Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kamesennin sanoi:
Eikö se ole yksi helkutin sama mitkä kannet siinä on, ei sitä kantta ole pakko tuijottaa, käännä nurinpäin kotelo.:cool:

Sanoo henkilö joka ei kestänyt katsoa Burn Outin ruotsalaisia kansia.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Omasta mielestä ahl on hyvä lisä, jos sitä saa pelata rinnakkain samassa dynastyssä nhl joukkueen kans. Siinä voi paremmin seurata farmi pelaajia, kun aikaisemmissa versioissa kone ilmoittaa tekstin, että joku "never hear" on vireessä farmissa. Ja jos tippuu stanley cupin pudotus peleistä, on silti mahdollisuus calder cup:iin. Dynasty modessa saa ne apulaiset hoitamaan manageroinnin jos ei ite tykkää. Nyt on hyvä myös että taktiikoita voi tehdä itse, joten ei muuta kun kiekko viivalle ja neljä miestä maskiin ja siellä lepää.. Myös se mikä on aina ärsyttänyt ettei maalivahti pukkaa mailalla sitä kiekkoa vastustajalta kun se tulee lähelle tuo on onneks korjattu mutta onkohan se kun kiekko liruu selän takana niin mokke osais kääntyä ja syöksyä perään.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

IGN:ltä vaihteeksi 20 uutta kuvaa. Osa Screenshoteista tosin esitetty jo täällä aikaisemmin. Videokuvaa olisi pikkuhiljaa kiva saada jo, niin paljon tätä peliä nyt täällä odotetaan! Microsoftin "E3: Bringing it home"-kampanja 10.-13.7. välisenä aikana. Tulisikohan tuolta jo jotain tietoa myös tästä pelistä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Vittu että voi yhtä peliä odottaa paljon. 07:kaa pelattu liki päivittäin julkasusta lähtien. Varmasti 500-700 peliä kaverin kanssa jyystetty. 08, älä petä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Vittu että voi yhtä peliä odottaa paljon. 07:kaa pelattu liki päivittäin julkasusta lähtien. Varmasti 500-700 peliä kaverin kanssa jyystetty. 08, älä petä.
Joo, sama homma täällä. Kauheat tuskat odotellessa. Auta armias, jos se sitten vastaakin odotuksia.. varmaan kunnon no-life -meininki tulee. Ei mitään muuta ku änäriä. :D Ainaki tuo E3-previkka oli lupaavan kuuloinen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tuo previkka tietysti lupailee hyvää, itseasiassa parempaa mitä toivoin.Mutta mun on pakko olla edelleen sitä mieltä että NHL 08 tulee imemään persettä, ja pahasti tuleekin. en hauku vielä enempää, kun en vielä tiedä varmaksi mitkä asiat siinä on huonosti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tempura sanoi:
Tuo previkka tietysti lupailee hyvää, itseasiassa parempaa mitä toivoin.Mutta mun on pakko olla edelleen sitä mieltä että NHL 08 tulee imemään persettä, ja pahasti tuleekin. en hauku vielä enempää, kun en vielä tiedä varmaksi mitkä asiat siinä on huonosti.

Pessimisti ei koskaan pety. :-)

07 oli itsessään jo hyvä peli, jossa oli pieniä bugeja. Jos nyt korjataan tuota luistelutekniikkaa ja nuo bugit pois, niin tämähän on jo tällaisenaan paljon parempi peli. Vielä kun siihen saa dynastyyn hieman parannuksia, niin eiköhän siinä ole ne vuosittaiset parannukset, jotka täyttävät EA:n omat kriteerit uudelle pelille.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

IGN:n "Hands on" artikkeli oli kyllä todella mukavaa luettavaa. Huonoa luistelua on vissiin paranneltu toden teolla kun kirjoittaja oli aivan liekeissä konsoliluistelun jäljiltä. Tekoälyn ohjastaminen yli 40:en erilaiseen kuvioon kuulostaa upealta ja nostaa tietokonetta vastaan pelaamisen ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Video oli surkea. Näytti aivan 07:lta ja jenkkifoorumeilta luinkin, että video olisi jo vanhaa kamaa ja laitettu vain hypettämään kansikuvapoikaa.

Kuvat olivat oikein kivoja. Nyt huomaa että uusia kasvoja on peliin saatu hyvin, kun 07:ssa oikeat kasvot löytyivät vain todellisilta tähdiltä. Harmi vaan että EA:lla ei ole oikeuksia näyttää uusia peliasuja pelaajien päällä...vielä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

paulus sanoi:
IGN:n "Hands on" artikkeli oli kyllä todella mukavaa luettavaa. Huonoa luistelua on vissiin paranneltu toden teolla kun kirjoittaja oli aivan liekeissä konsoliluistelun jäljiltä. Tekoälyn ohjastaminen yli 40:en erilaiseen kuvioon kuulostaa upealta ja nostaa tietokonetta vastaan pelaamisen ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Video oli surkea. Näytti aivan 07:lta ja jenkkifoorumeilta luinkin, että video olisi jo vanhaa kamaa ja laitettu vain hypettämään kansikuvapoikaa.

Kuvat olivat oikein kivoja. Nyt huomaa että uusia kasvoja on peliin saatu hyvin, kun 07:ssa oikeat kasvot löytyivät vain todellisilta tähdiltä. Harmi vaan että EA:lla ei ole oikeuksia näyttää uusia peliasuja pelaajien päällä...vielä.

Sikäli mitä IGN:n previkoita oon vuosien ajalta seurannut EA:n peleissä, he ovat aina hehkuttaneet oikeasti hyvää ja toimivaa asiaa.

SM-liigaa tähän oli aika turha odottaa, aye?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kloever sanoi:
SM-liigaa tähän oli aika turha odottaa, aye?
Tarkoitatko tuolla kysyvästi, että onko sm-liiga mukana? Jos tarkoitit, niin vastaus on, että pelistä löytyy sm-liiga, elitserien ja AHL. Nämä ainakin minun tietojeni mukaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

paulus sanoi:
Tarkoitatko tuolla kysyvästi, että onko sm-liiga mukana? Jos tarkoitit, niin vastaus on, että pelistä löytyy sm-liiga, elitserien ja AHL. Nämä ainakin minun tietojeni mukaan.

Kysyvästi juuri, koska en ole tästä infoa nähnyt. Olisi sikäli plussaa, koska SM-liigaankin saisi paita/pelaajapäivityksiä Liven kautta, jos EA:lta löytyy näille tekijöitä. :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mielenkiinnolla odotan tosiaan, miten EA on jaksanut panostaa euroopan sarjoihin. Kaiken huippuna minusta oli viime vuoden versiossa se, että suosikkijoukkue SaiPallani oli edelleenkin ne kauden 2002-2003 peliasut, mitkä tulivat tutuksi jo NHL 04:ssä (eroavat ihan täysin nykyisistä asusteista). Jos muiden joukkueiden pelipaidat on taas päivitetty ja näen SaiPalla edelleen nuo viitisen vuotta vanhat paidat, niin heitän voltin takaperin ja pieren pallosalamalla EA:n kumoon.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kloever sanoi:
Kysyvästi juuri, koska en ole tästä infoa nähnyt. Olisi sikäli plussaa, koska SM-liigaankin saisi paita/pelaajapäivityksiä Liven kautta, jos EA:lta löytyy näille tekijöitä. :)

07:ssa noita paitoja ei ainakaan päivitelty kesken kauden, joten en usko näin tapahtuvan myöskään tässä versiossa. Tällä tarkoitan nyt Buffalo Sabresin paitoja, jotka muuttuivat juuri kauden alun alla. Pelaajapäivitykset ilmeisesti ovat ajantasalla kauden alkaessa, mutta toivotaan lisäpäivityksiä myös kauden aikana, jotta näitä voisi käyttää myös Livessä (itse voi tietenkin päivitykset tehdä manuaalisesti kauden aikana). Puhun siis Sm-Liigasta sillä NHL-päivityksistä olen nyt aika varma. Todennäköisesti TPS:n logo tulee olemaan tämä vanha kultareunuksilla varustettu, mutta ei voi mitään...

Kasvojen ulkonäön en usko olevan mitenkään erityinen Euroopan sarjoissa, sillä nuo ottivat minusta 07:n X360-versiossa takapakkia aikaisemmista NHL-pelaajien osalta. Pelaajat eivät näyttäneet yhtä paljon esikuviltaan, kun taas 06:ssa ne olivat NHL:ssä oikein mallikkaan näköisiä. Nyt ainakin NHL:n suhteen näyttää tulevan parannusta, kuten paulus jo mainitsi, mutta tuskin kuitenkaan Sm-Liigaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Poro24 sanoi:
Mielenkiinnolla odotan tosiaan, miten EA on jaksanut panostaa euroopan sarjoihin. Kaiken huippuna minusta oli viime vuoden versiossa se, että suosikkijoukkue SaiPallani oli edelleenkin ne kauden 2002-2003 peliasut, mitkä tulivat tutuksi jo NHL 04:ssä (eroavat ihan täysin nykyisistä asusteista). Jos muiden joukkueiden pelipaidat on taas päivitetty ja näen SaiPalla edelleen nuo viitisen vuotta vanhat paidat, niin heitän voltin takaperin ja pieren pallosalamalla EA:n kumoon.

Itselle turkulaisena ei koskaan selvinnyt se, miksi Mika Alatalo pelasi raittia jokaisessa EA:n pelissä.

Odotan itse myös mielenkiinnolla sitä, mikä on Mikko Koivun -08 overall ja potential, mielestäni se oli täysin alimitoitettu -07, kun vertasi muutamiin muihin pelaajiin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kloever sanoi:
Itselle turkulaisena ei koskaan selvinnyt se, miksi Mika Alatalo pelasi raittia jokaisessa EA:n pelissä.

Odotan itse myös mielenkiinnolla sitä, mikä on Mikko Koivun -08 overall ja potential, mielestäni se oli täysin alimitoitettu -07, kun vertasi muutamiin muihin pelaajiin.

2005:ssa minä taas ihmettelin kuka henkilö oli Mikko Elorannan kuvan tilalla.

Itse kiinnitin myös tuohon nuoremman Koivun kokonaisuuksiin. Koivu tosin ylitti myös omat odotukseni kauden aikana, joten osittain kokonaisuus selittyy sillä, mutta kun aloitustaidot tällä olivat 50, niin jotain taisi myös unohtua. Muokkasin Koivua Dynastyyn aika reilusti ennen kuin aloitin sillä pelaamisen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
2005:ssa minä taas ihmettelin kuka henkilö oli Mikko Elorannan kuvan tilalla.

Itse kiinnitin myös tuohon nuoremman Koivun kokonaisuuksiin. Koivu tosin ylitti myös omat odotukseni kauden aikana, joten osittain kokonaisuus selittyy sillä, mutta kun aloitustaidot tällä olivat 50, niin jotain taisi myös unohtua. Muokkasin Koivua Dynastyyn aika reilusti ennen kuin aloitin sillä pelaamisen.

Tosiaan, aloitusrating oli kyllä aika naurettava. Itse tiesin Mikon jo junnuajoilta hyväksi aloittajaksi, oli SM-liigankin parhaimmistoa. No, osoitus siitä, että ei EA kaikkea pysty tietämään. :-)

Se vielä toivelistalle, että vetäisivät nettikoodia hieman paremmaksi. Veljen kanssa kun pelattiin -07 (asuu samassa rapussa) niin 8/1 yhteyksillä emme saaneet sulavaa kokemusta aikaan, aina toisella lagasi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Gamespot laittanut sivuilleen hands on-jutun NHL 08. Aika samaa mitä IGN kertoi aiemmin, joten eiköhän saisi jo pikkuhiljaa mennä kultaan..odottavan aika kun on vain niin pitkä..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kloever sanoi:
Gamespot laittanut sivuilleen hands on-jutun NHL 08. Aika samaa mitä IGN kertoi aiemmin, joten eiköhän saisi jo pikkuhiljaa mennä kultaan..odottavan aika kun on vain niin pitkä..
Hiukan kuulostaa mahtavalta tuo Create-a-play tool. Pelaajalle luodut yksittäiset kuviot toimivat vielä joukkuesiirronkin jälkeen. Tänä kautena saa leikkiä ihan tosissaan rostereita luodessa! :)
 
Ylös Bottom