Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -joukkuetta vailla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susijengi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Iltoja. Etsin jotain rentoa peliporukkaa. Olen uusi näissä touhuissa, mutta kiinostusta löytyisi jos tiimiä sais alle. :)

ID - superjami
 
Vastaus: Tiimiä vailla Nhl09

Olisin kans kiinnostunut. Melkolailla keski tasoo olen. Pelaan oikeestaan mitä paikkaa vain. paitsi maalivahtia :D Eli sellanen joka paikan höylä. Netti pelei en oikeestaa ole viel pelaillu. tota uraa moodia jonkin aikaa oon pelaillu.
 
Vastaus: pelimiehiä

EDIT: eli Nhl09 kyseessä. :)

Jeps. Sen verran mainostan tätä että 2 divarissa pelataan tällähetkellä ja hauska tiimi on. Ei liian jäykkää, mutta taitoa riittää. Kaikilla mikit ja peliseuraa riittää jokailta ilman etsimistä. Itse liityin tähän pari viikkoa takaperin. Ei pakollista yhden paikan pelaamista vaan kierrätetään aina tarpeen mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: pelimiehiä

No elä ny ymmärshän tomppakin. Tietty fifaan nyt oottaa kutsua :D

nasty muokkaa otsikkoa ja lisää pelimiehiä/naisia. Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Vastaus: pelimiehiä (NHL 09)

Morjenstapäivää. Jos on tilaa, voin liittyä joukkoonne hurjaan. Headsettii ei ikävä kyllä löydy, mutta taitoo aivan liikaa. :) Eli PSN TomppaFIN BTW : Pelaan mieluiten RW tai LW. Pakiks en mee vaikka turpaa tulis
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Oikea laitahyökkääjä EASHL-joukkuetta vailla

Eli oon joukkuetta vailla. Nhl-09 ostin eilen mutt oon pelannu 08,07 ja sit jottai ps2 änäreit.
Taso on varmaan vähän pääl keskiarvon kun nyt totun tähän uuteen änäriin. Toisiks vaikemmal tasol pelaan ja avaus pelis 2+3. Nyt on takana 7 pelii ja tehot 12+16:D. En omista mikkiä vielä mutt ois tarkotus huomen käydä ostaas.Aktiivisesti oisin mukana ja tehoja tulee ihan varmasti.
Pistäkää kysmyksii tai sitt joukkuetarjouksii. Melkein kaikki käy;).
 
Peliseuraa NHL09

Noniin jotain aktiivista pelikaverii änäriin et sais pelit käyntiin. Ikää itelläni 28v ja taso varmaan jossain keskivaiheilla ja OL pelaan. :)
 
Vastaus: Peliseuraa NHL09

Noniin jotain aktiivista pelikaverii änäriin et sais pelit käyntiin. Ikää itelläni 28v ja taso varmaan jossain keskivaiheilla. :)
Yhdistin pyyntösi tähän toiseen NHL09-peliseuraketjuun.

PS. Kannattaa varmaan mainita oma PSN-nimimerkki, jos se on muu kuin KonsoliFIN-nimimerkki. PSN-nimimerkin voit lisätä pysyvästi tietoihisi tämän sivun kautta.
 
Vastaus: Peliseuraa NHL09

Tää kuullostaa hauskalta... taitoa löytyy jo jonkun verran mutta senkin puutteen korjaan uskomattomalla pelinlukutaidolla ;)


EDIT: joo ja viljo91 on nickkini ;)
 
Etsitään joukkuetta Nhl 09

Niis etsiskelisin joukkuetta missä pääsis pelaamaan kerho pelejä.Ikä 24v ja kokemusta löytyy kiitettävästi.Taitotaso 1-10 jotain 7-8 välillä:).Ottakaa kiinnostuneet yhteyttä privalla ja kyselkää lisää.
 
Vastaus: Etsitään joukkuetta Nhl 09

Niis etsiskelisin joukkuetta missä pääsis pelaamaan kerho pelejä.Ikä 24v ja kokemusta löytyy kiitettävästi.Taitotaso 1-10 jotain 7-8 välillä:).Ottakaa kiinnostuneet yhteyttä privalla ja kyselkää lisää.

Haluisitko liittyy aika nubu jengiin?

joukkueen nimi on hc kanki.
 
Jengiä? [NHL09]

Elikkä löytyiskö jotain rentoa jengiä rennolle pelaajalle :)

Lisää inffoa mesessä (hidesuke@wippies.com) tai privassa.
 
Tiimii NHL09

Eli suht pätevä tiimi hakusessa! Ikää teillä sais mieluiten olla 18+++. Oikeessa tai vasemmassa laidassa pelaan ja ikää on 28v. Yhteyttä voi ottaa privalla tai PSN:dAsaTs
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom