Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?"
Sama vika NHL10:ssäkin. Mistä tämä voisi johtua??
-Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?"
Sama vika NHL10:ssäkin. Mistä tämä voisi johtua??
miks pelaat jotai hikist 09:ä? =D
Okei eli tein pelaajan, (joukkuetta en voinut valita) ja nyt ajattelin pistää luomukseni sm-liigajoukkueen riveihin. Ongelma kuuluu, mistä löydän luomani pelaajan. Toisinsanoen minne omat pelaajat automaattisesti menevät?
Kiitos.