Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moro
Jos mahtuu, saitte VLH/MV. Ennen olin HCK 1 mutta jostakin syysta sain Helen luistimesta potkun persiille.
E: Tomppa on numero 7
Löytyipä mielenkiintoinen artikkeli . Oli mielestäni täyttä asiaa ja toivon oppivani tästä jotain, samoin toivon että kaikki joukkueen jäsenet lukevat tämän ja miettivät tulisko sieltä mitään apuja meidän peliin...
Privailin..
Etkä kysynyt, että miksi sai potkut joukkueesta
Etkä kysynyt, että miksi sai potkut joukkueesta
Moroo Voisin liittyä joukkueeseen. Keskushyökkääjä, mutta muutkin paikat kelpaa.
+ Online ID : temmeee
ei kukaan vasenlaita haluais siirtyä sentteriks?? senttereitä 5 ja vlh 8 tällä hetkellä...
Mua vois kyllä kiinnostaa kokeilla, ainakin näin alkuun. Jos homma toimii niin voisin lopullisesti harkita jäämistä. Omasta mielestä oon vielä hyvä alottamaankin, joten toi vois sopia hyvin.
Jee 4 lohko!! Vähän ollaan tulessa!
Niinpä, ollaan tiputtu nyt viimeisen viikon aikana yli sata sijaa. Ja peli on aivan sekaisin.
Doddii
Tääl ois yks maalivahtina Be a Pron läpi pelannu, sekä vl myös läpi...
Eli jos tilaa niin oishan iha kiva päästä pelailee.
PS: ei oo montaa online matsia alla, koska uus pleikka tuli vaihost vähä aikaa sit ja tein uuen accon...
PSN: santturei
Ottakkee yhteyttä jos ees vähä kiinnostaa
Moro
Jos mahtuu, saitte VLH/MV. Ennen olin HCK 1 mutta jostakin syysta sain Helen luistimesta potkun persiille.
E: Tomppa on numero 7
Niinpä, ollaan tiputtu nyt viimeisen viikon aikana yli sata sijaa. Ja peli on aivan sekaisin.