Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 -ongelmat ja peliapu [PS3]

Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Laitetaan kysymykset nyt sitten tänne, kun tuolla NHL 09-ketjussa näihin ei kukaan viitsinyt vastata.

Eli kuinka tärkeää on oppia tekemään noita harhautuksia (deke)? Pari päivää olen tätä nyt pelaillut ja sormet tuntuvat vääntyvän solmuun noita tehdessä. Eli miten pelissä onnistuu pärjäämään ilman noita? Ja jos noita nyt ehdottomasti tarvii, varsinkin vaikeammilla vaikeusasteilla, niin viitsisikö joku kertoa, missä olisi hyvä opetusteksti/-video noista.

Ja toinen kysymys on, että mikä ero on quick shotilla (oikea tatti suoraan ylös) ja wrist shotilla (neljänneskaarre ylös)? Onko voimassa juurikaan eroja? Ainakin tuon wrist shotin tekemiseen menee paljon enemmän aikaa. Ja ilmeisesti molempiin vaikuttaa sama ominaisuus?

Kiitoksia sille, joka näihin jaksaa vastata. ;)
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?"


Sama vika NHL10:ssäkin. Mistä tämä voisi johtua??
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?"


Sama vika NHL10:ssäkin. Mistä tämä voisi johtua??


vika löyty, boxissa (modeemissa) ei ollut UPNP kytkettynä päällä.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Lainaus" Mulla on semmonen ongelma, että kaverin kanssa onlinepelit ei onnistu. Sain ton verkko-ongelmaketjun avulla NAT-luvuks 2 ja kaverillani on kans NAT-luku 2. Mulla onnistuu kaikkia muita vastaan pelit ja samoin kaverilla. Pystytään tän kyseisen kaverin kanssa pelaan joukkuepelejä, mutta ei kaksinpelejä. Menee tilaan, jossa lukee kyllä vastustaja, mutta joukkueita ei pääse koskaan valitseen. Mikäs tämmönen ongelma vois olla?"


Sama vika NHL10:ssäkin. Mistä tämä voisi johtua??
-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

On vähän vanha ketju, mutta kuitenkin. Enkä tiedä onko tämä oikea alue, tälle kysymykselle, mutta enpä muita löytänyt kun etsin vaan nopeasti, että jotain apuja.

Kun siis asennan NHL 09:siä niin ensin se toimii hyvin, mutta sitten se sanoo näin: Virhe luettaessa tiedostosta C:/Program files/EA Sports/NHL 09/audio/sfx/musicPAL.ast varmista, että tiedosto on olemassa tai käyttöoikeutesi riittävät.

Peli on siis ostettu kaupasta. Mutta mikäs vikana?


EDIT:poistakaa vaan jos ei kuulu aiheeseen.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Tätä ei ilmeisesti enään kukaan täällä pelaa.. Mutta kysyn silti pari erittäin tyhmää kysymystä. Ohjainasetuksista sen verran että saako jostain vaihdettua aloituksen ristinäppäimelle? Pelaan klassisella ja tolla tikulla noita aloituksia voi voittaa prkl.. Entä sitten kun pelaan onlinessa sijoitukseen vaikuttavaa pikapeliä, onko vastustajalla automaattisesti samat "asetukset". Ettei sen ukot siis ole kehittyneimpiä kuin minun joka vasta aloitti? Luistelen karkuun niin vastustaja ottaa kiinni että hurahtaa :confused:

Nimimerkki: kyllästynyt tuloksiin 5-0
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Okei eli tein pelaajan, (joukkuetta en voinut valita:confused:) ja nyt ajattelin pistää luomukseni sm-liigajoukkueen riveihin. Ongelma kuuluu, mistä löydän luomani pelaajan. Toisinsanoen minne omat pelaajat automaattisesti menevät?

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 09 -ongelmat ja peliapu

Okei eli tein pelaajan, (joukkuetta en voinut valita:confused:) ja nyt ajattelin pistää luomukseni sm-liigajoukkueen riveihin. Ongelma kuuluu, mistä löydän luomani pelaajan. Toisinsanoen minne omat pelaajat automaattisesti menevät?

Kiitos.

Muistaakseni vapaisiin pelaajiin. :)
 
Ylös Bottom