Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manmangler
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onkos kellään esiintynyt headsetin kanssa online joukkuepeleissä sellasta ongelmaa et joskus alkaa toisen kaverin ääni pätkimään eikä siitä saa selvää.. Mulla tekee toisinaan, ja se on yleensä vaan yks tyyppi siitä tiimistä josta ei saa selvää. ja sit muut kyllä saa.. Ainoa ratkasu tähän on ollu että oon käynnistäny pelin uudestaa nii on alkanu kuulumaan taas normaalisti.

Kyllä, se on ainainen probleema kun EA on tekijänä.. Kannattaa kokeilla että kumpikin lähtee vekeen kopista ja tulee takaisin niin ääni on normaali eikä pätki yhtään.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Oletko mahd. kokeillut painaa L1 tai R1 että yksinpeli tilastot vaihtuvat moninpelin tilastoihin.

totta kai. kyllä tiedän miten niitä kortteja selataan...
ongelma on, että vaikka pelaan online pelejä, peli sanoo etten ole pelannut niitä yhtään. eikä siis niitä online palkintokortteja voi hankkia.....
paikallispelin kortteja on kyllä jo tullut, eikä niissä ongelmaa..
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

totta kai. kyllä tiedän miten niitä kortteja selataan...
ongelma on, että vaikka pelaan online pelejä, peli sanoo etten ole pelannut niitä yhtään. eikä siis niitä online palkintokortteja voi hankkia.....
paikallispelin kortteja on kyllä jo tullut, eikä niissä ongelmaa..

Noh, vähän probleema mutta oletko varma että oot pelannu Ranked matseja, ettet unrankeddia oo pieksäny.. Myös se vaikuttaa että oletko pelannut omalla jätkälläsi, vai jollain NHL tiimillä pikapeliä onlinessa
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Morjens!
Olenko ymmärtänyt oikein että muillakin on ollut ongelmia noiden tilastojen kanssa? Mulla ei tilastot nollaantuneet vaan jumittuvat paikalleen. Oli vähän yli 100 Be a pro matsia takana. Onko tähän ongelmaan keksitty vielä mitään ratkasua, vai pitääkö ne hakata uudelleen läpi? Jos näin on niin siihen loppuu ton pelin pelaus!
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Mikähän vaivaa, kun yritän online peliä pelata veljen kans (tai jotain muuta vastaan), niin yleensä vierasjoukkuelainen ei voi valita joukkuetta = jumi. Sitten heittää EA:n ja PS:n servereiltä pihalle? :mad: Sitten yleensä D-linkin DI-524 katkaisee yhteiden kaikkiin laneihin ja menee hetki, että voi koittaa uudestaan. Netti on 1M/1M.

Et ole yksin ongelmasi kanssa. Minullakin on D-linkin DI-524 ja täysin samat ongelmat, samalla yhteydellä. Onkohan tähän jotain ratkaisua.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onko pelin yleinen ongelma, erittäin typerä ominaisuus vai säädettävissä oleva toiminto se, että kerhopelissä kaverit menevät mutelle automaattisesti. Tätä tapahtuu yleensä kun kaveri tulee pukuhuoneesees ja itse jo olen siellä. Sitten joutuu joka kerta kolmiolla poistamaan muteja. Joskus mykistys tulee jopa niin typerästi, että kaverit (ei välttämättä kaikki) menevät mutelle siinä vaiheessa kun kerhopeli latautuu ja sitten ei pelissä kuule heitä.
Itellä on käytössä Sonyn oma HS ja kuulema minäkin olen mutella toisille ajoittain.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onko pelin yleinen ongelma, erittäin typerä ominaisuus vai säädettävissä oleva toiminto se, että kerhopelissä kaverit menevät mutelle automaattisesti.

Ihan yleinen ongelma on kyseessä. Jos muita mikillisiä ei kuulu, niin paras keino on käväistä kopin ulkopuolella. Aina tämäkään ei valitettavasti auta.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Onko pelin yleinen ongelma, erittäin typerä ominaisuus vai säädettävissä oleva toiminto se, että kerhopelissä kaverit menevät mutelle automaattisesti. Tätä tapahtuu yleensä kun kaveri tulee pukuhuoneesees ja itse jo olen siellä. Sitten joutuu joka kerta kolmiolla poistamaan muteja. Joskus mykistys tulee jopa niin typerästi, että kaverit (ei välttämättä kaikki) menevät mutelle siinä vaiheessa kun kerhopeli latautuu ja sitten ei pelissä kuule heitä.
Itellä on käytössä Sonyn oma HS ja kuulema minäkin olen mutella toisille ajoittain.

ihan on pelin ominaisuus/bugi :(
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Itselläni tuo nettipeli ei oikeen ota toimiakseen. Pleikkari on kytketty nettipiuhalla boksiin, jossa on myös tietokone kiinni. Pääsen aulaan, mutta joukkueita valittaessa pleikkari katkasee koko netin, myös tietokoneesta siis. Osaisiko joku neuvoa?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

meikäläinen oottelee sitten uutta nhl:ää, oli noiden kansien keskiö tehnyt pienen naarmun levyyn keskelle ja nyt se sitten on levinny koneen sisällä niin isoksi ettei enään lähde käyntiin:mad:
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

jukki: Minulla ilmenee aivan samaa ongelmaa. Onkohan tähän mitään ratkaisua olemassa?
 
NHL 09 be a pro

Oon pelannu nyt 18 peliä ahl:ssä ja oon nyt ykköskentässä. paljon pitää olla arvosana että pääsen NHL:ään
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

uusin viestin koska tarvitsisin nopeasti vastauksen. Tulin juuri jäseneksi joten en tiedä missä tämä olisi paras esittää mutta esitän sen tässä ketjussa. ELI: Oon pelannu nyt 18 peliä ahl:ssä ja oon nyt ykköskentässä. paljon pitää olla arvosana että pääsen NHL:ään. kokonaisuus on A-. Pitääkö se olla ihan A+ ETTÄ NOUSEE nhl:ään. VAI MITÄ PITÄÄ TEHDÄ NOUSTAKSEEN. KIITOS ETUKÄTEEN. NHL 09 ALOITTELIJA
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

hossa kyllä sä sinne nouset.. mul tais mennä 21peliä.. riippuu paljon myös millä jengillä pelaat jne. mut noin pääosin parikyt pelii nii nousee
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

joo kiitti. viel että mitä joukuepeli sisältää. pitääkö vaan tarpeeksi jaella syöttöja, vai mitä?
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Itellä on semmonen ongelma, että jokaikinen online 1vs1 peli merkitään 0-3 tappioksi= En pysty pelaamaan netissä ollenkaan (paitsi joskus kerhopelei). Sama ongelma on online liigoissa:mad:

V**** vihaan eeaata!!!!!
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Itellä on semmonen ongelma, että jokaikinen online 1vs1 peli merkitään 0-3 tappioksi= En pysty pelaamaan netissä ollenkaan (paitsi joskus kerhopelei). Sama ongelma on online liigoissa:mad:

V**** vihaan eeaata!!!!!

Itellä on tullut nytten sellainen, että yhtäkkiä peli menee jumiin ja lukee "yhteys vastustajaan on kadonnut", sitten siitä tulee tappio! Menee oikeesti hermot, yleensä vielä viimisellä erällä, viimisellä minuutilla se jumittaa.. en tiedä mistä se johtuu, yhteys ei kuitenkaan katoa, joten se on todella autoa! Toivottavasti asia korjaantuisi jotenkin.
 
Ylös Bottom