Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

täälki ois tiimiä vailla aikas aktiivinenki pelailija...eli jos suht hyvää pakkia tarttette ni täält löytys...
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Melko noviisi pelaaja etsii porukkaa missä pelailla. En oo mitenkää hyvä mutta yritystä piisaa. pelipaikalla oo niinkää väliä. kaikki paitsi maalivahti käy.
ikää ompi noin 22, jonkin näköinen mikki löytyy. pelailee pääsee melkein aina ko töiltä ehtii. pääosin klo 17 jälkeen. toisinaan pukkaa ilta vuoroo mutta harvemmin.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Ite hommasin juusri PS3 version tästä ja olisin joukkuetta vailla kunhan vain pääsen nettiin tolla koneella kun se ei jostain syystä päästä juuri nhl09:n kohdalla päivittämään rostereita. Muut pelit toimii kuitenki täysin.

Nhl sarjaa olen pelannut jo 15 vuotta joten kokemusta siitä on kaikilla muilla alustoillakin muttei vielä ps3:lla. Joten jos joku kertoo syyn mikä tässä mättää niin olisin sitten valmis tulemaan joukkueeseen. Kaikki muut paikat mene paitsi maalivahti.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

jos yrität sieltä missä lukee lataa kokoonpanot. nii se oo toiminu hetkeen. ei muutako valitset nopee online peli. nii se lataa kokoonpanot. tallennat, poistu netti pelistä. lataat kokoonpanot nii pitääs toimii.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Kiitokset noinhan sen sain toimimaan. Mikään muu kikkailu ei auttanut.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Meidän kerho etsii pelaajia. (ps3 nhl09) jos et ole pelannut online joukkuepelejä niin älä ota yhteyttä. muussa tapauksessa voit tulla joukkueeseen koeajalle. pistä viestii... ja ps3 käyttäjätunnuksesi viestiin niin laitan kerhokutsun tulemaan...:)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Täällä tarvittas kanssa pelaajia joukkueeseen(ps3 09). Ihan vasta perustettu ja etittäs semmosia lepposia ukkoja pelailemaan. Tällä hetkellä ikä haitari 23-31v. Eikä ole tämä meiän touhu liian totista, eikä mitään nolife pelailua.

Jos täytät edes suurinpiirtein näitä kriteerejä niin kannattaa laittaa yv:tä.

- +22v
- Mikki
- Ei liian tosikko
- Huumorintajua
- Oot Savosta! (iso PLUSSA!) :)
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

pelipaikka:RW/LW
kokemus:n.500 liigapeliä
pelikortti:supertähti
aktiivisuus:päivittäin 1-3 tuntia joskus enemmän joskus vähemmän;)
mikki:eek:n
ikä:28
psn:isto80


laittakaa kutsua tulemaan jos paikkoja vapaana
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Joukkuetta vailla.

Pelipaikka: LD, RD
Ikä 30.
Mikki löytyy.
Pelailen yleensä iltaisin tunnin verran.
NHL-pelejä tullut tahkottua eri alustoilla segan EA-hockeysta lähtien elikkä siinä 15 vuotta...
Ps3:n ostin vasta hiljakkoin joten siinä en ole pelannut 09:a kuin reilu parikymmentä matsia. Xbox360:lla olen kuitenkin pelannut about 100 peliä.

Kutsua tulemaan joukkueeseen jos kiinnostaa
Tunnus on Habib-kebab
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Voisin ilmoittautua johonkin jengiin, jos vielä on tilaa. oikeestaan kaikki paikat käy ja yv:llä pistäkää nii katellaa..:D
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

vapaa agentti olen taas.. jos jostain tiimistä löytyy paikka hyökkääjälle ni kertokaa toki. kokemusta on paljon ja arvostaisin tiimiä missä muillakin on mikki
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Olen myös vapailla markkinoilla.

Pystyn pelaamaan paikkaa kuin paikkaa, ensisijaisena kiinnostuksena olisi maalivahdin tontti, mutta tarvitsen lisää parannuspisteitä, ennen kuin voin haaveilla torjuvani säännöllisesti voittoja. Pakkina toimimiseen tarvitsen jotain porkkanaa, sillä tykkään osallistua vahvasti kiekolliseen peliin. Pääsääntöisesti olen kasvattanut pelimäärääni vasemman laiturin tontilla. Oikeakin laita käy, joskin olen right, joten laukominen on hiukkasen hankalaa siltä puolelta. Aikaisemmin käväisin Finnish Cowboyseissa, mutta se joukkue ei oikein sopinut minulle. Aktiivisuudesta en uskalla luvata mitään. Sanotaanko poliitikon lailla, että keskivertoa.

Tällä hetkellä pelattuna 33 ottelua arvosanalla A- (Sij. A, Joukkuepeli B ja Tilastot A), nelisen peliä pakkina, yksi maalissa ja loput laiturina. Tehopisteitä tasan 100 (57+43) ja tehotilastossa seisoo +42. Jäähyjä on kertynyt 46 minuuttia, mutta siihen sisältyy muutama tappelu. Mikkiä ei ole ja täysi-ikäisyys on saavutettu.

Tykkään hassutella vastustajaa ja skillstick onkin ahkerassa käytössä. Olen parhaimmillani saadessani paljon kiekkoa ja tykkään myös jakaa sitä. Vaikka päällimmäinen tavoite on onnistumiset hyökkäyspäässä, niin pelaan molempiin suuntiin hyvin ja kurinalaisesti. Lisäksi pelinluku, ja tätä myötä myös karvaaminen, ovat huippuluokkaa. Itseluottamusta ja kärsivällisyyttä löytyy. Jotain saattoi kyllä unohtuakin, mutta mutta...

Maalivahtina olen melko passiivinen. En ole viivahiiri, mutta en myöskään usein haasta laukojia. En pelaa itseäni ulos tilanteista ja myös poikittaissyötöt pysähtyvät riittävän usein. Suurin heikkous on ehdottomasti läpiajot, ne pysähtyvät pääsääntöisesti tuurilla... Lisäksi ajoittainen epätasaisuus vaivaa, mutta se poistuu vain kokemuksella.

Saattaa kuulostaa röyhkeältä, mutta en lähde ihan mihin joukkueeseen tahansa. Kypsää ja terveen suhtautumisen peliä kohtaan omistavaa peliseuraa olisi siis hakusessa. Luonnollisesti try-outin kautta, jos niikseen tulee. Laitelkaahan privaa tulemaan, mutta varautukaa myös kieltäviin vastauksiin. Ja PSN-tunnus on identtinen tämän käyttäjätunnuksen kanssa.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

no niin täällä näyttää olevan useita pelaajii ilman jengii.mitä mieltä jos laitettas seura pystyyn. halukkaat listätkää mut psn id nakki84.niin katsotaan jos laittais sitten seuran pystyyn
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

vapaa agentti olen taas.. jos jostain tiimistä löytyy paikka hyökkääjälle ni kertokaa toki. kokemusta on paljon ja arvostaisin tiimiä missä muillakin on mikki

Edelleen tiimi hakusessa. Ei kukaan tarvis yhtään híökkääjää tiimiinsä?:cool:
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Tarvittais tiimiin 1-2 aktiivista pakkia, ehkä myös 1 hyökkääjä lisää ei olisi pahitteeksi.

Ollaan tällä hetkellä 6 lohkossa mutta koko ajan mennään ylöspäin...

laittakaas privaa jos kiinnostaa !

Vaatimukset:
Joukkuepelaaja
ikää sais olla ainakin se 18

ei ole hirveät vaatimukset ei muutakuin try outille vaan jos kiinnostaa!
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Tarvittais tiimiin 1-2 aktiivista pakkia, ehkä myös 1 hyökkääjä lisää ei olisi pahitteeksi.

Ollaan tällä hetkellä 6 lohkossa mutta koko ajan mennään ylöspäin...

laittakaas privaa jos kiinnostaa !

Vaatimukset:
Joukkuepelaaja
ikää sais olla ainakin se 18

ei ole hirveät vaatimukset ei muutakuin try outille vaan jos kiinnostaa!

Mikäs teiän tiimin nimi on? Mä voisin muuten ehkä halukas liittyy paitsi ikä ei ihan vielä ole :/
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Mä voin tulla vaikka kuulun toiseen joukkueseen, koska se joukkue ei tunnu siltä mun joukkueelta. Mä ainakin syöttelen, en turhia kikkaile, en ota turhia jäähyjä ja olen muutenkin joukkue pelaaja.
PSN: nautaelain
Lisätkää jos mä pääsen tähän joukkueeseen, ja ihan kysymys että onko tämä joukkue osallistumassa tohon joukkuepeli turnaukseen???

Edit: Pelaan ja osaan pelata mitä tahansa paikkaa... jopa maalivahtia jos pakko on.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Mä voin tulla vaikka kuulun toiseen joukkueseen, koska se joukkue ei tunnu siltä mun joukkueelta. Mä ainakin syöttelen, en turhia kikkaile, en ota turhia jäähyjä ja olen muutenkin joukkue pelaaja.
PSN: nautaelain
Lisätkää jos mä pääsen tähän joukkueeseen, ja ihan kysymys että onko tämä joukkue osallistumassa tohon joukkuepeli turnaukseen???

Edit: Pelaan ja osaan pelata mitä tahansa paikkaa... jopa maalivahtia jos pakko on.

joo, siis oot pelannu tasan 3 peliä joukkueessa yhtenä iltana... ja siitäkin on n.2 kuukautta, joten miten pystyt sanomaan, ette joukkue ole sua varten? :rolleyes::confused::eek:
 
Ylös Bottom