Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti kokoversiossa saa käännettyä(98% varmuudella saa). Jäis meinaan muuten kaupan hyllylle.
Oho! Aika kovan kynnyksen olet laittanut moiselle. Itseäni ei ainakaan niin kauheasti haittaa pelata välillä alaspäin. Kyl varmaan tulee tässä pelissä pelattua eniten Be A Prota niin yksinpelissä kuin moninpelissäkin. Sen verran hulppean mukavan jänskän hassulta se vaikuttaa.
Totta kai joku dynastykin pitää aloittaa ennemmin tai myöhemmin. (Vielä pitää odottaa viikon verran pelin tuloa).
Olitteko te siinnä be a prossa välillä vaihossa? mä olin ainakin kokoajan kentällä miten vaihtoon voi mennä?
Oho! Aika kovan kynnyksen olet laittanut moiselle. Itseäni ei ainakaan niin kauheasti haittaa pelata välillä alaspäin. Kyl varmaan tulee tässä pelissä pelattua eniten Be A Prota niin yksinpelissä kuin moninpelissäkin. Sen verran hulppean mukavan jänskän hassulta se vaikuttaa.
Totta kai joku dynastykin pitää aloittaa ennemmin tai myöhemmin. (Vielä pitää odottaa viikon verran pelin tuloa).
Be A Pro modessa mennään vaihtoon vasta kokoversiossa.
Demossa kentällä kokoajan samat pelaajat. EA varmaankin ei oo halunnut, että demossa jo joutuisi istumaan vaihdossa.
No niin nyt olen oppinut ohjausten tekemisen jalon taidon, mutta saalla törmäsin pelatessa muutamaan pikku bugiin:
1. Pelasin Detroitilla ja sitten kone pisi kiekon maaliin ristikulman kautta, mutta kiekko ehti lirua maalissa melkein kole sekunttia ennen kuin punainen valo syttyi.
2. No olin hyökkäyspäässä ja Zetterbergillä oli kiekko vasemmassa laidassa ja yritin syöttää Datsuykille maalin taakse laitaa pitkin. Syöttö onnistui niin kuin pitikin, mutta jostain syystä tuli face-off?? Niin kuin kiekko olisi mennyt katsomoon mutta ei mennyt, outoa.
Muuten, onko tossa Be a prossa jäähyt lainkaan mahollisia? Oon pelannu vaikka kuinka monta matsia eikä jäähyistä oo tietoakaan. Kai sitä tulee sit pelattua siistiä peliä jos jäähyt on tosiaan tossa demossa mahdollisia
Olitteko te siinnä be a prossa välillä vaihossa? mä olin ainakin kokoajan kentällä miten vaihtoon voi mennä?
Maahantuoja kussut homman? Alkaa mietityttämään saisko sittenkin pre-orderina jostain play.comista tms nopeammin...Eilen Gamestopissa kävin kyselemessä pelin julkaisua, niin myyjä sanoin pelin tulevan suomeen varmuudella 25.09 eikä päivääkään aiemmin. Toivon hartaasti, että tuo myyjä oli pahasti väärässä.
Maahantuoja kussut homman? Alkaa mietityttämään saisko sittenkin pre-orderina jostain play.comista tms nopeammin...
Tosin ainahan sen voi myydä
E: Tulliraja kyllä ylittyy on sen verran hintaa