Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moro

Jos mahtuu, saitte VLH/MV. Ennen olin HCK 1 mutta jostakin syysta sain Helen luistimesta potkun persiille.



E: Tomppa on numero 7
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Löytyipä mielenkiintoinen artikkeli . Oli mielestäni täyttä asiaa ja toivon oppivani tästä jotain, samoin toivon että kaikki joukkueen jäsenet lukevat tämän ja miettivät tulisko sieltä mitään apuja meidän peliin...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Löytyipä mielenkiintoinen artikkeli . Oli mielestäni täyttä asiaa ja toivon oppivani tästä jotain, samoin toivon että kaikki joukkueen jäsenet lukevat tämän ja miettivät tulisko sieltä mitään apuja meidän peliin...

Joo kannattaa kyllä jokaisen lukasta läpi. Paljon oli hyvää neuvoa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ei kukaan vasenlaita haluais siirtyä sentteriks?? senttereitä 5 ja vlh 8 tällä hetkellä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ei kukaan vasenlaita haluais siirtyä sentteriks?? senttereitä 5 ja vlh 8 tällä hetkellä...

Mua vois kyllä kiinnostaa kokeilla, ainakin näin alkuun. Jos homma toimii niin voisin lopullisesti harkita jäämistä. Omasta mielestä oon vielä hyvä alottamaankin, joten toi vois sopia hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Doddii

Tääl ois yks maalivahtina Be a Pron läpi pelannu, sekä vl myös läpi...

Eli jos tilaa niin oishan iha kiva päästä pelailee.

PS: ei oo montaa online matsia alla, koska uus pleikka tuli vaihost vähä aikaa sit ja tein uuen accon...


PSN: santturei
Ottakkee yhteyttä jos ees vähä kiinnostaa :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Doddii

Tääl ois yks maalivahtina Be a Pron läpi pelannu, sekä vl myös läpi...

Eli jos tilaa niin oishan iha kiva päästä pelailee.

PS: ei oo montaa online matsia alla, koska uus pleikka tuli vaihost vähä aikaa sit ja tein uuen accon...


PSN: santturei
Ottakkee yhteyttä jos ees vähä kiinnostaa :)


Latitan kutsun tulemaan myöhemmin tänään...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niinpä, ollaan tiputtu nyt viimeisen viikon aikana yli sata sijaa. Ja peli on aivan sekaisin.

Joo kieltämättä tuntuu aika vaikealta toi yhteistoiminta.. Mut se johtuu monelta osin siitä että kun niin paljon eri kaverit pelailee vielä keskenään, nii se on vähän joka kerta uus juttu.. Mun on pakko omalta osaltani myöntää etten oo kovin hyvin loistanu muutamassa matsissa. Johtuu varmaanki siitä että oli n. 3 viikkoa taukoa pelailusta, niin on vähän vielä homma hakusessa, ja silloinki olin vasta vajaa 30 matsia pelaillu.. Mutta kyllä mä uskon että se tästä lähtee kun jokanen alkaa tuntea vähän toisten pelityyliä ja löytyy se yhteinen sävel sit..

Ei mun mielestä kannata niin vakavana olla siitä vaikka 4 lohkossa ollaanki.. Ottaen huomioon sen, että on varmaankin olemassa aktiivisempiakin joukkueita, jotka tahkoaa kokoajan matsia toisen perään, niin kyllähän ne aikanaan ohi menee. Jos muutama peli tulee takkiin niin so what. Kaiken kaikkiaan tärkeintähän tässä on hauskan pito, vaikken minä sitä kiellä etteikö se mukavalta tuntuis pärjätäkin. :)

Sit vielä siitä joukkueena pelaamisesta. Headset olis kova sana joka jannulla. Se helpottais tosi paljon yhdessä pelaamista ja pystyis nopeemmin lukeen peliä ja tarttumaan tilanteisiin. Tietysti joka matsin jälkeen, tuli voitto tai tappio, kannattanee hetken miettiä sitä omaa pelaamista, hyviä ja huonoja puolia. Sen jälkeen myös joukkuekavereiden pelaamista. Varmasti jokainen haluaa meistä kehittyä ja tehdä parhaansa tiimille. Tässä tapauksessa voi myös kaverista antaa palautetta ja kertoa mitä pitäs muuttaa.

Omasta pelistäni voin nostaa esille sellasia asioita kun puolustajana pelailen, että muutaman kerran on tullu ihan naurettava syöttöyritys hyökkäyspään alotuksesta keskelle, joka on johtanu syötön katkoon ja sitä myötä läpiajoon. Siinä mulla on opittavaa. Toisekseen tosi tärkeää on se, että puolustaja pelaa AINA sen viimeisen vastustajan pelaajan alapuolella, ettei taas päädytä siihen tilanteeseen, kun havahdutaan että ite oot keskikentällä ja kaveri painattelee hyvän läpisyötön saattelemana 1 vs 0 tilanteessa jossain kaukana. Sitten omassa päässä puolustaminen. One-timerit on aika myrkkyä. Niitä tulee luvattoman paljon ja vielä suuri osa niistä päätyy vastustajan kannalta hyvään laukaukseen.. Ne pitäs pyrkiä tunnistamaan ja eliminoimaan. Eli se kaveri sieltä maalin edestä on saatava kärkkymästä, koska monesti se on juuri se joka tilanteen ratkaisee, eikä se joka sieltä laidalta kiekon kans nousee. Myöskin yks asia, että monesti tahtoo kaikki olla sumpussa yhden jätkän kimpussa. Tässä pitäs melkeinpä muistaa sellanen asia, että katotaan siitä kaverin joukkueesta se pelaaja joka pelaa sun paikkaa ja se maalataan. Se pidetään kiinni aina ja joka tilanteessa. Jos jokainen hommansa hoitaa, niin ollaan tilanteessa missä jokainen pitää kiinni yhtä miestä, eikä niin että esim. 3 on yhden kimpussa, loput kaks toisen kimpussa ja vastustajalta jää vielä 3 miestä vapaaksi.

Huh, tulipa tekstiä. Moni asia on varmasti itsestään selvää, mut eipä ne muuten kaaliin uppoa ellei niihin puutu. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Johnnylta hyvää tekstiä tuossa ylempänä. Puolustuksessa tosiaan siellä aivan maalin edessä, josta maaleja monesti tehdään, saa vastustajaa hakata aika surutta (koskee siis pelaajaa joka roikkuu aivan maalivahdin alueella/alueen rajalla). Itse kun pelasin joskus useamman pelin puolustajana, sain paljon uusia näkökulmia puolustuspään pelaamiseen myös omalla pelipaikallani. Eli maalin kulmat pitää olla suljettuina että saadaan blokattua one-timerit ja maalin takaa ajot. Toinen juttu on se että kaikki ei olisi siinä maalin edessäkään maskissa molarille, vaan pidetään ne omat ukot ja jonkunlainen tiivis puolustuspään kuvio.

Oma peli eilen, parin viikon tauon jälkeen, oli aikamoista haparointia. Yhdessäkin pelissä 8min jäähyjä eka erässä. Anteeksi siitä Mikek ja kuutee :o Lupaan parantaa tapani.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Loistavia pointteja yllä! Ja tosta sijoituksesta, nuo pisteet menee aika oudosti. Mikähän niissä niinku on systeemi. Esim olikohan yhdenenä toista semmonen joukkue kun snipers, niillä oli reilu sata voittoo ja joku 80 tappioo ja siellä ne vaan on :eek:

Sinälläänhän tolla sijoituksella ei ole väliä kuhan pääsee pelaamaan hyviä peläjä ja ei me kuitenkaan kärkipaikoista olla tappelemassa mutta sillon kuin meillä peli kulkee niin kyllä meidän paikka siellä 1/2 lohkon vaiheessa olis joten nyt vaan jätkät uuteen nousuun.

Niin ja vielä, iv viikko vaikeuttaa taas pelaamista mutta jos joku ois tänään 23 jälkeen linjoilla niin olis hyvä, lauantain jälkeen en oo päässy pelaa ku kaks peliä.
 
Ylös Bottom