Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

joko vastustaja lähtee pois pelistä tai sitten ea potkii sinut pihalle :D tätähän tapahtuu melko usein, eilenkin kuulemma oli monia potkinut ulos pelistä :mad:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

joko vastustaja lähtee pois pelistä tai sitten ea potkii sinut pihalle :D tätähän tapahtuu melko usein, eilenkin kuulemma oli monia potkinut ulos pelistä :mad:

Kyllä se on niin että EA: potkii ulos pelistä! Mutta ei kuitenkaan se ole kirjautunut ulos sieltä EA:n sivuilta. Eilen todentotta oli täyttä helv... mutta tänään taas toimi kuin mitä vaan! Sijoitus huononi ikäväkyllä eilen, mutta tänään saatiin takas.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla tehny tätä nyt viimeaikoina.. Eilen 3 kertaa.. Ja ehkä joku viikko sit parista peräkkäisestä pelistä mitkä pelattiin 3pelaajalla heitti vikalla minuutilla 2 ulos, toista 50sekkaa, toista 4sekkaa jälellä. Hienosti molemmista 3-0 tappio vaikka johettiin 7-2 ja 4-1. Ja juuri viskas yhestä pelistä ekan erän jälkeen ulos mut onneks oli 4-0 johto niin eiköhän jätkät sen hoida kahestaankin. Ja tämähän ei voi johtua omasta yhteydestä kun se ei kirjaa ulos vaan menee suoraan pukkariin... vähä palaa käpy. :mad:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla tehny tätä nyt viimeaikoina.. Eilen 3 kertaa.. Ja ehkä joku viikko sit parista peräkkäisestä pelistä mitkä pelattiin 3pelaajalla heitti vikalla minuutilla 2 ulos, toista 50sekkaa, toista 4sekkaa jälellä. Hienosti molemmista 3-0 tappio vaikka johettiin 7-2 ja 4-1. Ja juuri viskas yhestä pelistä ekan erän jälkeen ulos mut onneks oli 4-0 johto niin eiköhän jätkät sen hoida kahestaankin. Ja tämähän ei voi johtua omasta yhteydestä kun se ei kirjaa ulos vaan menee suoraan pukkariin... vähä palaa käpy. :mad:

Kyllä, samaa ongelmaa! 1vs1 matseissa se palautuu siihen "start" paikkaan, missä näkyy ne tilastot yms. oikealla. Ihan niinkuin peli olisi loppunut siihen paikkaan, eikä sitten voi muutakun mennä poistu, ja sitten kysyy "haluatko varmasti lopettaa ottelun"? Niin sitten se menee sinne alkuvalikkoihin. Yleensä se kirjataan tappioksi 3-0. Vielä itse johtaa, ja vastassa on tyyliin 10 000 niin kyllä se sijoitus aika pahasti tippuuu. Eilen ei ollut enää ongelmia, mutta katsotaan tänään!
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Varmaksi en voi sanoa että oliko tämä syynä ulosheittoihin ja auttaako, mutta eilen kahen peräkkäisen ulosheiton jälkeen tarkistin levyn. Se oli aika pölyinen joten putsasin sen, sen jälkeen toimi 3 peliä mitä kerkisin vielä pelata. Testatkaa, ei siitä ainakaan voi haittaa olla. Ja toisaalta se vois olla myös loogista, et itellä vähän pätkäsee ku ei lue ja muilla jatkuu peli, sillä sit heittää ulos. Tai sit se on vaan EA:ssa se häikkä.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Itsellä meni BaP:ssä 16 peliä, että nousin AHL:stä NHL:ään. Joukkueina olivat Grand Rapids Griffins -> Detroit Red Wings.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Joo pääsin NHL: ään kiitos vinkeistä. Viel kysyisin sitä että miten saa Be a Pro palkinnon?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Joo pääsin NHL: ään kiitos vinkeistä. Viel kysyisin sitä että miten saa Be a Pro palkinnon?

sehän riippuu ihan siitä minkä palkinnon meinaat saada?Art Ross, Lady Byng, Maurice Richard, ym. pitäs olla aika selviä miten ne saa :rolleyes:

Norrisia tai vezinaa et kuitenkaan tule saamaan :cool:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla mennyt 45 peliä, ja oon vasta kolmosketjussa. Tehot on kylläkin 42+38=80. Kiekonmenetyksiä tulee jatkuvasti liikaa peleissä. Taklauksia on noin 800. Jäähyminuutteja ei kuitenkaan kuin 50. Olin jo ykkösketjussa kunnes loukkaannuin ja jouduin jättään väliin 9 peliä. Sen jälkeen ei oo peli kulkenut ja putosin kolmosketjuun. Joukkueeni on AHL:n kakkosena 5 pistettä jäljessä ykköstä. Ja olen siis pelinrakentaja. Näillä mennään ja katsotaan noustaanko tuolta Hamilton Bulldogseista ikinä Montreal Canadiensiin.

t. peckes
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Online ei toiminu ku kokeilin eilen. Koitin varmaan viittä peliä. Joka kerta heitti mut ulos ottelusta (yhteys katkesi), juuri ennen kun peli oli päässyt alkamaan. Eli ei mitään lagin merkkejä esim. noissa puolen valitsemisissa.

Myöhemmin kun kokeilin samana päivänä, niin toimi taas moitteettomasti. :O
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla mennyt 45 peliä, ja oon vasta kolmosketjussa. Tehot on kylläkin 42+38=80. Kiekonmenetyksiä tulee jatkuvasti liikaa peleissä. Taklauksia on noin 800. Jäähyminuutteja ei kuitenkaan kuin 50. Olin jo ykkösketjussa kunnes loukkaannuin ja jouduin jättään väliin 9 peliä. Sen jälkeen ei oo peli kulkenut ja putosin kolmosketjuun. Joukkueeni on AHL:n kakkosena 5 pistettä jäljessä ykköstä. Ja olen siis pelinrakentaja. Näillä mennään ja katsotaan noustaanko tuolta Hamilton Bulldogseista ikinä Montreal Canadiensiin.

t. peckes

Terveisiä myös toiselta Hamiltonin kasvatilta. Pelaan peliä All Star vaikeustasolla. Oikeassa laidassa Power Forwardina myllerrän. Pelejä kertyi alle muistaakseni 15-20 ja nousin Canadiensiin. Tehoja taisi olla alle 20 pistettä. Team Play ja Positioning tosin A/A+.

Onnea matkaan!
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Terveisiä myös toiselta Hamiltonin kasvatilta. Pelaan peliä All Star vaikeustasolla. Oikeassa laidassa Power Forwardina myllerrän. Pelejä kertyi alle muistaakseni 15-20 ja nousin Canadiensiin. Tehoja taisi olla alle 20 pistettä. Team Play ja Positioning tosin A/A+.

Onnea matkaan!


No mullakin toi sijoittautuminen on a-luokkaa, mutta harmikseni noita kiekonmenetyksiä tulee ihan liikaa joka pelissä. Vaikka osaltani kyllä napsin katkojakin ja puolustan sen minkä ehdin siniviivalla kyttäämiseltä...(kuin Teemu Selänne...)..no ei sentäs. Rupesi vain mietityttään, että tuleekohan sitä nousua koskaan. Nyt oon antanut pari päivää tuon Be a Pro:n olla ja pelannut kaverin kanssa vain kaksin pelejä onlinena ja saanut siinä treenata suorituksia. Mutta mitä sitä pitäisi tehdä, jotta saisi sen noston ylös NHL:ään...? Vaikka kyllähän tuo eka vuosi menee tuolla AHL:ssäkin rikkoen tulokasennätyksiä, kun ei kukaan vissiin ole ollut siellä noin kauaa. Herää ihmetys.


peckes
PS. niin ja taso on ammattilainen ja pelaan 10 minuutin erillä, jotta ehtii saamaan jotain tulosta.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Itse pelaan tähtipelaaja vaikeudella ja olen jo monesti ollut NHL -joukkueen ykkösketjussa. Siellä pysyminen on vain minulle äärimmäisen hankalaa. Esim. 5 edellistä peliä, tehot 7+5, plus/miinus +10, ja kaikki arvosanat päälle B+. Näin siis neljässä ensimmäisessä pelissä näistä viidestä. Viidennessä sitten koko joukkue pelasi päin persettä ja omat tilastot oli surkeat. B, C+ ja D). Valmentaja haukkui ja pudotti kakkosketjuun. Fiksu valmentaja. Koko pistepörssin kärkimies ja yks matsi penkin alle. Kakkoseen. Hei hei. Kas kun ei pudottanut AHL-joukkueeseen.

Siis, todella hyvä peli lukuunottamatta muutamaa juttua. Tuossa esimerkissä yksi niistä jutuista. :D

P.S. Vasen laita, power forward. NHL -joukkueeseen nousuun 17 matsia. Columbus Blue Jackets.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

ohhoh! onko muilla tänään toiminut tuo ea:n palvelin? itellä kokoajan menee "yhteys vastustajaan kadonnut", ja siitä tulee tappio.. mitä pask**. kyl jotain 6 kertaa kokeilin, ja aina sama juttu. Eri accountillakin.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

No mullakin toi sijoittautuminen on a-luokkaa, mutta harmikseni noita kiekonmenetyksiä tulee ihan liikaa joka pelissä. Vaikka osaltani kyllä napsin katkojakin ja puolustan sen minkä ehdin siniviivalla kyttäämiseltä...(kuin Teemu Selänne...)..no ei sentäs. Rupesi vain mietityttään, että tuleekohan sitä nousua koskaan. Nyt oon antanut pari päivää tuon Be a Pro:n olla ja pelannut kaverin kanssa vain kaksin pelejä onlinena ja saanut siinä treenata suorituksia. Mutta mitä sitä pitäisi tehdä, jotta saisi sen noston ylös NHL:ään...? Vaikka kyllähän tuo eka vuosi menee tuolla AHL:ssäkin rikkoen tulokasennätyksiä, kun ei kukaan vissiin ole ollut siellä noin kauaa. Herää ihmetys.


peckes
PS. niin ja taso on ammattilainen ja pelaan 10 minuutin erillä, jotta ehtii saamaan jotain tulosta.


Se ainakin että bapissa ei passaa pelejä simuloida.. Mä kun ekan kerran alotin ja simuloin joka 4 matsin niin eipä ahl:n kakkosketjua korkeemmalle nostettu vaikka pelasin hyvin. Sit alotin alusta ja pelasin joka pelin niin tais nousu nhl:ään tapahtua 18pelissä...
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

No, pelasin alkuun ekat reilu 20 peliä itse. Ja simuloin parisen kappaletta. Sitten pelasin taas tusinan verran ja simuloin muutaman, kunnes sitten loukkaannuin simuloidussa pelissä ja jouduin huilaamaan sen muutaman (oliko se 9 peliä) pelin.

Mutta noi ekat 20 peliä, niin niissä omasta mielestä tuli huipputulosta, olikohan 20 peliä, niin maaleja oli 30 ja yhteensä tehot jo 50.

Tosin jos nhl:ssä on noin kovaa kuin bomitus sanoo, niin parempi vain pysytellä ahl:ssä ja mättää tehoja ja nauttia pelaamisesta, vaikka välillä siellä onkin ihan liian helppoa. Hermot vaan menee aina kun istuu vaihdossa ja tekoäly pelaa ja sutii avoimista paikoista ohi, tai ei käytä tilanteita vaikka olisi 1 vs. 0 -tilanne -> luistelee jonnekin kulmaukseen ja rupee jauhaan pakkopeliä. Käsittämätöntä.

Ei vaan viittisi aloittaa uutta kautta kun on noita pelejä jo jonkun verran alla.

peckes
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?

pitäsköhän sun kysyy tää kysymys uudestaan tuolla ps3 verkko-ongelmat palstalla, voipi vastaus tulla nopeampaa :D
 
Sellanen kysymys vielä

Oon nyt alkanut pelaan online joukkuepelejä ja yritän saada legenda korttia auki johonka vaaditaan A- vaatimus mikä vaikuttaa ihan mahdottomalta saada koska sijoittumunen , tilastot ovat mulla ihan ok mutta melkein joka pelissä joukkuepeli on joku c-b tasoa. ihan sama mitä paikkaa pelaan. yleensä (pakkia). OSAAKO JOKU KERTOA JOLLA ON JO LEGENDA KORTTI MITEN TARVII PELATA ETTÄ TOI JOUKKUEPELI ARVOSTELU PARANIS MULLA???:eek:
 
Vastaus: Sellanen kysymys vielä

OSAAKO JOKU KERTOA JOLLA ON JO LEGENDA KORTTI MITEN TARVII PELATA ETTÄ TOI JOUKKUEPELI ARVOSTELU PARANIS MULLA???:eek:

Joukkuepeli paranee syötöistä ja karvauksista yleensä, jäähyt miinustavat sitä paljolti ja myös menetykset vaikuttavat joukkuepeliin. Eli passailet ja otat pois kiekot vastustajan lavasta ja se on siinä. Yleensä puolustajalla on helpompi saada joukkuepeli hyväksi arvosanaksi, taasen hyökkääjällä todella vaikeata.
 
Ylös Bottom