Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Pelasin tankki13:n kanssa. Kyllä noilla, ketkä ovat pelanneet satoja pelejä, niin näkyy se rutiini ja puolustus on aika hyvässä jamassa. Itse panikoin kun vastustaja pääsee pyörittään peliään mun kenttäpuoliskolle. Noh, paremmaksi ei pääse kuin pelaamalla ja parempia vastaan

Huhhuh...tämä liigahan on pelattu pian...
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Onko joku pelannu nko92:sen kanssa? Siinä on kyllä pahin one timereiden runkuttaja MYLLIN jälkeen. Siis ei ehdi oikeesti kissaakaa sanoo ku 2 syöttöö ja maali vaikka kuinka hyvin puolustais. Ilmeisesti kaveri on tehnyt tampalle omat pelikuviot, missä keskushyökkääjä hinkkaa maalintakana kun taas molemmille etutolpille tulee kaverit. olikohan 12 vetoo kaverilla josta 6 maalia ja 5 tolppaa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

kaikki irc:n kykenevät -> #konsolifinliiga

Siellä voi sopia vaikka matseja ja vaihtoja
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

kaikki irc:n kykenevät -> #konsolifinliiga

Siellä voi sopia vaikka matseja ja vaihtoja

quakenet oletan?

EDIT: NYT 7 henkilöö jo ircissä

Noobit jotka ei irciä normisti käytä voivat käydä hakemaan parhaan ohjelman tuota varten -> www.mirc.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Kauheeta vääntöö...

Mitä irc-ohjelmaa te käytätte? Mikä on hyvä ja toimiva, en oo vuasiiin ollut ircissä...

peckes
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Pelasin tankki13:n kanssa. Kyllä noilla, ketkä ovat pelanneet satoja pelejä, niin näkyy se rutiini ja puolustus on aika hyvässä jamassa. Itse panikoin kun vastustaja pääsee pyörittään peliään mun kenttäpuoliskolle. Noh, paremmaksi ei pääse kuin pelaamalla ja parempia vastaan

Huhhuh...tämä liigahan on pelattu pian...


;) Pirun hyvinhän sä pelasit.. Ei oo kyl ollu mullakaan noi rankkarit ikinä toi vahvin osa-alue, mut näin tällä kertaa..
Sitten vielä yks toinen juttu ihan yleisenä, on vaan pirun tylsää tämmösessä liigassa poistua kesken pelin kun toinen on ottanu muutaman maalin johdon:mad:. olis vaan ihan korrektia pelata peli loppuun jos tähän on kerran mukaan lähteny.
If you can`t stand the heat, stay out of the kitchen:eek:

Eipä muuta tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Sitten vielä yks toinen juttu ihan yleisenä, on vaan pirun tylsää tämmösessä liigassa poistua kesken pelin kun toinen on ottanu muutaman maalin johdon:mad:. olis vaan ihan korrektia pelata peli loppuun jos tähän on kerran mukaan lähteny.
If you can`t stand the heat, stay out of the kitchen:eek:

Eipä muuta tällä kertaa.

Kuka lähti menee? Vai oisko jollain katkennu netti?
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

No, en nyt vielä anna nimeä/jengiä, jos vaikka tunsi piston sydämmessään, eikä enää tapahdu moista;).
Eikä tosiaan ainakaan vastannu mun psn-viestiin mitään kun kommentoin poistumista joten tuskin oli mistään verkko-ongelmasta kyse...
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

No, en nyt vielä anna nimeä/jengiä, jos vaikka tunsi piston sydämmessään, eikä enää tapahdu moista;).
Eikä tosiaan ainakaan vastannu mun psn-viestiin mitään kun kommentoin poistumista joten tuskin oli mistään verkko-ongelmasta kyse...

No menkööt tämän kerran. Seuraavan kerran jos joku tekee vastaavaa niin nimi esiin! Törkeetä tollanen esim. 0-5 tilantees ennen loppua ja häipyä 0-3 hävinneenä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Hyvinhän liiga on lähteny käyntiin, ja itelläki jo 6 peliä pelattuna. No illalla kun emäntä rupee täydellisille naisille niin eiköhän sitä jouda kaukaloon.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Kaipa sitä vois tulla taistelee peränpitäjän paikasta :)
Tilaa näyttäis viellä olevan, ni voisin näin alustavasti "varata" paikan.

En näin äkkiseltää pariin tuntiin ainakaan pääse pyörähtää pleikkarin luona, niin jos tossa illemmalla katon jonkun joukkueen vapailta markkinoilta..

psn: zbtos
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Minnesota olikin ehtinyt jo mennä, mutta eipä tuo mitään, joukkue nyt siis St. Louis Blues.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Minnesota olikin ehtinyt jo mennä, mutta eipä tuo mitään, joukkue nyt siis St. Louis Blues.

Hmm. Ludson otti ensin Minnesotan tossa aikaisemmin, mutta käskin vaihtamaan sen joukkuetta ja niin se vaihtoikin. kyllä sen Minnesotan pitäis vapaa olla? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Voisin tulla mukaan, otan jonkun joka on vapaana laitan sen tänne myöhemmin kun oon päässy pleikkarille :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Ekat pelaajakaupat tehty.

selänne + kunitz <--> Iginla + Bertuzzi

Tulen mestoilla klo 22 jälkeen.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Liityin nyt sittenkin mukaan kun en mä ole muuta pelannut kuin änäriä online viime aikoina. Niin miksi en pelaisi sitä konsolifiniläisten kanssa? Joukkueeni on NYI, Eli New York Islanders.

Parhaiten pystyn pelailemaan ysin jälkeen illalla, mutta jos mua näkyy lobbyssa, niin kutsua vaan. :)
 
Ylös Bottom