Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tein tuossa muutamia huomioita.

Mielestäni on vähän outoa että joukkueen maalivahti "varaa" itselleen keskushyökkääjänroolia tulevaan peliin pukuhuoneessa, vaikka pukkarissa on myös virallisia senttereitä. Ja samainen kaveri liittyy peliin mutta onkin kaakaolla avauserässä. :rolleyes:

Myös ilmeisesti osalta on myös ensimmäisen sivun säännöstö lukematta kun pelejä aletaan hakemaan vaikka pukuhuoneessa on vain kaksi pelaajaa. :cool:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tein tuossa muutamia huomioita.

Mielestäni on vähän outoa että joukkueen maalivahti "varaa" itselleen keskushyökkääjänroolia tulevaan peliin pukuhuoneessa, vaikka pukkarissa on myös virallisia senttereitä. Ja samainen kaveri liittyy peliin mutta onkin kaakaolla avauserässä. :rolleyes:

Myös ilmeisesti osalta on myös ensimmäisen sivun säännöstö lukematta kun pelejä aletaan hakemaan vaikka pukuhuoneessa on vain kaksi pelaajaa. :cool:

MInä olen odottanut että te valitsenne sen paikan niin että voin sen jälkeen ottaa jonkun mutta kun ette ota sitä niin luulen että te ette kuulu siihen ja tossa ekalla sivulla lukee että odota kunnes kaikki on valinnut paikan
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

MInä olen odottanut että te valitsenne sen paikan niin että voin sen jälkeen ottaa jonkun mutta kun ette ota sitä niin luulen että te ette kuulu siihen ja tossa ekalla sivulla lukee että odota kunnes kaikki on valinnut paikan

No se on ihan ookoo että odottaa ja sitten valitsee roolin mikä ei muille maistunut. Se vaan ihmetytti kun pukuhuoneessa alettiin varaamaan pelipaikkaa toisten nenän edestä. :)

Itselle ei sinänsä väliä koska tykkään pelata kaikilla pelipaikoilla tarvittaessa. Paitsi ehkä maalivahtina en vielä. :p

Asiasta toiseen jonkin tovin päästä varmaan ollaan linjoilla valmiina pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt on pakko antaa vähän palautetta.

Ne syötönpyynnöt koneen ohjaamilta pelaajilta. Ne EIVÄT tule läpi kentän vaikka kuinka haluaisitte. Ne EIVÄT tule vastustajan pelaajien läpi vaikka niin haluaisitte.

Eli, sovitaanko että yritetään pyytää vain mahdollisimman varmoja syöttöjä? Ei niistä hyökkäyksistä tule mitään jos jokainen avaussyöttö jää vastustajan lapaan.

Toinen asia on se että myös hyökkääjät saavat puolustaa. Nyt kun viime aikoina puolustajat on alkaneet pysyä tontillaan niin hyökkääjät voisivat myös ottaa osaa puolustukseen. Ei niin että silloin kun kiekko pyörii omassa päässä, surffaillaan jossain keskikentällä odottamassa avaavaa syöttöä ja läpiajomahdollisuutta. Mahdollisuutta joka sitten ryssitään 100% todennäköisyydellä.

Jos tunnistat itsesi niin, ajattele välillä myös joukkuetta ei pelkästään niitä omia pisteitä.

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vieläkö pelipaikkoja auki kaikki muut paitsi maalivahti käy?:confused:
psn:isto80
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

FIN_Potilas ei näytä olevan kovin kiinnostunut pelaamaan tässä joukkueessa niin eiköhän lopeteta "työsoppari" suosiolla tähän. Hyvää jatkoa ja onnea tuleviin peleihin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

FIN_Potilas ei näytä olevan kovin kiinnostunut pelaamaan tässä joukkueessa niin eiköhän lopeteta "työsoppari" suosiolla tähän. Hyvää jatkoa ja onnea tuleviin peleihin.

kuinni olenpa mistä tommost oot saanu päähä?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tuo timppa juttu ni oli vahinko olin siel pukkaris ni yhtäkkii joutusin niitten pelii ja pelasin sen ja lähin ja ne kysys muo sinne ni mut se oli täynä ni ei se muo haittanu tää on samanlainen ja enkä haluu pois....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

oikeesti mä haluun takas mä haluun pelata teijän kaa! se on nii hauskaa.... pliiideeee........ en tiiä mist sait päähän et en haluu pelata teijän kaa:confused:
 
Ylös Bottom