Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Heh, Nousipa se kenttäpelaajan arvosana A-. Joku muukin turisti on tainnut sellaisen hankkia, että en taida olla ainoa laatuaan.

Joo elikkä lähden viikonlopuksi pois laskettelemaan, että en kerkeä kovinkaan aktiivinen sillon olla. Pakko kyllä sanoa, että Be a Pro on ollut perkuleen hauskaa, kun siihen on kerennyt tottua.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Lähen vissiinkin sukulaisille nyt viikonloppuna ja huomenna on peli, joten mua ei tuu näkymään varmaan täl viikolla.

Ja tohon Ludsonin viestiin mulla on A- tervetuloa sakkiin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

sinne on sitte pelattu viimeyönä 10 pelin voittoputki pohjille niin sitä vois kohta ruveta jatkamaan...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No eikös sisu ja konsoliFIN ole selvästi ylimpänä tuolla listassa... :rolleyes:

Me ollaan ainakin suomen parhaimpia luultavasti jos pelataan 6 vs 6. Rankillisesti toinen eurooppalainen tiimi on parempi rankkinen kuin me mutta me ollaan viety niitä enemmän kun ne meitä. Eli varmaan ollaan euroopan parhaimpia taidollisesti mutta kun kaikenmaailman tuurimaalit pilaavat miltein jokaisen ottelun = rank tippuu.. Tänään teitäkin vastaan oli kyllä niin huonoa tuuria ja taisitte pistää jostain verkon läpi ensinmäisessä maalissa. Toivottavasti ei oo mikään uus bugi et vetää nollakulmasta mokkeen ja se on maali. Sentään meikä pääs tykittämään siniseltä yhen scoren mutta ei auttanu enää nousemaan. Te ootte kyllä kehittyny valtavasti viime näkemästä. En tiedä nyt sisun tasoa mutta ainakin ~parin kuukauden sisällä me ollaan aika tasaisia pelejä pelailtu mitä olen nyt kuullut, mutta itse en ole ollut peleissä mukana. Näinpä tänään mutta sanonpa vaan että en ole yhtään varma olemmeko kovempia kuin sisu, senhän ne itse tietää..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Me ollaan ainakin suomen parhaimpia luultavasti jos pelataan 6 vs 6. Rankillisesti toinen eurooppalainen tiimi on parempi rankkinen kuin me mutta me ollaan viety niitä enemmän kun ne meitä. Eli varmaan ollaan euroopan parhaimpia taidollisesti mutta kun kaikenmaailman tuurimaalit pilaavat miltein jokaisen ottelun = rank tippuu.. Tänään teitäkin vastaan oli kyllä niin huonoa tuuria ja taisitte pistää jostain verkon läpi ensinmäisessä maalissa. Toivottavasti ei oo mikään uus bugi et vetää nollakulmasta mokkeen ja se on maali. Sentään meikä pääs tykittämään siniseltä yhen scoren mutta ei auttanu enää nousemaan. Te ootte kyllä kehittyny valtavasti viime näkemästä. En tiedä nyt sisun tasoa mutta ainakin ~parin kuukauden sisällä me ollaan aika tasaisia pelejä pelailtu mitä olen nyt kuullut, mutta itse en ole ollut peleissä mukana. Näinpä tänään mutta sanonpa vaan että en ole yhtään varma olemmeko kovempia kuin sisu, senhän ne itse tietää..
Ollaa me teidät monta kertaa kyl nyt voitettu, viime kerta oli tos vähä yli tunti sitte 3-2.. Sisun miehiä siis olen.

Kyllä me vaihella kokoaja paikka tuo taulukoskin, äske oltii 11 ja te 12.. Hyvi tasasii ollaa
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ollaa me teidät monta kertaa kyl nyt voitettu, viime kerta oli tos vähä yli tunti sitte 3-2.. Sisun miehiä siis olen.

Kyllä me vaihella kokoaja paikka tuo taulukoskin, äske oltii 11 ja te 12.. Hyvi tasasii ollaa

Jep jep, mutta kun mainitsin niin meillä se rankki hyppii sielä 6-20 sijalla.. Olishan se ihan kiva jos meikäkin pääsis joskus noihin sisu vs hck matseihin mukaan niin sais vähän itsellekkin tietoa minkälaista peliä te nykyään pelaatte.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jep jep, mutta kun mainitsin niin meillä se rankki hyppii sielä 6-20 sijalla.. Olishan se ihan kiva jos meikäkin pääsis joskus noihin sisu vs hck matseihin mukaan niin sais vähän itsellekkin tietoa minkälaista peliä te nykyään pelaatte.

Likaista..:)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään en varmaan kerkiä hirveesti osallistumaan.. Et turha laitella viestejä. Otamma tässä vähän olutta ja veetään GH:ta. Ellei sit yöllä tuu pyörähdettyä. Mutta jatkakaapa samaan malliin kuin pari päivää on nyt menny. Tän hetkinen sijoitus jo ihan kelpo 56 :cool:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo, meikäläinen ainakin tulee tässä illemmalla josain vaiheessa pelailee!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt näyttää aika kiireiseltä loppukuu.. On meinaan melkoset sesongit autovuokraamossa nyt kaikkinensa niin joutuu painaan pitkää päivää.. Mut ilmaannun sit kyllä itse paikalle jos vain jaksan. :) Pitäkää hyvä tatsi yllä!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ajattelin vaan että onkos muiden mielestä nuo oilersin paidat hyvät meidän joukkueelle?
ite tykkäsin niistä omskin paidoista ja ne sound tigersinkin oli hyvät.
Jotenkin nuo NHL-paidat on vaan niin usealla joukkueella että haluaisi jotain erikoisempaa, mutta komeaa! :)

voisko tästä järjestää huutoäänestyksen jos on muita paitaan tyytymättömiä?:D

ei sinänsä että sillä loppupeleissä merkitystä olisi mutta tulipa vaan mieleen ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ite en pidä hirveästi noista Oilersin paidoista myöskään. Ja Sound Tigersin paidat oli mun mielestä upeimmat.
Tai Die Füchse!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Siis hienoimmat paidat on ilman muuta Omskin vihreät paidat, otetaan ne takas ni kaikki on ilosiii :D (toivottavasti ne vihreet oli omskin) :)

edit:ne vihreet paidat onki Kazanin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moro,

Mahtuuko Kisaveikkoihin pelailee yks pelle lisää? Tullu änäriä pelailtua pienestä pitäen. Pelipaikalla ei niin väliä kuhan sentterinä saa sillon tällön pelata ;)
 
Ylös Bottom