Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tahtoo mukaan, näköjään oikeassa laidassa on tilaa, eli OH, numerolla #22. Gamertag pege83

It's gonna be legendary!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Voisin myös ilmottautua joukkueeseen, mikäli siihen vain mahtuu. Eli oikea laitahyökkääjä, kun siellä nyt vähiten tuota porukkaa on ja numeroksi vaikkapa #50. Gamertag: simah.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pieni korjaus: laitan joukkueen peliasun väreiksi eniten suosiota saaneen väriyhdistelmän, joka ei siis välttämättä ole oma suosikkini. Sitä eilen tosiaan sinulle tästä puhuessani tarkoitin, että voisi olla järkevää katsoa itse pelissä siinä joukkuetta luodessa, miltä ne värit sitten näyttävät. Jos jotkut jo päätetyt värit jostain syystä eivät pelissä sovikaan peliasuun, niin silloin voidaan niihin vielä tehdä jotain muutoksia. Hyvä olisi, jos tuota peliasun väriä voisi aina halutessaan vaihtaa.

EA:n foorumilla yksi moderaattoreista oli sitä mieltä, että omia peliasuja ei pysty luomaan EASHL:aan vaan pitää käyttää jonkin joukkueen peliasua (NHL, AHL ja Euro-liigat)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

EA:n foorumilla yksi moderaattoreista oli sitä mieltä, että omia peliasuja ei pysty luomaan EASHL:aan vaan pitää käyttää jonkin joukkueen peliasua (NHL, AHL ja Euro-liigat)

Aika huono homma jos näin. Ja mikä se nyt sitten olisi sellainen valmis asu meidän joukkueelle josta kaikki pitäisivät. Tuskin sellaista onkaan mutta varmaan sm-liigan joukkueen paita tulee olemaan?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Olen samaa mieltä, että SM-liigasta se peliasu pitää löytyä vaikka Tselyabinsk Traktor houkuttelisikin. Toivottavasti mielipiteitä jaetaan pelkästään sen mukaan miltä paita näyttää. Tappara-faniudesta huolimatta tyylikkäimmät paidat, varsinkin ilman mainoksia, ovat mielestäni Ilveksellä. Pelikaaneillakin on komeat värit, mutta se logo...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vielä vissiin mahtuu yksi pakki mukaan, mieluiten numerolle 8.


Livessä: dragerlarV
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Venäjän superliigassa muistaakseni pelaa joku joukkue millä on valkoinen-vihreä peliasut. Sehän nyt olis kuitenkin aika lähellä esim xboxfinin värityksiä.

Tai nojoo. onhan noita värejä valmiiksikin aika monta vaihtoehtoa. Mun mielestä kuitenkin semmonen Konsolifinin xboxpuolen etusivun värimaailma olis mukava setti... vihreetä, valkosta ja hopeeta. Onkos tuota väriskaalaa kellään käytössä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pääsen itekin mukaan pelaileen jo huomenna vaikka oma boxi lähtee perjantaina Saksaan RROD takia niin sain kaverin lahjottua lainaamaan omaa boxiaan mulle ainakin 2 viikoks. :D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kuulostaa kyllä aika naurettavalta että ei voi omia paitoja käyttää...
Mutta faktahan on se että kaikkia ei voi miellyttää, sm-liigasta tosin paidat kun kerran suomalaisia ollaan :) ja jos vaikka sillä kuuluisalla nopalla niin ei voi kukaan itkeä kun tulee inhokkijoukkueen paidat :D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos mukaan mahtuu, niin gamertagilla cchaou voisin vasempaan laitaan tulla huhkimaan. Tai keskelle. Miten tämä toteutetaan?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meillähän alkaa olla pirun hyvä määrä pelaajia jo. Hieno homma :) Nyt kun sais vaan pelin jokainen nopeesti.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vois tulla mukaan vasempaan laitaan, jos vielä mahtuu...
Gamertag: aGiH
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pieni korjaus gamertag= siempre81 ei siempere81 vaikka lähelle meneekin :) ja siis pakki numero 81
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mukana jos se vain sallitaan :)

Sinkkari (gamertag) pelinumerona 31. Ja boxin konsolina tietenkin.

Maalivahti ja left. Niin ja pelikokemuksesta sen verran että olen pelannu yhden kokonaisen kauden maalissa 08:ssa. Pelasin kaikki 82 runkosarjan peliä torjuntaprosentilla 93,2% ja nollapelejä 12. Playoffeissa 2 nollapeliä ja torjuntaprosentti 94,7% Voitin vezina trophyn, william j. jennings trophyn, calder trophyn, conn smythe trophyn ja tietysti sen himotuimman stanley cupin. Erän pituus 10 min ja tasona tähtipelaaja ja oman maalivahdin arvot kauden alussa 75 ja kauden jälkeen 81. Että se siitä pelikokemuksesta :D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Paidoista:
Huono juttu jos tuo on totta. Amerikassahan tämä peli on jo myyntiin tullut, joten eiköhän jollain pitäisi kohta olla ihan varmistettua tietoa.

Uusista pelaajista:
Kohta alkaa joukkue ollakin täynnä. Hyvältä näyttää.

Cchaoulle:
Jokainen pelaa ensisijaisesti sillä pelipaikalla, jolle on ilmoittautunut. Jos kuitenkin käy niin, ettei löydy ketään jonkun tietyn paikan pelaajaa tai samaan peliin tulee esimerkiksi kaksi vasenta laitahyökkääjä, niin silloin voi joku joutua pelaamaan myös jotain muuta paikkaa kuin omaansa.

Sitten vielä yksi kysymys. Millä nimellä aiotte tehdä oman EASHL-pelaajanne? Omalla nimellänne vai jollain muulla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Yksi halukas lisää liittymään joukkoon tummaan. Eli OLH haluisin olla. #47
Live nick sama Ahnrey
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mukaan myös, pelipaikkaina mieluiten OLH ja numerona #4.
Tarvittaessa voin pelata muillakin paikoilla, paitsi maalivahtina.

Kokemusta löytyy NHL 08:sta reilun 600 live-matsin verran, ranking oli parhaimmillaan ~2300, sittemmin laskenut.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Toisella nimellä tulee pelattua. Millos tiimiin voi liittyä peli olis jo koneessa. :D
Tiimiin voi liittyä heti, kun olen joukkueen pystyyn laittanut. Luultavasti siis huomenna illalla. Tarkkaan en tiedä miten pelaajia joukkueeseen lisätään, mutta luulisin, että pelaajan gamertag pitää kirjoittaa johonkin invite-kenttään. Pelin saatuanne ja EASHL-pelaajan luotuanne ilmoittakaa siitä minulle yksityisviestillä, niin osaan laittaa inviten menemään.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse ainakin ajattelin tehdä ihan omalla nimellä tuon EASHL-pelaajan. Kokemuksesta sen verran, että pelasin kanssa 08:a livessä n. 300 peliä ja taisin kai parhaimmillaan olla joku 500., vaikka tuosta tuskin on edes hirveästi hyötyä tässä pelimoodissa, kun vain omaa pelaajaa tulee ohjailtua.
 
Ylös Bottom