Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

JoukkueNHL 09?

Kuten tuolta "Yli 30v" keskustelusta löytyy niin täs olis yks vanha mies joukkuetta vailla, toisin sanoen 37v.

Vaikee sanoo taitotasosta mitään, varmaankin kohtalainen:) Pääasiassa hyökkääminen onnistuu paremmin kuin puolustaminen.
 
Vastaus: JoukkueNHL 09?

Varmaan vois pommittaa viestejä noihin joukkueisiin jota täällä foorumilla on mut ei voi oikein tyrkyttää kun ei niin varmuutta ole taidoista.

Mut pistetään nyt jotain lisäinfoa jos auttais.

- Mikrofoni löytyy
- Aktiivinen, oikeestaan joka ilta pelailemassa ja työn luonteen (kotoa käsin) johdosta joskus päivisinkin mahdollista.

Keskimäärin voittaminen on tietysti mukavampaa kuin häviäminen:) Mut silti yrittää pitää hauskuus muka pelissä.
 
Vastaus: JoukkueNHL 09?

Pistähhän meirän gmmälle viestiä menemähän, tomille siis. --Tom-- ja meirän oma topiccikin löytyy HC Piiska. Sinne voit pommittaa viestiä jos olet kiinnostunut.
 
Vastaus: JoukkueNHL 09?

Etsiskelen tässä joukuetta kerhopeeliin. Osaan omasta mielestäni pelata peliä hyvin. Haluaisin päästä kerho pelissä mieluiten oikeaksi hyökkääjäksi, mutta mikä tahana pelipaikka ja numero kelpaa. Mun käyttäjä on painajainenperhe.
 
Vastaus: JoukkueNHL 09?

Kuten tuolta "Yli 30v" keskustelusta löytyy niin täs olis yks vanha mies joukkuetta vailla, toisin sanoen 37v.

Vaikee sanoo taitotasosta mitään, varmaankin kohtalainen:) Pääasiassa hyökkääminen onnistuu paremmin kuin puolustaminen.

Ootko jo löytänyt joukkuetta?? Voisin auttaa jos et vielä oo... :)
 
Vastaus: JoukkueNHL 09?

Ootko jo löytänyt joukkuetta?? Voisin auttaa jos et vielä oo... :)

Kuten Kurhela sanoikin olen tryoutilla HCK:ssa tällä hetkellä.

Piti vastatakin siihen viestiin eilen mut oli normaali paniikki taas päällä puolustuksessa ja sit unohtu sen jälkeen:)
 
Etsitään seuraa NHL 09

elikkäs etsiskelen joukuetta nhl 09 peleihin.näyttää suurin osa jengeistä olevan jo täynnä.pistäkää privaa jos jonnekkin mahtuis pelailemaan.änäriä pelattu jo vuodesta 95:)
 
Vastaus: Tiimii NHL09

Tulokas Online puolella etsimässä tiimiä. All-around pelaaja, mutta pääpelipaikkoina OLH ja maalivahti ja näille paikoille haluan ehdottomasti päästä pääsääntöisesti pelaamaan. Takana mittava ura BaP:n puolella, mutta nyt kun sain nettikaapelin viimein hankittua, niin olisin hakemassa uusia haasteita netin puolelta.

Taitopisteitä ei vielä ole kun kasassa on nolla ottelua, mutta pyydän jo etukäteen kärsivällisyyttä. Aktiivisuutta löytyy, niin ei pitäisi tolkuttoman kauaa mennä noihin kortteihin. Ja olen valmis taistelemaan pelipaikan try-outin kautta.

Ikää on 19 v. ja PSN: CactusJack69

EDIT: 1 yhteydenotto on jo tullut, joten palaan asiaan, ellen saa vakipaikkaa hankittua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Etin NHL09 kerhoo

Pelaan mieluiten VLH myös oikeassa laidassa pystyn pelaamaa. Mikki on, aktiivinen, asiallinen jne.
 
nhl 09 puolustaja ja hyökkääjä

olisi hakusessa uuteen joukkueeseen 2 puolustajaa ja 2 hyökkääjää.
Myös maalivahtia jos tietää olevansa oikeasti hyvä


-mielellään ei alle 18
- mikki ei pakollinen
- joukkuepelaaja
- puolustajat saavat myös kiekkoa hyökkäysalueella ei tarvi pelätä että olisi pelkkää puolustamista
- ei tarvitse olla mikään tähtipelaaja kunhan jotenkin osaa pelata fiksusti

laittakaa privaan tänään olisi jo mahdollisesti peliä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: nhl 09 puolustaja ja hyökkääjä

hakusessa pakkeja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Moi

Olen vuonna -91 syntynyt eli 17vuotias pelaaja, joka pelailee mieluiten puolustajan roolissa, mutta hyökkääjäkin käy. Pelikokemusta on paljon eri NHL:istä, ensimmäinen vuodelta -98 (omistan NHL -98, -99, -03, -04, -06 ja -09) ja olen mielestäni kohtalainen pelaaja. Netissä en ole joukkuepeliä pelannut, mutta BaP:ta on takana noin 85-100ottelua, Dynastya 40-70 ja netissä muita vastaan 30-60. Pelisilmää ja sijoittumista joukkuepeliin tuo salibandyurani ja pienestä iästä asti kumpuava lätkäintoilu. Salibandyuraa on takana n. kuutisen vuotta puolustajana. Mikrofonia ei ole, ainakaan vielä...pitää harkita sen hankkimista, kun pelailu tästä etenee. Eiköhän tässä nyt ollut jotakin tietoja, jotain saattoi unohtua, mutta vastailen kun kysytään.

Terv. aapeli-91

PS. Niin ja nimimerkkini pelissä on aapeli-91.
 
Vastaus: NHL 09 -joukkuetta vailla

Jos olet kiinnostunut HC Piiskasta niin lähetä mulle privaviestii! ;)
 
Ylös Bottom