ajatelleeksi, että käytinkö taas jotain "huijausharhautusta". Yritän kyllä noita varmoja maaleja välttää, mutta simppelillä harhautuksella maalin saa aika helposti tehtyä.

Itsehän tykkään. Vaikka lähinnä kaveria vastaan pelatessa noita tuleekin, ähhähä. Varsinkin kun käytämme noita sm-liigajoukkueita joita olen itse editoinut, niin on aina ilo tehdä läpiajosta maali. Ei joka kerta sama kikka pure, ja joskus käy ihan paskaa säkääkin. Heitäppä pois syyllisyys. Jos pääset läpi äijällä, jonka agility/stickhandling/shot accuracy on minimissä, niin ei samaan tahtiin verkko soi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tempura sanoi:
Heitäppä pois syyllisyys.

Okei minä yritän, seuraavan läpiajomaalin jälkeen vedän sellaiset tuuletukset, että jos mikki toimisi, vastustaja lähtisi pelistä pikavauhdilla pois.

Tuo Soundtrack-systeemi on minusta aika heikosti toteutettu. Kun ottaa joitain kappaleita pois omalta profiililta ja tallentaa, niin jokaisen pelin jälkeen pitäisi oma profiili käydä lataamassa uudestaan, jottei joitain kappaleita tarvitsisi kuunnella.
Mielipidekysymys tietysti, mutta minusta tämän pelin soundtrack on aika surkea. Valikoissa saa usein soidakkin ihan oman boxin musiikit. Kappaleet eivät vain sovi (minun) jääkiekkopeliin
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

En tiiä mitä hemmettiä tapahtu äskön livessä pelatessa mutta ei ainakaan mulle mieluista.
Voiton Kärpillä Pittsburgin normaalissa rankatussa livematsissa 4-1 ja menen normaalisti pois pelista ja katson tilastoja. :eek: Peli merkattu mulle 3-0 tappioksi. Joo tosi kiva. En lähtenyt liian aikasin pois pelistä tai muuta vastaavaa nettikatkennut ym. Vastus oli vielä top 300 joukossa.

Ja toinen kysymys että miksi en ole saanut ranking pisteitä enkä ole rankattu lainkaan leaderboardeilla vaikka matseja on jo 10 takana? Nykyy vaan careerissa onlinetilastot. Rankkarikisassa olen kyllä rankattu sijalle 1056.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
En tiiä mitä hemmettiä tapahtu äskön livessä pelatessa mutta ei ainakaan mulle mieluista.
Voiton Kärpillä Pittsburgin normaalissa rankatussa livematsissa 4-1 ja menen normaalisti pois pelista ja katson tilastoja. :eek: Peli merkattu mulle 3-0 tappioksi. Joo tosi kiva. En lähtenyt liian aikasin pois pelistä tai muuta vastaavaa nettikatkennut ym. Vastus oli vielä top 300 joukossa.

Ja toinen kysymys että miksi en ole saanut ranking pisteitä enkä ole rankattu lainkaan leaderboardeilla vaikka matseja on jo 10 takana? Nykyy vaan careerissa onlinetilastot. Rankkarikisassa olen kyllä rankattu sijalle 1056.


Joskus itellä ainaki kestää vähä et se päivittää noita..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
Joskus itellä ainaki kestää vähä et se päivittää noita..

Hmmm. Siis mitä päivittää? Rankingpisteitä tai sijoitusta ei ole koskaan näkynyt ja selvästi se oli päivittynyt se ottelu, mutta 0-3 tappioksi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Hmmm. Siis mitä päivittää? Rankingpisteitä tai sijoitusta ei ole koskaan näkynyt ja selvästi se oli päivittynyt se ottelu, mutta 0-3 tappioksi.

Jaa, no siis itellä ollu joskus sillee et voiton jälkee menny "tarkastelee uraa" ni näkyny esim -1 voittoputki kohdas, mut sit menny 5 minsa pääst uusiks ni normisti 1...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Ja toinen kysymys että miksi en ole saanut ranking pisteitä enkä ole rankattu lainkaan leaderboardeilla vaikka matseja on jo 10 takana? Nykyy vaan careerissa onlinetilastot. Rankkarikisassa olen kyllä rankattu sijalle 1056.

Ranking sijoitus ei näy ennen kuin olet rankattu 10 000 parhaan pelaajan joukkoon.
Ranking points pitäisi siellä statseissa näkyä.

Motamoro sanoi:
Hmmm. Siis mitä päivittää? Rankingpisteitä tai sijoitusta ei ole koskaan näkynyt ja selvästi se oli päivittynyt se ottelu, mutta 0-3 tappioksi.

Tuo on tosiaan bugi, joskus harvoin itsellekkin käynyt niin että tullut tappio vaikka voittanut pelin niin statseissa löytyy tappio.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Asentaja sanoi:
Ranking sijoitus ei näy ennen kuin olet rankattu 10 000 parhaan pelaajan joukkoon.
Ranking points pitäisi siellä statseissa näkyä.



Tuo on tosiaan bugi, joskus harvoin itsellekkin käynyt niin että tullut tappio vaikka voittanut pelin niin statseissa löytyy tappio.

Kiitti sulle hyvistä vastauksista. Niinhän se oli että sieltä statseista rankingpointsit löytyy.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kellään tietoa, koska tähän on tulossa toi ensinmäinen rosteripäivitys? Olis kiva saada Grigorenkot ja Bäckströmit kehiin :) Toi roster update bugi olis kans kiva saada fixattua :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Poro24 sanoi:
Emery imaisee 5-3 alivoimalla oman maaliviivan takaa laukomani purkukiekon..

Harvoin tulee Superstarilla tehtyä tälläisiä maaleja :D. Sain juuri nostettua leukani pois lattialta.

Edit: Ja SM-Liiga tuli päivitettyä viimeistä pelaajaa myöten ajantasalle \o/. Turneen kimppuun ->.

Hehe, pitää itsekin uppia juutuubiin yks pätkä, olin syöttämässä kiekkoa maalin eteen laidasta ->puolustajan maila väliin -> kiekko kimpoaa hartiakorkeuteen päätyä kohti -> veskarin torjuntayrityksestä mailan pään kautta maaliin. GG!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
Kellään tietoa, koska tähän on tulossa toi ensinmäinen rosteripäivitys? Olis kiva saada Grigorenkot ja Bäckströmit kehiin :) Toi roster update bugi olis kans kiva saada fixattua :)
Olin yhteydessä EA:n henkilöihin ja he sanoivat että ei voi luvata mitään päivää ja aikaa koska tuo päivitys tulisi. Sitä todellakin kuulemma odotetaan että saataisiin nuo bugit korjattua mistä on tullut tuhansia valituksia.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pari viikkoa sitten rekisteröidyin liveen ja mulla on se kuukauden gold. Vitun kiva jos ei ehdi tos ajas tuleen ja pitää sen takia alkaa makseleen tosta palvelusta :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
Pari viikkoa sitten rekisteröidyin liveen ja mulla on se kuukauden gold. Vitun kiva jos ei ehdi tos ajas tuleen ja pitää sen takia alkaa makseleen tosta palvelusta :mad:

Kyllähän niitä 48h settejä saa mikkisoftalta/pelien mukana, eikä sulla itseasias tarvi olla mitää kultatiliä et saat päivitykset ladattua...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nyt löyty apu rosterinlatausbugiin nettipeleissä!

Armas NHL08:han rupeaa usealla hakemaan aina uudestaan rostereita kun menet nettiin pelaamaan, ja tämä aiheuttaa sen että moni nettipelikaveri ei jaksa moista odottaa, ja nettipelaamaan pääseminen hankaloituu mukavasti.


Keino on tämä:

Ota mikä tahansa muistitikku, ja rätkäise se X0:si usb-paikkaan. Siirrä KAIKKI NHL08-tallennuksesi (rosterit, dynastyt, KAIKKI ) muistitikulle boxin käyttöliittymän kautta. Tämän jälkeen käynnistä peli uudestaan, ja anna pelin hakea rosteripäivitys nettipeliin. Palaa käyttöliittymään, ja aja NHL08-tallennukset takaisin omaan lokeroonsa.


Pitäisi toimia!

(Lähde EA asiakaspalvelu)
 
Ylös Bottom