Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

ilmoittaudun mukaan. pelinumeroks mikä vaan vapaana oleva . nii ja pelipaikkana joko pakki tai laituri. gamertag xaffxo
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ilmottaudun mukaan. Pelipaikkana tulee olemaan hyökkääjä ja vasenlaita. EA:n kaikki kiekkoja oon pelannut vuodesta 98 eteenpäin, joten kokemusta on. Gamertag Japperi91 ja pelinumeroksi valitsen #17. Puolustavana hyökkääjänä varmaankin tulen pelailemaan sitten. Pakkinakin voin pelata, jos sattuu semmoinen peli, jossa ei ole varsinaisia pakkeja. Mokkenakin olen pelannut vajaan kauden 08:a, että aivan äärimmäisessä hätätilanteessa voin myös sitä paikkaa stuntata. Mutta vasenlaita on se varsinainen paikka mulle.

Pelipaitojen värilöistä. Calgary Flamesin pelipaidan värejä vois matkia tai Montreal Canadiensin. Eli punaista ja oranssia ja valkoista tai sitten Suomi-teemaan jotain sinivalkoista, johon lisukkeena vihreää.

KonsoliFIN nimenä on ihan hyvä. Lyhenne tähän sitten hmmm.... KSF vai KFI? tai jotain muuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mielestäni väreissä ei pitäisi suoraa matkia muita joukkueita, vaan tehdä joku omannäköinen...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joo mieluiten ei mitään muiden joukkueiden paitoja. Vaikka jokereiden paidassa onkin noita konsolifin logo värejä niin en kyllä lahtelaisena käyttäisi niitä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mietitäänpä montako jääkiekko joukkuetta on maailmassa ja monta väri mahdollisuutta, eiköhän jokainen väri valikoima matkisi aina jotain, kovin moni ei tiedä mitkä ovat suomen sm-liigan jokereitten värit :D, joten minusta ne sopivat. Ja itse olen Ilves fani, minusta vain jokerien pelipaidat ovat hienot.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

stars_big.jpg

senators_big.jpg

Jersey%204%20-%20Dallas%20Stars%20(dark).jpg

Tuossa omasta mielestäni komeimmat nhl-paidat... Väreiltään ja designiltään.
Ja mielestäni KonsoliFin voisi kirjoittaa paitaan Pelicansin lauantai-paitojen innoittamalla klassisella tyylillä:
ValitsePelicansPelipaitalauantai.JPG


Jos totta puhutaan niin kaikki käy, innostuin vaan katselemaan paitoja ;D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue


Mitä mieltä olisitte turkoosipinkki yhdistelmästä, ei aina tarvitse olla normaalit värit vaan joku minkä huomaa hyvin
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue


Mitä mieltä olisitte turkoosipinkki yhdistelmästä, ei aina tarvitse olla normaalit värit vaan joku minkä huomaa hyvin
Itseasiassa ihan hyvä idea, ei tulis toista samanlaista vastaan ihan heti ja ei mikään huono yhdistelmä :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mikä tämä EAHL juttu oikein on? Voisiko joku hieman valaista niin tiedän ilmoittaudunko mukaan :) Pelaajia siis mahtuu 50 mutta yhdessä ottelussa niitä voi olla vain 2+18, en ymmärrä siis miksi tässä on 50 pelaajaa maksimi. Entä voiko ottelun pelata myös vaikka vain 3 ihmispelaajalla ja loput ovat tietokoneen pelaajia tuossa EAHL liigassa? Ei ainakaan aloitusviestissä nähdäkseni kerrottu että mikä tämän "juju" on.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mjoo, oisin myös kiinnostunut liittymään jahka pelin vaan saa hyppysiin. Pelipaikalla ei niin väliä, sinne mennään missä tarvitaan ;) Pelinumeroksi otan #21

Gamertagi löytyy tosta vasemmalta..
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mikä tämä EAHL juttu oikein on? Voisiko joku hieman valaista niin tiedän ilmoittaudunko mukaan :) Pelaajia siis mahtuu 50 mutta yhdessä ottelussa niitä voi olla vain 2+18, en ymmärrä siis miksi tässä on 50 pelaajaa maksimi. Entä voiko ottelun pelata myös vaikka vain 3 ihmispelaajalla ja loput ovat tietokoneen pelaajia tuossa EAHL liigassa? Ei ainakaan aloitusviestissä nähdäkseni kerrottu että mikä tämän "juju" on.
Yhteen peliin pääse mukaan vain 6 pelaajaa. Saamieni tietojen mukaan sama joukkue voi kuitenkin pelata useampaa peliä samaan aikaa, eri pelaajilla tietysti. Näin 50 pelaajassa olisi jotain järkeä, tuosta en kuitenkaan voi olla täysin varma. Ottelun voi pelata myös vaikka vain 3 ihmispelaajalla ja silloin loput ovat koneen ohjauksessa. Tällöin saa kuitenkin vähemmän pisteitä.

Ja mielestäni KonsoliFin voisi kirjoittaa paitaan Pelicansin lauantai-paitojen innoittamalla klassisella tyylillä
Hienon näköinen kieltämättä olisi, mutta tuskinpa on mahdollista.


Mitä mieltä olisitte turkoosipinkki yhdistelmästä, ei aina tarvitse olla normaalit värit vaan joku minkä huomaa hyvin
Ei ollenkaan huono ehdotus. Oikein aseteltuina nuo värit voisivat hyvinkin sopia yhteen.

Onpas ehdotuksia peliasun väreiksi tullut runsas määrä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

KonsoliFIN on OK joukkueen nimeksi. Pelipaidoista sen verran että kotipaidaksi pääväriltään tumma(musta) ja vieraspaidaksi vastaavasti valkoinen.
Niin ja ne turkoosi/pinkki hirvitys paidat voi jättää sinne 80/90-luvulle.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

KonsoliFIN on OK joukkueen nimeksi. Pelipaidoista sen verran että kotipaidaksi pääväriltään tumma(musta) ja vieraspaidaksi vastaavasti valkoinen.
Niin ja ne turkoosi/pinkki hirvitys paidat voi jättää sinne 80/90-luvulle.
Se olisi juuri vähän omalaatuisempaa kuin muiden pelipaidat, ei aina tarvi olla päävärit, jotain erikoista. Mut isaaru valitkoon mieleisensä, ja mikä sopii kun emme tiedä miten ne värit ja pelipaidat nyt toimii itse pelissä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mut isaaru valitkoon mieleisensä, ja mikä sopii kun emme tiedä miten ne värit ja pelipaidat nyt toimii itse pelissä.
Pieni korjaus: laitan joukkueen peliasun väreiksi eniten suosiota saaneen väriyhdistelmän, joka ei siis välttämättä ole oma suosikkini. Sitä eilen tosiaan sinulle tästä puhuessani tarkoitin, että voisi olla järkevää katsoa itse pelissä siinä joukkuetta luodessa, miltä ne värit sitten näyttävät. Jos jotkut jo päätetyt värit jostain syystä eivät pelissä sovikaan peliasuun, niin silloin voidaan niihin vielä tehdä jotain muutoksia. Hyvä olisi, jos tuota peliasun väriä voisi aina halutessaan vaihtaa.
 
Ylös Bottom