Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
"Pukokopista" (joka vastaa lobbya) mennään pelaamaan, mutta yhdessä pukokopissa voi olla korkeintaan 6 pelaaja samaan aikaan. Jos pelaajamäärä ylittää seitsemän, niin sitten seuraavat kuusi pelaajaa vaan menevät automaattisesti toiseen pukukoppiin. Samaan aikaan voi siis olla usea peli käynnissä samalla joukkueella. Vastustaja tulee quick matchissä ihan randomilla. Noista pisteistä en ole vielä ottanut selvää.Voiko/osaako joku vastata noihin mun kysymyksiin?
Paina X siinä club members -näytöllä, niin pääset pukukoppiin ja sitä kautta peleihin.Miten tuonne matsiin pääsee mukaan? Katselen tässä KonsoliFinin tämän hetkistä kokoonpanoa clubmembers-näytöllä ja ymmärrys ei riitä. Odotetaanko vain GM:n kutsua? Harry Callahanilla on luikkarit terotettuna
Pelaajien listaa kun scrollaat oikealle.mutta näkyykö ne pisteet missään?
Vaikka Pelicansin paitoja parempia ei löydykään, niin ne eivät varmasti miellytä kaikkia ja väliaikainen ratkaisuhan tässä vain oli kyseessä. Millä paidoilla porukka haluaa jatkossa pelata?
Tuosta ensimmäisestä en osaa vielä täydellä varmuudella sanoa. Ainakin se onnistuu niin, että sovitaan, että tietyt pelaajat menevät koppiin aluksi ja loput pysyvät ulkona kunnes ensimmäisessä kopissa ovat kaikki siihen kuuluvat. Eivät ne paikat ihan randomisti taida mennä. Itse en ole kyllä vielä keksinyt sitä logiikkaa.Eli ne paikat menevät nopeusjärjestyksessä? Eli itse ei voi vaikuttaa ketkä 6 jää koppiin ja ketkä menee seuraavaan koppiin? Tossahan menee pelipaikatkin sit ihan randomilla? Kiva ku on tehnyt omasta pelaajasta pakin niin voi olla, että pelaatkin sentteriä?
Minulla ainakin ne ovat ihan ajantasalla. Ellei sitten tuon 5-4 päättyneen pelin jälkeen ole pelattu uusia pelejä.Hitaasti päivittyy nuo pelaajien statsit, no jospa ne kuiteskin päivittyy.
Sama nimi, ulkonäkö ja varusteet, mutta eri statsit ja tilastot.No siis ite loin offlineen Malila nimisen pelaajan numerolla 28.. täysin sama pelaaja näkyy olevan onlinessä.
Tänään ilmoittautuneille:
Zoonpille ja SNUzille lähtee invite. Wathagan ja Gangsteri ovatkin jo joukkueessa. Valitettavasti tuo lista ei ollut ajantasalla (viimeksi oli päivitetty eilen illalla), joten jaateloauto pääsee ensimmäiseksi jonotuslistalla. Paikka saattaa vapautua nopeastikin, sillä jos joku ilmoittautuneista ei tässä lähipäivinä mitään ilmoita, niin nostan sinut joukkueeseen.