Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tiimiin voi liittyä heti, kun olen joukkueen pystyyn laittanut. Luultavasti siis huomenna illalla. Tarkkaan en tiedä miten pelaajia joukkueeseen lisätään, mutta luulisin, että pelaajan gamertag pitää kirjoittaa johonkin invite-kenttään. Pelin saatuanne ja EASHL-pelaajan luotuanne ilmoittakaa siitä minulle yksityisviestillä, niin osaan laittaa inviten menemään.
Asia selvä, kiitos tiedosta. Minun kannattaakin varmaan aloittaa kaverikutsujen lähettäminen jo tänään, sen verran näitä nimiä tässä on.Jos olen oikein ymmärtänyt niin joukkueen luojan pitää laittaa friend invitea muille tiimin jäsenille ja sitten näkee itse pelistä kaverit suoraan joille laittaa kutsua joukkueeseen.
Asia selvä, kiitos tiedosta. Minun kannattaakin varmaan aloittaa kaverikutsujen lähettäminen jo tänään, sen verran näitä nimiä tässä on.
Toisella nimellä tulee pelattua. Millos tiimiin voi liittyä peli olis jo koneessa.
Sitten vielä yksi kysymys. Millä nimellä aiotte tehdä oman EASHL-pelaajanne? Omalla nimellänne vai jollain muulla?
Asia selvä, kiitos tiedosta. Minun kannattaakin varmaan aloittaa kaverikutsujen lähettäminen jo tänään, sen verran näitä nimiä tässä on.
Kyllä Dave S nuo ihan itsekin jo tässä topicissa ilmoitti, mutta tuo numero on jo varattu Temetosille. Lähetin siitä jo aiemmin illalla yksityisviestin Dave S:lle.Puolustuksen Dave S:n puolesta viesti, että gamertag on dragerlarV ja pelinumero 8.
Ääh, olis pitäny tilata se niin olis aikaseen saanut, mutta huomenna kauppaan osteleen . Onko siinä joku julkasu aika vaiko saako sen heti kaupan auettua?
EDIT: puhun siis VPD:stä
Yhteen peliin pääse mukaan vain 6 pelaajaa. Saamieni tietojen mukaan sama joukkue voi kuitenkin pelata useampaa peliä samaan aikaa, eri pelaajilla tietysti. Näin 50 pelaajassa olisi jotain järkeä, tuosta en kuitenkaan voi olla täysin varma. Ottelun voi pelata myös vaikka vain 3 ihmispelaajalla ja silloin loput ovat koneen ohjauksessa. Tällöin saa kuitenkin vähemmän pisteitä.
Ah, jotenkin missasin tuon... Noo katsotaan miten lähtee sujumaan sittenMuutama sivu sitten kirjoitin:
Kai niissä joukkue peleissä on sit kaikki säännöt, pitkätkiekot ja paitsiot päällä, että osaatte ne sitten , toivottavasti jotain tiedätte lätkästä, meinaan se on muuten vaikea olla se yksi pelaaja vain siellä...