Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kerroinki jo Psychozazulle, että miks lähin tiimistä.. Mutta ilmotanpa sen täälläkin niin ei tarvi PSN:ssä kaikille selitellä... :D
Eli poistuin joukkueesta, kun ei nyt oikein aika riitä pelaamaan, ja päätin antaa paikan jollekki, joka toivottavasti on vähän aktiivisempi kuin mä. :D Hyvää jatkoa kaikille ja pelatkaahan hyvin!! :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuli tuo änäri osteltua ja on tullu tässä vähä treenailtuakki ja tekis mieli tuolla internetin ihmeellisessä maailmassa rueta pelailemaan.. Nyt tässä ois joutuaikaa pelaillakki ku pakkolomat puskoo päälle.. Eli jos on peliseuraa saatavilla nii laittakaahan viestiä..

PSN ID: reuhupalli
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt taas ilmoitusluontoisena asiana sellasta että en tule taas vähään aikaan näkymään peleissä. Pleikkarista kurahti ilmeisesti (taas) BD-asema, eli huomenna alan selvitellä sille (taas) huoltoa.

Toivottavasti pääsen taas pian pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään ei sit kerinny pelailee, mut huomenna jatkuu. Hyökkäilen vielä pari peliä mutta sitten menen ennaltamäärittelemättömäksi ajaksi kokeilemaan pakin hommia. AIka näyttää saanko siellä mitään aikaan. Ja voin luvata jo tässä vaiheessa että tulen sitten kokeilemaan joskus ihan päättömiä jyrkilumme nousuja nii hyökkääjät vois olla valppaana paikkaamaan :D ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikäli joku on heittänyt hanskat tiskiin kerhon sisäisen liigan kanssa niin pistäkääs mulle viestiä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

olipa eilen kuiva päivä ei ollu varmaan kertaakaan kolmee samaan aikaa pukkaris... :mad:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

On ollu viimepäivinä turhan hiljasta. Ja ku oon ite vielä iltavuorossa,niin ois aikaa pelailla vasta kymmenen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Otatteko te vielä mukaan uusia pelaajia vai onko porukka jo ihan liian täynnä?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Noniin, on vissiin porukalla uusia pelejä jne kun ollu vähän hiljasempaa. Joten tehdäänpä näin. Viikon päästä pitäis olla kaikilla 50 peliä pelattuna, ne ketkä jää alle niin ruvetaan kattomaan josko luovuttais paikkansa pois. (ei koske uusia juuri alottaneita eikä Juha75 koska sillä nollaantu toi tili) Maalivahtia emme ole vähään aikaa käyttäny (eipä kukaan vastustajakaan) joten FIN_Potilas siirtyy vasemmaks laitahyökkääjäks...

Uusia kavereita on ehkä vielä tulossa ja vanhat voi niistä raportoida et jos ne on ihan hukassa tai sooloilioita tms niin sillo niitä ei pitkään katella mutta mahollisuus annetaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

juu tämän kanssa täytyy tsempata itsekkin :o
ite en ihan joka ilta pääse onlineen, mutta ois tarkotus pelata semmoset 10-15 peliä per viikko minimissään.

toi sooloilu sais vähentyä vielä entisestään :) siksi kai se paikka on tuolla lohko 3:ssa eikä 2:ssa tai 1:ssä kun joukkuepeli välillä tökkii tai unohtuu..

ja pelit kulkee paremmin kun on "ihmis"pakisto, cpu ei puolusta läheskään yhtä hyvin :mad:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mut voiki sit varmaan poistaa joukkueesta ku en pysty olee niin aktiivinen ku pitäis, mut eipä mitään oli ilo pelata teidän kanssa ja onnee jatkoon.... :)
Ja niin Migho voit ottaa mun paikan liigassa...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mut voiki sit varmaan poistaa joukkueesta ku en pysty olee niin aktiivinen ku pitäis, mut eipä mitään oli ilo pelata teidän kanssa ja onnee jatkoon.... :)
Ja niin Migho voit ottaa mun paikan liigassa...


Eihän tämä sinun kohalla tarkoita kuin 2 peliä päivässä?? 37 on nyt kasassa. Muttta totta kai päästetään sut menemään jos niin haluat.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mut voiki sit varmaan poistaa joukkueesta ku en pysty olee niin aktiivinen ku pitäis, mut eipä mitään oli ilo pelata teidän kanssa ja onnee jatkoon.... :)
Ja niin Migho voit ottaa mun paikan liigassa...

Harmi ku et jatka meijänkaa, mut oli kyllä hauskapelata:o

Elikkä oon nyt VL?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

no en lähekkään kyl toi on niin hauskaa sähläämist ei kyl sen pari pelii päiväs pelaa helposti:D

ja näin migho ei saakkaan mun liiga paikkaa (paitsi jos se meni jo )
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No joo en itekään oo mikään hirmu aktiivinen ollu, mutta parhaani yritän tehdä, että olisin mahdollisimman monessa pelissä.

PS. Potilaan kaa on kiva pelailla :)
 
Ylös Bottom