Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kyllä mun mielestä vedot menee sinne mihin tähtää? Ainakin samaan suuntaan. Mut loistava peli tulossa... Sentterillä kokeilin BaP:ta ja olin etenkin puolustuksessa erittäin hukassa, joten innolla odotan ku saan oman äijän juntattua pakin paikalle. HELL YEAH!

Mut eipä ole paljon negatiivistä sanottavaa, ainoastaan, ehkä kamera välillä BaP:ssa. Paljon on menty eteenpäin 08:sta. Etenkin tuntuu, että kiekko elää kivasti ja syöttäminenkin on vaikeampaa kuin ennen. Mut eipä tarvinnut kertaakaan heittää pitkää päätyyn ku treenailin peruspelissä ja BaPssa..

On nyt itsellä tullut 2K miehenä tahkottua tuota EA:n -09 versiota aika paljon, ja pakko myöntää että aika koukuttava se loppujenlopuksi kuitenkin on ja tuntuu vieläpä suht hyvältä. Eniten on pistänyt silmään, että lämärit ovat -08 verrattuna mukavamman näköisiä pienemmän vauhtinsa vuoksi, sekä en edes muista että olisin selkeästi yksin läpi päässyt, koska koneen pakit pääosin ovat hyvin paikoillaan ja vastassa.

Ihan positiivisesti jees fiilis näin muutaman demomatsin jälkeen! 08 oli jotenkin liian yliammuttu jatkuvine taklauksineen, liian kovinen laukauksineen ja ja jatkuvine ylivoimahyökkäyksineen. Tämä tuntui enemmän aidolta lätkältä, mutta mitään en tunnusta ennenkuin pahimmilta bugeilta välttyneen EA:n tekeleen näen.. :D Toivossa on hyvä elää.

Kyllä demossa käsitähtäys on käytössä. Minkä takia siinä alussa muuten joutuu sohimaan joka nurkkaan sitä kiekkoa?

Kyllä demossa käsitähtäys on käytössä. Minkä takia siinä alussa muuten joutuu sohimaan joka nurkkaan sitä kiekkoa?

Samaa mieltä, vaikka tuo tarkkuuslauonta onkin eri asia kuin itse matsit. Ei kai voi olla sattumaa, että ainakin omalla kohdalla kiekko menee yleensä ainakin sinnepäin mihin tattia vääntää. Tarkkuus ei sataprosenttinen ole, mutta ei sen kuulukaan olla.

En ala kiistelemään tästä asiasta mutta olen pelannut 09:n demoa varmaan jo 100 matsia tai siis 3 erää ja vahvasti tuntuu siltä että automaattitähtäys on päällä kuten oli muuten NHL08:n demossakin. Myös jenkkifoorumeilla porukka manaa samaa mutta anyway, helvetin hieno peli tulossa.

Äsken pelasin 5 matsia sekä Bap että sitä toista ja varmistin asian että käsitähtäys ON käytössä. Aina lähtee kiekko sinne minne minä haluan.

yksi minkä minä toivoisin mokelle, on paremmat kontrollit, esim L2:sta liikkuisi vasen jalka, R2:sta oikea jalka sekä L1:stä vasen käsi ja R1:stä oikea käsi, siis torjuttaessa. kun nämä nykykontrollit ovat hiukka huonot mun mielestä... :p

Äsken pelasin 5 matsia sekä Bap että sitä toista ja varmistin asian että käsitähtäys ON käytössä. Aina lähtee kiekko sinne minne minä haluan.
Aika outoa sitten, että NHL-tason pelaajat laukovat kuin juniorit, aina ei edes kiekko kohoa vaikka haluaisi :confused:. Eipä ollut 08 kanssa tämmöisiä ongelmia.

Jotakin mätää tässä nyt on. Ehkä pelaat niin ennalta-arvattavasti että kone tähtää samaan paikkaan kuin sinä? :D

David Littman oli vastannu tuolla jenkkifoorumeilla että demossa on automaattitähtäys ja siksi vedot eivät lähde aina sinne minne haluaisit.

David Littman oli vastannu tuolla jenkkifoorumeilla että demossa on automaattitähtäys ja siksi vedot eivät lähde aina sinne minne haluaisit.

EA:n omalla foorumilla vai? Toivottavasti tulisi pikaisesti siihenkin vastaus, että pystyykö BAP-pelimuodon kamerakulman valita vapaasti.

yksi minkä minä toivoisin mokelle, on paremmat kontrollit, esim L2:sta liikkuisi vasen jalka, R2:sta oikea jalka sekä L1:stä vasen käsi ja R1:stä oikea käsi, siis torjuttaessa. kun nämä nykykontrollit ovat hiukka huonot mun mielestä... :p

Mun mielestä tatit riittäis hyvin maalivahdille. Oikealla tatilla raajojen/mailan liikuttelu ja vasemmalla yleinen liikkuminen. Nollakasissa oikealla tatilla vaan määrättiin, notta mistä kopataan eli väänsit vaan vasemmalle ni mokke kurotti automaattisesti yläkulmaan jos sinne veto tuli. Vai oonko missannu jotain? :confused:

Joo munki mielest täs on automaattitähtäys. Olin kuullu et tässä jos pelaa vierasjoukkueella vedot ei mee kameran mukaan (eli kun hyökkäät ja lauot normaalisti kiekko menee ylös, mutta 08:issa täytyi painaa vasen tatti ylös ja sitten laukoa jos halusi ylämummoon vetää), mutta se ei toiminu ku oli se automaattitähtäys käytössä:confused:

E:Sekava viesti, mutta toivottavasti ymmärrätte jotai:rolleyes:

joo munki mielest täs on automaattitähtäys. Olin kuullu et tässä jos pelaa vierasjoukkueella vedot ei mee kameran mukaan (eli kun hyökkäät ja lauot normaalisti kiekko menee ylös, mutta 08:issa täytyi painaa vasen tatti ylös ja sitten laukoa jos halusi ylämummoon vetää), mutta se ei toiminu ku oli se automaattitähtäys käytössä:confused:

E:sekava viesti, mutta toivottavasti ymmärrätte jotai:rolleyes:

hä?

Joo munki mielest täs on automaattitähtäys. Olin kuullu et tässä jos pelaa vierasjoukkueella vedot ei mee kameran mukaan (eli kun hyökkäät ja lauot normaalisti kiekko menee ylös, mutta 08:issa täytyi painaa vasen tatti ylös ja sitten laukoa jos halusi ylämummoon vetää), mutta se ei toiminu ku oli se automaattitähtäys käytössä:confused:

E:Sekava viesti, mutta toivottavasti ymmärrätte jotai:rolleyes:

Sekava viesti joo, mutta ymmärsin pointin. Eli 09:ssä tosiaan vierasjoukkueella pelatesssa (siis hyökätessä ylhäältä alaspäin) tuo laukaisun korkeuden säätö on muutettu siten, että yläpelti vinkuu tattia alaspäin painettaessa. Nyt mielestäni homma toimii loogisesti, 08:ssahan tämä oli toisinpäin.

Niin ja vedot menee sinne minne tattia suuntaa, näin ainakin minulla. Ei vaikuta automaattitähtäykseltä.

Sekava viesti joo, mutta ymmärsin pointin. Eli 09:ssä tosiaan vierasjoukkueella pelatesssa (siis hyökätessä ylhäältä alaspäin) tuo laukaisun korkeuden säätö on muutettu siten, että yläpelti vinkuu tattia alaspäin painettaessa. Nyt mielestäni homma toimii loogisesti, 08:ssahan tämä oli toisinpäin.
No mikä on kenenkäkin mielestä loogista...Pienestä pitäen kun on tottunut siihen että tatin suunta määrittelee kohdan mihin tähdätään silloin kun ammuttaisiin maalia kohti, pelataan sitten kumpaan suuntaan hyvänsä. Voi olla kevyt totutteleminen tuohon...

Tietysti tietyissä tilanteissa (esim läpiajossa) kiekon nosto ylös helpottuu hieman kun vertaa aiempaan joten en nyt tuomitse koko systeemiä. Katsellaan.

No mikä on kenenkäkin mielestä loogista...Pienestä pitäen kun on tottunut siihen että tatin suunta määrittelee kohdan mihin tähdätään silloin kun ammuttaisiin maalia kohti, pelataan sitten kumpaan suuntaan hyvänsä. Voi olla kevyt totutteleminen tuohon...

Tietysti tietyissä tilanteissa (esim läpiajossa) kiekon nosto ylös helpottuu hieman kun vertaa aiempaan joten en nyt tuomitse koko systeemiä. Katsellaan.

Mielestäni jossain valikossa oli kohta, josta pystyi vaihtamaan tota asetusta. Olisiko ollut controls-valikko?

Ylös Bottom