Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nämähän voisi niputtaa kaikki yhden otsikon alle. Ei ole paljoakaan järkeä jokaiselle perustaa omaa ketjua.
Nämähän voisi niputtaa kaikki yhden otsikon alle. Ei ole paljoakaan järkeä jokaiselle perustaa omaa ketjua.
Kovan luokan jenkkihyökkääjä etsii, joukkuetta, eli pelaan siis jenkkitunnuksella
Kokemusta on vain noin 20 kerho-ottelusta + 20 online joukkuepelistä...
Pelipaikkana olisi mieluiten vlh, mutta muukin käy tarpeen vaatiessa...
Saleen pikkuveli ahahahah![]()
mulle voi laitella yv:tä jos kiinnostaa ottaa try outille![]()
Terve!
suht. kokenut pelimies hakee try outtia johonki joukkueeseen, oon aikasemmin pelannu Kisaveikoissa lähinnä vasenta laitaa, mutta nyt oon pelannu vasenta pakkia yleisellä puolella ja sekin alkaa jo pikkuhiljaa sujumaan.
pelejä on alla onlinessa semmoiset 250, ja olen tyyliltäni nimenomaan joukkuepelaaja, omat pisteet ei ole niin tärkeitä
peliaktiivisuus on n.20---> matsia/viikko
psn id: KomradGeneral
mulle voi laitella yv:tä jos kiinnostaa ottaa try outille![]()
Aloitteleva maalivahti etsii joukkoetta
takana yksi kausi BaP:ta mutta nyt olisi tarkoitus online pelejä alkaa pelailemaan.
Voiko aloitteleva olla = hyvä?? me kyllä tarttettais osaava maalivahti tonne veikkoihin...
Joo, kaakaokuppi räpylässäPsy olinko minä alottavana maalivahtina hyvä silloin? niin miksei muutkin![]()
Joo, kaakaokuppi räpylässä![]()
Inside juttu...![]()
Kyllähän nuo Potilaan kaakaolle katoamiset kesken pelin ovat ihan yleisessä tiedossa.
tarvittais kerhoo hyökkääjiä ja pakkkeja pari tsipaletta, ei tuu peleistä mitää ku kahestaa pelailee ku ei oo koskaa enempää yhtä aikaa paikalla.. laittakaa privaa
Jopas on joukkueestanne paljon tietoa pistetty esille... tuskin kovin moni jättää näin perusteellisen viestin noteeraamatta...![]()
no mutta hei ainaki joku huomasi !!! eli eiköhän joku semmoinenkin ehkä huomaa kuka tarvii tiimiä