Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pieni korjaus: laitan joukkueen peliasun väreiksi eniten suosiota saaneen väriyhdistelmän, joka ei siis välttämättä ole oma suosikkini. Sitä eilen tosiaan sinulle tästä puhuessani tarkoitin, että voisi olla järkevää katsoa itse pelissä siinä joukkuetta luodessa, miltä ne värit sitten näyttävät. Jos jotkut jo päätetyt värit jostain syystä eivät pelissä sovikaan peliasuun, niin silloin voidaan niihin vielä tehdä jotain muutoksia. Hyvä olisi, jos tuota peliasun väriä voisi aina halutessaan vaihtaa.
EA:n foorumilla yksi moderaattoreista oli sitä mieltä, että omia peliasuja ei pysty luomaan EASHL:aan vaan pitää käyttää jonkin joukkueen peliasua (NHL, AHL ja Euro-liigat)
Sitten vielä yksi kysymys. Millä nimellä aiotte tehdä oman EASHL-pelaajanne? Omalla nimellänne vai jollain muulla?
Tiimiin voi liittyä heti, kun olen joukkueen pystyyn laittanut. Luultavasti siis huomenna illalla. Tarkkaan en tiedä miten pelaajia joukkueeseen lisätään, mutta luulisin, että pelaajan gamertag pitää kirjoittaa johonkin invite-kenttään. Pelin saatuanne ja EASHL-pelaajan luotuanne ilmoittakaa siitä minulle yksityisviestillä, niin osaan laittaa inviten menemään.Toisella nimellä tulee pelattua. Millos tiimiin voi liittyä peli olis jo koneessa.