Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

manmangler

New Member
Koska NHL09:stä oli peräti viisi eri ketjua, yhdistin ne nyt yhdeksi isoksi ongelma- ja peliapuketjuksi.

T: TT-2k, KonsoliFIN-ylläpito

---


Hyvää Päivää tiedustelisin seuraavaa ongelmaa

Olen pelannut NHL09 ja tehnyt Be a Pro pelaajan Online-tilaan. Muutama matsi on tullut pelattua tietyssä kerhossa. Nyt sitten torstaina kun käynnisti pelin, kysyi rekisteröidäänkö peli minulle. Sanoin ok. Nyt sitten en kuulukkaan kerhoon vaan kerhossa on saman niminen sälli mutta 000_ nimen edessä. Pealtut peli on hävinnyt tilastosta. Koitin ottaa yhteyytä EA-n tukee mutta vastausta ei ole tullut. Samoin puhelin ei toiminut siellä eilen annettuna ajankohtana.

Uskaltaako liittyä uudella vanhaan kerhoon ja pelata pelejä, vai meneekö sitten aiemmin pelatut pelit hukkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

Käsket sen joukkuees geeämmän kutsumaan sut takasin sinne, ne kaikki kortit kyllä pysyy mitä oot ansainnu. Meiän joukkueessa kävi yhdelle samalla tavalla, sama juttu meikäläisen jenkkiaccountilla.
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

Käsket sen joukkuees geeämmän kutsumaan sut takasin sinne, ne kaikki kortit kyllä pysyy mitä oot ansainnu. Meiän joukkueessa kävi yhdelle samalla tavalla, sama juttu meikäläisen jenkkiaccountilla.


Entäs pelatut pelit sitten. Ei oikein innosta alkaa vääntämään uudestaan noita pelejä. Korttejahan saa kun on pelannut tietyn määrän. esim. 115 taisi olla yksi. Eli jos tuosta puuttuikin kolme peliä ja pelit nollautuu, kiva juttu.
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

Entäs pelatut pelit sitten. Ei oikein innosta alkaa vääntämään uudestaan noita pelejä. Korttejahan saa kun on pelannut tietyn määrän. esim. 115 taisi olla yksi. Eli jos tuosta puuttuikin kolme peliä ja pelit nollautuu, kiva juttu.

En tiedä sitten miten nuo menee, ainoastaan sen tiedän että jo saavutetut kortit ja parannuspisteet ei mihinkään häviä.
Meikäläinenkin joutu tekemään kokonaan uuden accountin kun ei vanhalla päässy enää kirjautumaan ea:han.
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

valaiskaa tyhmää, kun omaa profiilin ea sports worldissa, niin mitkä ottelut sinne updates-kohtaan tulee?
kun normaalit sijoitukseen vaikuttavat ottelut ei ainaskaan näy..:confused:
eikä liioin kerhomatsit
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

valaiskaa tyhmää, kun omaa profiilin ea sports worldissa, niin mitkä ottelut sinne updates-kohtaan tulee?
kun normaalit sijoitukseen vaikuttavat ottelut ei ainaskaan näy..:confused:
eikä liioin kerhomatsit
Mulla ne näkyy siellä My Performance otsikon alla, valkkaa vaan siihen NHL...

En muista että tuossa "Updates" kohdassa olisi koskaan lukenut muuta kuin "no updates" tai vastaavaa.
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

juu oon mä ne just siinä my performance lokerossa nähny, mut ihmettelen kun monella näkyy myös siinä updates kohdassa..:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 pelaajaprofiili

Kuinka löydän tuolta ea sports world sivuilta oman profiilin tai toisten? ja kuinka lisään sen naaaman kuvan nhl 09 pelissä olevaan profiiliin? Mulla näkyy vaan mustanaamion pää.
 
NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

Elikkäs, tein juuri oman kerhon NHL 09:ssä ja kutsuin sinne pari kaveria pelailemaan. Kysymys kuuluukin että miten pelaan muita kerhoja vastaan ja onko pakko olla 6 pelaajaa joukkueessa jotta pääsee pelaamaan matseja?

Sitten vielä sellainen, että onko netissä be a pro kuvakulma vaiko se ihan tavallinen ylhäältä?
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

2 pelaajaa tarttee olla että pääsee pelaamaan ja otteluihin pääsee pukukopin kautta. Kuvakulman saa vapaasti valita. Oletuksena taitaa olla tuo be a pro.
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

No mitäs sitten kun tää ei tunnu löytävän yhtäkään matsia?
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

No mitäs sitten kun tää ei tunnu löytävän yhtäkään matsia?

No se nyt ei ole mikään yllätys :D

Kyllä sieltä illemmalla pitäs alkaa löytymään. Tosin osalla on se päivitys ja osalla ei, niin on sattumankauppaa toimiiko pelit.
 
Nhl 09 Ps3 kokoonpanojen päivitys ei toimi

Terve,
olen tässä nyt viikon verran yrittänyt saada nettipeliä taas toimimaan, mutta ei toimi vieläkään, koska valittaa vaan aina, että kokoonpanot eivät ole juuri nyt saatavilla. Tai, että "yhteyttä EA:n servereihin ei juuri nyt voida luoda"tmsp.. Päivityksen asennus onnistui kuitenkin ilman tökkimisiä.
Jääkö kaikilla muillakin nettipelit pelaamatta? Muissa peleissä ei ongelmaa esiinny.


Toinenkin ongelma. Eli aina kun nhl09 ottaa yhteyden nettiin - menee tietokoneelta nettiyhteys tilttiin ja joudun käynnistämään wlanboxin uusiksi.
 
NHL 09 suuri ongelma??

Eli kun laitan pelin koneeseen ni ihan ok toimii mutta kun yritän kirjautua EA:han niin tulee, että EA serverit eivät ole käytettävissä koita joskus myöhemmin. Tämä tulee ainoastaa minun KOURA käyttäjälleni kaikkilla muilla 4 pelittää. En keksi mitää mikä olisi syy. EA tekniseen tukeen lähetin eilen viestiä mutta ei ole vielä ainakaa tullut vastausta.
 
Vastaus: NHL 09 suuri ongelma??

Eli kun laitan pelin koneeseen ni ihan ok toimii mutta kun yritän kirjautua EA:han niin tulee, että EA serverit eivät ole käytettävissä koita joskus myöhemmin. Tämä tulee ainoastaa minun KOURA käyttäjälleni kaikkilla muilla 4 pelittää. En keksi mitää mikä olisi syy. EA tekniseen tukeen lähetin eilen viestiä mutta ei ole vielä ainakaa tullut vastausta.

Koitappa ottaa änärin tallennukset USB-tikulle jemmaan ja poista ne konsolista ja poista samalla se 1.01 päivitys ja tee kaikki uudestaan. Jos toimii ni palauta tallennukset. Jos palautuksen jälkeen ei toimi niin sulla on varmaan menny bitti vinoon jossain tiedostossa.
 
Vastaus: NHL 09 suuri ongelma??

Koitappa ottaa änärin tallennukset USB-tikulle jemmaan ja poista ne konsolista ja poista samalla se 1.01 päivitys ja tee kaikki uudestaan. Jos toimii ni palauta tallennukset. Jos palautuksen jälkeen ei toimi niin sulla on varmaan menny bitti vinoon jossain tiedostossa.

Eipä ainakaan ittellä auttanut yhtään tuo tiedostojen poistaminen, samalla tavalla valitti ettei voi yhdistää ea servereille, yritä myöhemmin uudestaan. Aika hienoa että jo 2:lle meidän joukkueesta on tällanen käynyt.
 
Vastaus: NHL 09 suuri ongelma??

Mulla on tietoa asiasta! Oman näyttöni alareunassa (telkkarin näytös) liikkuu semmonen palkki, jossa lukee että EA:n ne serverit on vähän aikaa poissa käytöstä, kun ne päivittelee jotain síellä. Itelläkään ei toimi onine pelit NHL09:ssä.. :)
Pitäisi kuitenkin pian taas olla täydessä iskussa. :D
 
Vastaus: NHL 09 suuri ongelma??

Mulla on tietoa asiasta! Oman näyttöni alareunassa (telkkarin näytös) liikkuu semmonen palkki, jossa lukee että EA:n ne serverit on vähän aikaa poissa käytöstä, kun ne päivittelee jotain síellä. Itelläkään ei toimi onine pelit NHL09:ssä.. :)
Pitäisi kuitenkin pian taas olla täydessä iskussa. :D

Eipä nyt ole tästä kymysys.
 
Ylös Bottom