Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Godot sanoi:
Ok, pari kysymystä pelistä.

Käsittääkseni pelissä ei ole mitään klassikkojoukkueita eli esimerkiksi Mario Lemieuxilla pelissä ei pysty pelaamaan?

Entäs kuinka paljon peliä pystyy säätämään asetuksilla? Olen enemmän arcade tyylisen kiekon ystävä ja viimeinen jääkiekkopeli josta olen nauttinut on NHL hitz. Pelasin tuota demoa ja kaipaisin peliin enemmän vauhtia ja rytinää.
Ei ole mitään klassikkojoukkueita ja peliasetuksista voit lisätä esimerkiksi pelinopeutta ja taklausten voimakkuutta isommalle niin saat vauhtia ja rytinää hieman lisää.
EDIT:hidas :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
Ite tein joskus samanlailla ku iskin liven tulille et tein vahingos uuden profiilin enkä päivittäny sitä toista profiilia kultaseks.. Ja joo, jos menee aulan kautta ni ei oo rankedmatsi, mut pikapelit on.
Mutta siis se toinen profiilini on se mikä piti tehdä silloin kun pelaili ensimmäisiä kertoja xboxilla, ja tuo toinen profiili taas tuli siinä, kun tein liven, niin piti tehdä siihen uusi profiili. Eli siis mulla on yksi "liveprofiili" ja yksi "normaaliprofiili". Ja silloin kun olen sillä liveprofiililla kirjautunut sisään dashboardilla, ja alan pelaamaan NHL:ää, niin se sanoo siinä alussa jotain, että ei ole profiilia käytössä tai jotain.
edit: hieman lisäilyä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Moni täällä on valitellut siitä, että aina live pelien alussa se lataa kokoonpanot uusiksi, mutta itsellä ainakin latasi vain alussa ja sen jälkeen on päässyt suoraan aina touhuamaan ilman mitään latailuja. Ja peli ei lagaa kyllä livessä yhtään, mikä on hieno juttu, vaikka pelaisin pohjois-amerikkalaisia vastaan, niin ei oikeastaan yhtään lagia, ihan kuin pelaisi kaveria vastaan samalla koneella :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Moni täällä on valitellut siitä, että aina live pelien alussa se lataa kokoonpanot uusiksi, mutta itsellä ainakin latasi vain alussa ja sen jälkeen on päässyt suoraan aina touhuamaan ilman mitään latailuja. Ja peli ei lagaa kyllä livessä yhtään, mikä on hieno juttu, vaikka pelaisin pohjois-amerikkalaisia vastaan, niin ei oikeastaan yhtään lagia, ihan kuin pelaisi kaveria vastaan samalla koneella :)

Päivittyykö peliin millaset rosterit liven:n kautta? Voiko niitä käyttää yksin peluussa?

Itsellä pitäisi olla xboxin ostosta kuukauden live-aikaa, mutta en tajua miksei se aktivointunut automaattisesti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

tullu ainaki livematseihi laitoihi simpson pelin mainoksia, ei musta oo ennen ollu, hauskaa..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tuli peli hommattua vihdoinkin. Eilen testailin hieman ja pakko sanoa että hyvältä vaikuttaa. Tämä onkin ensimmäinen NHL-peli jonka olen boxille hommannut. Kesti jonkin aikaa kontrollien omaksuminen ja vielä on paljon parannettavaa. Pro-tasokin antaa vielä tässä vaiheessa vastusta juuri sopivasti. Itselläni kuin ei ole vielä maalinteko niin hyvin hallinnassa.

Kovasti kyllä täytyy treenata jos meinaa Super-Starissa sitten pärjätä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Voisiko joku kertoa, että miten haen uusimmat rosterit Liven kautta kyseiseen peliin?
Vai onko niitä edes vielä ilmestynyt?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tonde` sanoi:
Voisiko joku kertoa, että miten haen uusimmat rosterit Liven kautta kyseiseen peliin?
Vai onko niitä edes vielä ilmestynyt?

Mulla ainakin etsi automaattisesti kerran, kun menin multiplayer-valikkoon.

Pitää siis olla gold-tili avoinna.

- Esa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nibbl3r89 sanoi:
Imutti sit päivityksen. Mitään tietoa mitä toi päivitys teki?

En tiedä, mutta nettipeli ainakin alkanut bugaamaan. Jumittanut jo muutaman kerran, johon ei auta muutakuin pelin keskeyttäminen.
Aloittaa yhtäkkiä pelin ensimmäisen erän alusta. Sitten taas palaa sen hetkisiin tapahtumiin. Sitten taas pelin alkuun ja takaisin sen hetken tapahtumiin. Tätä toistaa niin kauan, kunnes jompi kumpi osapuolista luovuttaa. Nyt tullut noita luovutuksia jo 3 tilille, kun ei prkl toimi. Pelit ovat tietenkin aina iki-ihania jenkkejä vastaan, joten turha odottaa, että joku jenkki itse katkaisisi pelin. Äsken jätin tuon vaan jumittamaan rauhassa ja lähdin pois. Noin 20 minuuttia annoin jumittaa. Oletin takaisin tullessani toisen osapuolen luovuttaneen, mutta ei tietenkään. Piti ottaa noi luovutukset sitten omalle tilille.

EDIT. Typo
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kun menen "download rosters" osioon, niin siellä vain sanotaan että: "there are no rosters available at this time. please check back later"
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Joku päivitys on kuitenkin tullut tässä muutaman päivän aikana (ilmeisesti), ei tosin kokoonpano päivitystä mutta joku kuitenkin. Jostain kumman syystä oli suuria ongelmia päästä tuonne liveen pelaamaan vs matseja, peli kaatui aina joukkuevalikko kohdassa. Uudelleen käynnistäminen auttoi ja sujuvasti sujui ottelu vaikka takkiin tulikin niukasti 3-2 (3. erään saakka olin 3-0 tappiolla) :P

Kaipa täytyy yksinpelissäkin treenata enemmän tuota skillstickiä ja taklailuja, sillä tuo vastustaja (joku jenkki taisi olla) täräytteli sellasia pommeja aina kun sain kiekon ja lähdin hyökkäämään. Mutta toki livessäkin täytyy silloin tällöin ottaa matseja myös.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

NHL2K7:ssa on sama juoni et CPU antaa vastuksen mut sillon myös ihmispelaajal on hyvä tsäänssi voittaa matsit..tiukkaa ollu franchisessa.
 
Ylös Bottom