Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Voiko/osaako joku vastata noihin mun kysymyksiin?
"Pukokopista" (joka vastaa lobbya) mennään pelaamaan, mutta yhdessä pukokopissa voi olla korkeintaan 6 pelaaja samaan aikaan. Jos pelaajamäärä ylittää seitsemän, niin sitten seuraavat kuusi pelaajaa vaan menevät automaattisesti toiseen pukukoppiin. Samaan aikaan voi siis olla usea peli käynnissä samalla joukkueella. Vastustaja tulee quick matchissä ihan randomilla. Noista pisteistä en ole vielä ottanut selvää.

Minultakin löytyy mikrofoni, mutta valitettavasti se ei toimi. Jos laitan sen ohjaimeen kiinni, niin en kuule toisten puhetta, eivätkä toisetkaan omaani. Saattaa johtua myös siitä, että NAT-porttini tila ei ole "open". Olen sitä yrittänyt säätä jo useasti aikaisemminkin, mutta se on aina hetken päästä palannut taas ennalleen. Pitää kuitenkin taas yrittää säätää, sillä toki se on paljon hauskempaa kun on mikki toiminnassa.

Miten tuonne matsiin pääsee mukaan? Katselen tässä KonsoliFinin tämän hetkistä kokoonpanoa clubmembers-näytöllä ja ymmärrys ei riitä. Odotetaanko vain GM:n kutsua? Harry Callahanilla on luikkarit terotettuna :D
Paina X siinä club members -näytöllä, niin pääset pukukoppiin ja sitä kautta peleihin.

Vaikka Pelicansin paitoja parempia ei löydykään, niin ne eivät varmasti miellytä kaikkia ja väliaikainen ratkaisuhan tässä vain oli kyseessä. Millä paidoilla porukka haluaa jatkossa pelata?

//Ongelma oli se, etten ollut lähettänyt gbz:lle inviteä. Nyt on korjattu se.

Joukkueen tilastot 0-0-0. Johtuuko siitä, että on pelattu unrankedilla? Nämä jotka ovat ottelun etsinnän aloittaneet varmaan tietävät? //Taitaa olla sittenkin viive tai bugi kyseessä.

mutta näkyykö ne pisteet missään?
Pelaajien listaa kun scrollaat oikealle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Dressing roomiin vaan, jos haluaa pelata. Sitten kun siellä on tarpeeksi porukkaa, niin voi käynnistää matsihaun, ja eikun pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Oma gamertag puuttuu clubmember-listalta, siinä ongelman ydin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vaikka Pelicansin paitoja parempia ei löydykään, niin ne eivät varmasti miellytä kaikkia ja väliaikainen ratkaisuhan tässä vain oli kyseessä. Millä paidoilla porukka haluaa jatkossa pelata?

Sinänsä kyllä melkein ihan sama mitkä paidat ja mieluiten Sm-liigasta, kun Suomesta ollaan. Kuuluu kotipeleissä maamme-laulu :D Ainut mikä vähän häiritsee, niin ne Sm-liiga paidat on jotenkin rujonnäköiset verrattuna hienoihin NHL/AHL-joukkueiden RBK-paitoihin. Joku äänestyshän tuosta pitäisi jotenkin varmaan järjestää.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hitaasti päivittyy nuo pelaajien statsit, no jospa ne kuiteskin päivittyy.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Selailin internettejä mahdollisen suomalaisen joukkueen toivossa ja tämä nousi pinnalle samalla tavalla kuin pelin sisällä suomalaisten joukkueiden kesken. Huomasin myös, että olis vielä kolme paikkaa avoinna joukkueessa, jos lista on ajan tasalla.

Gamertag on jaateloauto, mielelläni pakkia pelaisin numerolla 42.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Minäkin sen kutsun voisin ottaa. Gamertag on Zoonp ja pelipaikka puolustaja.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Eli ne paikat menevät nopeusjärjestyksessä? Eli itse ei voi vaikuttaa ketkä 6 jää koppiin ja ketkä menee seuraavaan koppiin? Tossahan menee pelipaikatkin sit ihan randomilla? Kiva ku on tehnyt omasta pelaajasta pakin niin voi olla, että pelaatkin sentteriä?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tänään ilmoittautuneille:
Zoonpille ja SNUzille lähtee invite. Wathagan ja Gangsteri ovatkin jo joukkueessa. Valitettavasti tuo lista ei ollut ajantasalla (viimeksi oli päivitetty eilen illalla), joten jaateloauto pääsee ensimmäiseksi jonotuslistalla. Paikka saattaa vapautua nopeastikin, sillä jos joku ilmoittautuneista ei tässä lähipäivinä mitään ilmoita, niin nostan sinut joukkueeseen.

Eli ne paikat menevät nopeusjärjestyksessä? Eli itse ei voi vaikuttaa ketkä 6 jää koppiin ja ketkä menee seuraavaan koppiin? Tossahan menee pelipaikatkin sit ihan randomilla? Kiva ku on tehnyt omasta pelaajasta pakin niin voi olla, että pelaatkin sentteriä?
Tuosta ensimmäisestä en osaa vielä täydellä varmuudella sanoa. Ainakin se onnistuu niin, että sovitaan, että tietyt pelaajat menevät koppiin aluksi ja loput pysyvät ulkona kunnes ensimmäisessä kopissa ovat kaikki siihen kuuluvat. Eivät ne paikat ihan randomisti taida mennä. Itse en ole kyllä vielä keksinyt sitä logiikkaa.

Hitaasti päivittyy nuo pelaajien statsit, no jospa ne kuiteskin päivittyy.
Minulla ainakin ne ovat ihan ajantasalla. Ellei sitten tuon 5-4 päättyneen pelin jälkeen ole pelattu uusia pelejä.

Kaikki joita ei ole vielä joukkueeseen kutsuttu, laittakaa minulle viestiä livessä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ei viitti hirveästi headsettejä käyttää näin iltaisin, kun puolet talossa asuvista nukkuu. Päivällä pelatessa voin ehkä jopa tuota käyttääkin, jos nyt ensin edes löydän sen jostain.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Onko olinessa ja offlinessa sama luotu pleieri? Vai luodaanko molempiin omat? *täpinöissäkö*
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

mie olen nytte jnkun verran harjotellu niin huomenna voisin pelata ihan online myös.
ohan tässä peliä nytte joksikin aikaan, vieläkuhan kaikki live hommelit toimii hyvin.
miten muuten kun lives pelaa niin lukeeko pelaajien pelipaidoissa mitä? onks siellä gamer tag vai se mitä sinne selkämykseen on kirjottanu?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

No siis ite loin offlineen Malila nimisen pelaajan numerolla 28.. täysin sama pelaaja näkyy olevan onlinessä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kiitän vastaksesta. Voitte heittää arvauksia, että onko mukava lukea noita teidän tekstejä pelistä ruotsalaisia vastaan, yms. Miks just tämän pelin kohdalla piti tulla 2vkon viivästys? Ainoa peli minkä tulen ovh hintaisena tänä vuonna ostaan.. Mut mielenkiinnolla seurailen kokemuksianne.. pitäkää pojat HCK:n mainetta yllä, teihin luotetaan!!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tänään ilmoittautuneille:
Zoonpille ja SNUzille lähtee invite. Wathagan ja Gangsteri ovatkin jo joukkueessa. Valitettavasti tuo lista ei ollut ajantasalla (viimeksi oli päivitetty eilen illalla), joten jaateloauto pääsee ensimmäiseksi jonotuslistalla. Paikka saattaa vapautua nopeastikin, sillä jos joku ilmoittautuneista ei tässä lähipäivinä mitään ilmoita, niin nostan sinut joukkueeseen.

Elä mua heitä pihalle. Mukaan tulen viimeistään maanantaina kun boxi tulee verkkokaupasta :O
 
Ylös Bottom