Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

Sellanen kyssäri vielä, että voiko tuon kerhon taktiikat laittaa jostakin sillain että ne myös pysyy? joutuu aina matsissa säätämään nuolinapeilla ja se rupee pikkuhiljaa rassaamaan.
 
NHL 09 kausi

Moro

pystyykö nhl 09:ssä pelaamaan kautta kaverin kans niin että mä otan yhen joukkueen ja kaveri pelaa muilla joukkueilla mua vastaan ?
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

Onko kellään tietoo miten saa vaihdettua peli paitoja matsiin? esim: vanha Winnipeg Jetsin peli paita. Pelattiin kerran jotain kerhoa vastaan ja niil oli vanhat Quebec Nordiquesin peliasut..
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

Sieltä jostakin kerhon asetuksista ne saa säädettyä. Löytyy kyllä kun ottaa silmän käteen.
 
Vastaus: NHL 09 kerhon luonti ja matsien pelaaminen?

Onko kellään tietoo miten saa vaihdettua peli paitoja matsiin? esim: vanha Winnipeg Jetsin peli paita. Pelattiin kerran jotain kerhoa vastaan ja niil oli vanhat Quebec Nordiquesin peliasut..

Kerholle Phoenixin? paidat ja sitten painatte neliötä tai kolmiota(ei muista) siinä kohtaa jossa pitää painaa X , sieltä löytyy jetsin paidat.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mitä slideria säätämällä koneen sais tekemään enemmän maaleja?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

ei löydy mistä voi vaihtaa paitoja? rupee rittää kun on saman väriset paidat vastustajilla:mad: jos joku tietää mistä tai miten ne vaihdetaan olisin kiitollinen!
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

ei löydy mistä voi vaihtaa paitoja? rupee rittää kun on saman väriset paidat vastustajilla:mad: jos joku tietää mistä tai miten ne vaihdetaan olisin kiitollinen!

Onlinematseissa paidanvaihto tapahtuu ennen paikkalukitusruutua, missä kaikki painavat "Ready". Siinä ruudussa kapteeni painaa neliötä, jolloin paitavalikko aukeaa.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onkos kellään esiintynyt headsetin kanssa online joukkuepeleissä sellasta ongelmaa et joskus alkaa toisen kaverin ääni pätkimään eikä siitä saa selvää.. Mulla tekee toisinaan, ja se on yleensä vaan yks tyyppi siitä tiimistä josta ei saa selvää. ja sit muut kyllä saa.. Ainoa ratkasu tähän on ollu että oon käynnistäny pelin uudestaa nii on alkanu kuulumaan taas normaalisti.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mikähän vaivaa, kun yritän online peliä pelata veljen kans (tai jotain muuta vastaan), niin yleensä vierasjoukkuelainen ei voi valita joukkuetta = jumi. Sitten heittää EA:n ja PS:n servereiltä pihalle? :mad: Sitten yleensä D-linkin DI-524 katkaisee yhteiden kaikkiin laneihin ja menee hetki, että voi koittaa uudestaan. Netti on 1M/1M.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Moi!

Osaisiko joku neuvoa tässä tilanteessa.

Eli rankan nhl viikonlopun jälkeen laitoin koneen päälle ja aloin pelata. Sitten laitoin kesken pelin pauselle ja aloin kokeilemaan vasenta tattia että tuntuuko se erilaidelta kun ennen. Ei tuntunut, mutta huomasin että tämän testin jälkeen se heittää kokoajan vasempaan alakulmaan vihjeruutua. On perin vittumaista kun on miehet siellä ruudun alla ottamassa kiekkoa vastultajalta. Ei nää MITÄÄN! Ja tiukassa tilanteessa vaan miettii sitä helvetin ruutua. (en hävinnyt 7min sitten änäri peliä :) Eli osaako joku kertoa miten sen saa pois. Oon katonu valikot 30 000 kertaa mutta en vaan löydä mielestäni mitään väärää.

Ja mulla on toi sama nettiongelma, lamaannuttaa langattoman verkon jos menee online modeen, en ole siihen vielä perehtynyt.

T.Henkku
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mitä EA:n foruumia luin, niin tuo verkkovika on ilmeisesti tiedossa...? Onko muilla tätä ongelmaa? Ilmeisesti koskee pääosin jenkkiversiota... Onkohan jenkkiversiolla eri pääserveri kuin eurooppa/suomi änärillä?

Itse olen muuten asentanut sen 1.01 patchin. Onko ongelmallisilla/ongelmattomilla asennettu?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onko muilla jatkuvasti lagia noissa eahl peleissä:confused:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onko muilla jatkuvasti lagia noissa eahl peleissä:confused:

Jenkkilästä tilattu 12.9 eikä siitä lähtien ole ollut lagia, kuin yhdessä matsissa, eikä sekään ollut EASHL matsi, vaan suomalaista vastaan 1vs1 matsi, ei oo lagannu edes jenkkejä eikä kanukkeja vastaan :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Jenkkilästä tilattu 12.9 eikä siitä lähtien ole ollut lagia, kuin yhdessä matsissa, eikä sekään ollut EASHL matsi, vaan suomalaista vastaan 1vs1 matsi, ei oo lagannu edes jenkkejä eikä kanukkeja vastaan :rolleyes:

Johtuu siis vissii meikäläisen vehkeistä. Pitää kokeilla laittaa tuo piuha toiseen rööriin:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

tällänen probleema, että vaikka Onlinessa olen pelannut tätä jo vaikka kuinka monta kertaa, häviöitä ja voittoja tullut, online tilastoni näyttävät nollaa... Ei se sinällään kovin vakavaa ole, mutta olisihan se nyt kuitenkin mukavaa katsoa, kuinka omat tilastot kohoaa :D
Jos joku ymmärtää, mistä johtuu, nii apuja tänne vaan
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Tuo tilastojen nollautuminen on vain ominaisuus. Itsellä ei mennyt onneksi kuin alta kymmen peliä. Kaverilla oli varmaan joku hieman yli sata peliä, eli muutama jäljellä seuraavaan korttiin. Sitten tilastot nollille ja jyystään taa uudestaan yli sata peliä jotta sai kortin.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

no, on outo ominaisuus. sillä en ole KERTAAKAAN nähny tilastoissani muuta kuin nollaa. En saa niitä ihmeen palkintokortteja vedettyy, ku lukee et en olis pelannu yhtää online pelii...
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Oletko mahd. kokeillut painaa L1 tai R1 että yksinpeli tilastot vaihtuvat moninpelin tilastoihin.
 
Ylös Bottom