Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla
Olen myös vapailla markkinoilla.
Pystyn pelaamaan paikkaa kuin paikkaa, ensisijaisena kiinnostuksena olisi maalivahdin tontti, mutta tarvitsen lisää parannuspisteitä, ennen kuin voin haaveilla torjuvani säännöllisesti voittoja. Pakkina toimimiseen tarvitsen jotain porkkanaa, sillä tykkään osallistua vahvasti kiekolliseen peliin. Pääsääntöisesti olen kasvattanut pelimäärääni vasemman laiturin tontilla. Oikeakin laita käy, joskin olen right, joten laukominen on hiukkasen hankalaa siltä puolelta. Aikaisemmin käväisin Finnish Cowboyseissa, mutta se joukkue ei oikein sopinut minulle. Aktiivisuudesta en uskalla luvata mitään. Sanotaanko poliitikon lailla, että keskivertoa.
Tällä hetkellä pelattuna 33 ottelua arvosanalla A- (Sij. A, Joukkuepeli B ja Tilastot A), nelisen peliä pakkina, yksi maalissa ja loput laiturina. Tehopisteitä tasan 100 (57+43) ja tehotilastossa seisoo +42. Jäähyjä on kertynyt 46 minuuttia, mutta siihen sisältyy muutama tappelu. Mikkiä ei ole ja täysi-ikäisyys on saavutettu.
Tykkään hassutella vastustajaa ja skillstick onkin ahkerassa käytössä. Olen parhaimmillani saadessani paljon kiekkoa ja tykkään myös jakaa sitä. Vaikka päällimmäinen tavoite on onnistumiset hyökkäyspäässä, niin pelaan molempiin suuntiin hyvin ja kurinalaisesti. Lisäksi pelinluku, ja tätä myötä myös karvaaminen, ovat huippuluokkaa. Itseluottamusta ja kärsivällisyyttä löytyy. Jotain saattoi kyllä unohtuakin, mutta mutta...
Maalivahtina olen melko passiivinen. En ole viivahiiri, mutta en myöskään usein haasta laukojia. En pelaa itseäni ulos tilanteista ja myös poikittaissyötöt pysähtyvät riittävän usein. Suurin heikkous on ehdottomasti läpiajot, ne pysähtyvät pääsääntöisesti tuurilla... Lisäksi ajoittainen epätasaisuus vaivaa, mutta se poistuu vain kokemuksella.
Saattaa kuulostaa röyhkeältä, mutta en lähde ihan mihin joukkueeseen tahansa. Kypsää ja terveen suhtautumisen peliä kohtaan omistavaa peliseuraa olisi siis hakusessa. Luonnollisesti try-outin kautta, jos niikseen tulee. Laitelkaahan privaa tulemaan, mutta varautukaa myös kieltäviin vastauksiin. Ja PSN-tunnus on identtinen tämän käyttäjätunnuksen kanssa.