Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mistä meinaatte ostaa tuon nhl 09, ihmettelin kun gigantissa oli 22e halvempi kun tiltissä, onkohan se gigantin versio sit huonompi.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tiimiin voi liittyä heti, kun olen joukkueen pystyyn laittanut. Luultavasti siis huomenna illalla. Tarkkaan en tiedä miten pelaajia joukkueeseen lisätään, mutta luulisin, että pelaajan gamertag pitää kirjoittaa johonkin invite-kenttään. Pelin saatuanne ja EASHL-pelaajan luotuanne ilmoittakaa siitä minulle yksityisviestillä, niin osaan laittaa inviten menemään.

Jos olen oikein ymmärtänyt niin joukkueen luojan pitää laittaa friend invitea muille tiimin jäsenille ja sitten näkee itse pelistä kaverit suoraan joille laittaa kutsua joukkueeseen.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Lisätäänpä vielä et numero vois olla vaikka #23!!
Ja tosiaan tarpeen vaatiessa voin pelata millä tahansa pelipaikalla... Paitsi maalissa!:D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos olen oikein ymmärtänyt niin joukkueen luojan pitää laittaa friend invitea muille tiimin jäsenille ja sitten näkee itse pelistä kaverit suoraan joille laittaa kutsua joukkueeseen.
Asia selvä, kiitos tiedosta. Minun kannattaakin varmaan aloittaa kaverikutsujen lähettäminen jo tänään, sen verran näitä nimiä tässä on.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kai niissä joukkue peleissä on sit kaikki säännöt, pitkätkiekot ja paitsiot päällä, että osaatte ne sitten :D:D, toivottavasti jotain tiedätte lätkästä, meinaan se on muuten vaikea olla se yksi pelaaja vain siellä...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Toisella nimellä tulee pelattua. Millos tiimiin voi liittyä peli olis jo koneessa. :D

Ääh, olis pitäny tilata se niin olis aikaseen saanut, mutta huomenna kauppaan osteleen :p. Onko siinä joku julkasu aika vaiko saako sen heti kaupan auettua?

EDIT: puhun siis VPD:stä :p
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Sitten vielä yksi kysymys. Millä nimellä aiotte tehdä oman EASHL-pelaajanne? Omalla nimellänne vai jollain muulla?

Taidan tehdä omasta nimestä johdannaisen ameriikan kielelle tai sitten valitsen jonkun vanhan liiton enforcerin nimen :cool:
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Asia selvä, kiitos tiedosta. Minun kannattaakin varmaan aloittaa kaverikutsujen lähettäminen jo tänään, sen verran näitä nimiä tässä on.

Puolustuksen Dave S:n puolesta viesti, että gamertag on dragerlarV ja pelinumero 8.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Puolustuksen Dave S:n puolesta viesti, että gamertag on dragerlarV ja pelinumero 8.
Kyllä Dave S nuo ihan itsekin jo tässä topicissa ilmoitti, mutta tuo numero on jo varattu Temetosille. Lähetin siitä jo aiemmin illalla yksityisviestin Dave S:lle.

//Lisäksi tuo gamertagikin on väärä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ääh, olis pitäny tilata se niin olis aikaseen saanut, mutta huomenna kauppaan osteleen :p. Onko siinä joku julkasu aika vaiko saako sen heti kaupan auettua?

EDIT: puhun siis VPD:stä :p

Tuosta ei tietoa kun tilasin netin kautta ennakkoon. Kait sen ihan kaupasta sen auettua saa koska huomenna 11.9. päivämäärä on.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

En tiedä enkö nyt vaan ole ymmärtänyt jotain vai miten tämä homma toimii.
Unelmoin jo nettipelistä jossa kaikki joukkueen ketjut voi täyttää oma livepelaajansa, mutta ilmeisesti homma ei näin toimikaan :D Eli ilmeisesti ottelussa voi olla max 6 pelaajaa per puoli?
Meitäkin on nyt näin paljon, miten valitaan sitten ketkä harvat pääsee pelaamaan?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Muutama sivu sitten kirjoitin:
Yhteen peliin pääse mukaan vain 6 pelaajaa. Saamieni tietojen mukaan sama joukkue voi kuitenkin pelata useampaa peliä samaan aikaa, eri pelaajilla tietysti. Näin 50 pelaajassa olisi jotain järkeä, tuosta en kuitenkaan voi olla täysin varma. Ottelun voi pelata myös vaikka vain 3 ihmispelaajalla ja silloin loput ovat koneen ohjauksessa. Tällöin saa kuitenkin vähemmän pisteitä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kai niissä joukkue peleissä on sit kaikki säännöt, pitkätkiekot ja paitsiot päällä, että osaatte ne sitten :D:D, toivottavasti jotain tiedätte lätkästä, meinaan se on muuten vaikea olla se yksi pelaaja vain siellä...

Toivottavasti pelit eivät missään kohtaan mene sellaiseksi, että yksi luulee olevansa joku kingi siellä kentällä. Toivottavasti on rentoa porukkaa mukana!

Edit. Ja tarkoitan ihan yleisesti, vaikka Temetosia lainasinkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jooh rennolla meininkillä pelaan itsekkin, syöttelyä paljon ja sillain että on hauskaa, hauskuuden jälkeen tulee vasta menestys.. Meinasin vaan että hyvä osata tuo paitsio, kun pelasin tuota be a pro demossa, niin siinäkin jo huomas että meinaa unohtua joskus paitsio sääntö.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos tänne vielä pääsee mukaan haluaisin olla vasenkätinen laitapakki numerolla 28. Gamertag on myös Wathagan. :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pelaamaan ei ainakaan tänään pääse kun ei tullu peliä postissa, huomenna jospa sitten...
 
Ylös Bottom