Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Travo ja MM ootte mukana, jos haluutte!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Muakin kiinnostais vähäsen kerhopelejä taas pelailla. Piiskassa on tullu pelailtua, mutta kaikki aktiiviset pelaajat lähti ja siellä ei näyttäisi pelejä olevan. headsetti on, taitoakin on hieman, jnejne.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

joukkuetta kesäksi etsiskelen.piiskassa pelaillut ja nyt kesällä siellä on vähä taukoa niin enne nhl 10 kiinnostais vielä pelata jossain jengissä.pelejä muistaakseni n.300 sadan luokkaa ja pisteitä samaa tasoa.laittakaa privaa jos jonnekkin jengii sopii pelaileen.aktiivisuutta löytyy kyllä.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Travo, käskin kavereitten kutsuu sut ellei ole jo kutsuneet, ja pistä pyyntöö tonne privafoorumeille.
EMME OTA ENEMPÄÄ PELAAJIA! :)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Travo, käskin kavereitten kutsuu sut ellei ole jo kutsuneet, ja pistä pyyntöö tonne privafoorumeille.
EMME OTA ENEMPÄÄ PELAAJIA! :)

Joo ei ollut vielä tänään tullut kaverilisäyksiä. Aattelinkin kahtoa teijän rosterin, ja lisäillä ite teijän pelaajia. :)
PS: Pyyntö lähetetty
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Mulla on sama juttu ku noilla Travol ja MM ku MM kerto et Piiska ei enää ole niin tarvitsisin uuden joukkueen... kesäks
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Nyt kaikki Piiskalaiset tarvii uuden teamin "kesäks" ja kun vielä oltiin viikko sitten kasassa ei ketään näkynyt kopissa ikinä. Muutamaa seppää lukuun ottamatta! Ihme hommaa... Mut ihan sama, meni ohi topikinkin mutta kun alko vähän ihmetyttää nyt tää homma...
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Nyt kaikki Piiskalaiset tarvii uuden teamin "kesäks" ja kun vielä oltiin viikko sitten kasassa ei ketään näkynyt kopissa ikinä. Muutamaa seppää lukuun ottamatta! Ihme hommaa... Mut ihan sama, meni ohi topikinkin mutta kun alko vähän ihmetyttää nyt tää homma...

Nii eiköhän tässä ala melkeen ole riittävästi porukkaa piiskan uudelleenkokoomiseen, tuskin kuitenkaan kun monet on jo löytäny tiimin.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Nii eiköhän tässä ala melkeen ole riittävästi porukkaa piiskan uudelleenkokoomiseen, tuskin kuitenkaan kun monet on jo löytäny tiimin.

no tuskin tuo mikään ongelma on. Jos te Piiskaan porukat saatte niin luulis kaikkien palaavan takas.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Jaahans. SSH sitten katosi bittiavaruuteen. Oli syy mikä tahansa, kaverit kokosi uuden joukkueen johon ei kutsua kuulunut joten on aika katsoa eteenpäin ja anoa tryouttia johonkin joukkueeseen. Pankaapa kutsua psn wiseguy2. paikkana ol tai kh ja op käy välillisesti kun hyökkäämään ei mahdu. pelaan joukkueelle. statseja en muista, mutta tryoutille anon.

No kutsua, kutsua. edelleen joukkuetta vailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Minäkin olen joukkuetta vailla. eilen vasta pelin ostin, mutta 08 ja vanhempia on tullut paljon pelattua. Paikkana ois oikee hyökkääjä ja numero on 17. Ei oo headsettiä.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Hei, kiekkokansa, jotka pelaavat innolla NHL 09:tä sekä tietysti EA Sports Hockey Leagueta..

Ok, asiaan: Pelaan aktiivisesti NHL09:tä, olen itse oikean elämän NHL:n fani ja pelannut vanhempia pelejä, mm. 08, 07, 06 jne. aika paljon.. Nyt päätin kokeilla jotain uutta - hakemalla uutta EA Sports Hockeyn Leaguen kerhoa.. Tietysti suomalaista kerhoa. Esittelen vähän itsestäni: pelaan Heatley91 - nimimerkillä onlinessa, olen pian täysi-ikäinen, joka on aktiivinen ja aloittava + innokas puolustava puolustaja, joka on valmis oppimaan kaikkia juttuja ja vieläkin nopeasti. :cool:

Ne kiinnostuneet toimitusjohtajat/kerhot, voivat lähettää minulle yksityisviestillä tässä tai jopa ps3:ssä yksityisviestien välityksellä, mieluummin että pidettäisiin yhteyttä siellä playstationissa..

Toivottavasti, että saan nopeasti kerhon niin voitaisiin ryhtyä pelaamaan ja hankkimalla itselleni vähän mielenkiintoista kokemusta.. ;)

- Heatley. (Onlinessa Heatley91)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Jos joku kaipaa pelaajaa seuraansa tai pelkästään peliseuraa niin lisätkää mut..
 
Ylös Bottom