Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos paikkoja vielä on niin olisin kiinnostunut liittymään joukkueeseen. Mikä vain hyökkääjän paikka kelpaa peli numero olisi 29 ja gamertag: gangsteri
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

nyt pitäisi peli olla vaimolla hallussa (pistin vaimon asialle kun itsellä töitä) niin illalla kuuden jälkeen pelailemaan, ja eiköhän se ura urkene veskalla:)
niin mie yhdyn edellisiin (ei fyysisesti) että toivottavsti kaikilla on prioriteettinä hauskuus eikä maalinteko kilpa, että kaikilla ois hauskaa ja peli ois monipuolista.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Niin tosiaan jos pääsen peliin niin pelaisin siis sitä vasenkätistä pakkia mutta siis nimenomaan hyökkäävää pakkia. Ja toki pelaamisen pitää olla joukkuepeliä, eikä sitä, että kaikki juoksee sen kiekon perässä :) Tosiaan vielä lisätä se, että itseltä tuo peli löytyy jo :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Peli tipahti tänään postiluukusta, joten olen valmis pelaamaan vaikka tänään, jos joukkue saadaan pystyyn.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ennakkovaraukseni gamestopista kusi (yllätys yllätys) ja giganttikaan ei ollut peliä saanut - HUOH -. Oli oikeen saikkua ja kaikkea... Nyt kismityttää. Mutta huomenna...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joo, peli hommattu ja hieman testattukin. Ei muuta kuin joukkuetta pystyyn ja inviteä kehiin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Peli tipahti mullekin postiluukusta tänään. Joko pistetään tänään joukkue pystyyn?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos vielä mahtuu, niin voisin tulla puolustajaksi. Gamertag on Zoonp.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Koska toi #75 oli jäänyt salakavalsti huomaamatta niin voisin sit olla niinkin lame kun #99
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Peli tipahti mullekin postiluukusta tänään. Joko pistetään tänään joukkue pystyyn?
Noin tunnin päästä laitan kattavamman viestin, mutta tuo olisi tarkoitus. Eilen lähetin kaikille friend inviten valmiiksi.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itseltä löytyy peli, pistäkää niitä invitejä jne.

Gamertag: Tukke
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noniin, nyt olen kotona ja pelinkin onnistuin hankkimaan. Laitan tästä nyt pelin sisään ja teen joukkueen mahdollisimman nopeasti. Sitten lähtee invitet menemään.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joukkue on nyt tehty. Paidoiksi laitoin nyt väliaikaisesti Pelicansin asun, mutta sen saa onneksi vaihtaa milloin tahansa. Lopullisesta asusta voidaan äänestää sitten täällä. Milloinkohan pelattaisiin ensimmäinen peli? Itse haluaisin kyllä ainakin yhden lämmittelypelin pelata yksinpelissä, ennen kuin mennään online. Pelaan siis nyt yhden random pelin offlinessa ja sitten lähtee kutsut.

//Tänään ilmoittautuneiden tiedot päivitän aloitusviestiin myöhemmin tänään.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ilman muuta tänään peliä, tulee onlinee niin voidaan jutella tässä, oon online jo
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joukkue on nyt tehty. Paidoiksi laitoin nyt väliaikaisesti Pelicansin asun, mutta sen saa onneksi vaihtaa milloin tahansa. Lopullisesta asusta voidaan äänestää sitten täällä. Milloinkohan pelattaisiin ensimmäinen peli? Itse haluaisin kyllä ainakin yhden lämmittelypelin pelata yksinpelissä, ennen kuin mennään online. Pelaan siis nyt yhden random pelin offlinessa ja sitten lähtee kutsut.

//Tänään ilmoittautuneiden tiedot päivitän aloitusviestiin myöhemmin tänään.

Kyllä sopii peli milloin vain melkein tänään, itse lämmitellyt jo pari tuntia :p
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Millai nuo kentät ja pakkiparit mahtaa mennä? Saako itte päättää, kenen kanssa pelaa vai miten,oon ihan untuvikko onlineliigassa.
 
Ylös Bottom