Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Toivottavasti kokoversiossa saa käännettyä(98% varmuudella saa). Jäis meinaan muuten kaupan hyllylle.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Toivottavasti kokoversiossa saa käännettyä(98% varmuudella saa). Jäis meinaan muuten kaupan hyllylle.

Oho! Aika kovan kynnyksen olet laittanut moiselle. Itseäni ei ainakaan niin kauheasti haittaa pelata välillä alaspäin. Kyl varmaan tulee tässä pelissä pelattua eniten Be A Prota niin yksinpelissä kuin moninpelissäkin. Sen verran hulppean mukavan jänskän hassulta se vaikuttaa.

Totta kai joku dynastykin pitää aloittaa ennemmin tai myöhemmin. (Vielä pitää odottaa viikon verran pelin tuloa).
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Oho! Aika kovan kynnyksen olet laittanut moiselle. Itseäni ei ainakaan niin kauheasti haittaa pelata välillä alaspäin. Kyl varmaan tulee tässä pelissä pelattua eniten Be A Prota niin yksinpelissä kuin moninpelissäkin. Sen verran hulppean mukavan jänskän hassulta se vaikuttaa.

Totta kai joku dynastykin pitää aloittaa ennemmin tai myöhemmin. (Vielä pitää odottaa viikon verran pelin tuloa).

Sori tää on ehkä väärä ketju mutta ilmeisesti uudestaan on vahvitettu, että peli tuleekin 11.9 MYÖS Ps3:selle. VPD:kin vaihtanut takaisin tuon 11.9 Joten huoli pois.

Tässä linkki EA:n sivuille jotka ovat viimeksi päivitetty tänään: http://suomi.ea.com/games/14351,PS3/
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Olitteko te siinnä be a prossa välillä vaihossa? mä olin ainakin kokoajan kentällä :D miten vaihtoon voi mennä?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Oho! Aika kovan kynnyksen olet laittanut moiselle. Itseäni ei ainakaan niin kauheasti haittaa pelata välillä alaspäin. Kyl varmaan tulee tässä pelissä pelattua eniten Be A Prota niin yksinpelissä kuin moninpelissäkin. Sen verran hulppean mukavan jänskän hassulta se vaikuttaa.

Totta kai joku dynastykin pitää aloittaa ennemmin tai myöhemmin. (Vielä pitää odottaa viikon verran pelin tuloa).

On toi musta aika tärkee et saa pelata oikein päin.

Be a Pro on muuten hyvä mutta välillä vähän tylsä kun ei saa pitää itse kokoajan kiekkoa. Saiskohan normipeliin semmosta kuvakulmaa kun be a proossa mutta vois pelata jokapelaajalla.
Be A Pro modessa mennään vaihtoon vasta kokoversiossa.

Demossa kentällä kokoajan samat pelaajat. EA varmaankin ei oo halunnut, että demossa jo joutuisi istumaan vaihdossa. :)

Nii ja oisko järkee että demossa istuttais kokoajan vaihdossa kun peliaikakin on aika lyhyt ja tarkoituksena olis testata pelillistä puolta eikä vaihtoaition fiilistelyä. Jutellaankohan vaihtoaitiossa ja voikohan siellä liikkua ja juoda vetta ja tuuletella..... Vai joutuuko istumaan tuppisuuna jäykkänä paikoillaan niinku jossain NHL 2000:ssa oli tapana.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Muistaakseni näin siellä jossain valikoissa ton kuvakulman kääntämis homman(Home team: always up, always down jne). Eli eiköhän se kokoversiostakin löydy...

Mutta kuitenkin...

Ite ainakin odotan innolla et miltä se peli näyttää sieltä jäähyboxista katottuna, tai vaihtoaitiosta.. :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

No niin nyt olen oppinut ohjausten tekemisen jalon taidon, mutta saalla törmäsin pelatessa muutamaan pikku bugiin:

1. Pelasin Detroitilla ja sitten kone pisi kiekon maaliin ristikulman kautta, mutta kiekko ehti lirua maalissa melkein kole sekunttia ennen kuin punainen valo syttyi.

2. No olin hyökkäyspäässä ja Zetterbergillä oli kiekko vasemmassa laidassa ja yritin syöttää Datsuykille maalin taakse laitaa pitkin. Syöttö onnistui niin kuin pitikin, mutta jostain syystä tuli face-off?? Niin kuin kiekko olisi mennyt katsomoon mutta ei mennyt, outoa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

No niin nyt olen oppinut ohjausten tekemisen jalon taidon, mutta saalla törmäsin pelatessa muutamaan pikku bugiin:

1. Pelasin Detroitilla ja sitten kone pisi kiekon maaliin ristikulman kautta, mutta kiekko ehti lirua maalissa melkein kole sekunttia ennen kuin punainen valo syttyi.

2. No olin hyökkäyspäässä ja Zetterbergillä oli kiekko vasemmassa laidassa ja yritin syöttää Datsuykille maalin taakse laitaa pitkin. Syöttö onnistui niin kuin pitikin, mutta jostain syystä tuli face-off?? Niin kuin kiekko olisi mennyt katsomoon mutta ei mennyt, outoa.

Veikkaisin että näistä bugeista ei kannata välittää tai antaa niiden vaikuttaa ostopäätökseen. Lopulliseen versioon toivottavasti korjattu. Ja ainakin päivityksillä pystytään korjaamaan. Näin minulle on kerrottu:D:D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Joo itekki huomasin tänään yhen bugin pelatessa: Tein kavennusmaalin ja kaikkien välianimaatioiden yms shittien jälkeen mentiin alotukseen, niin pelikellon aika pyöri kokoajan. Eli n. 3-4 sekuntia lyheni peliaika kun tuomari piti kiekkoa kourassa. Kirosin kellomiehen jo alimpana helvettiin siinä kiekon tippumista odotellessa :(

Muuten, onko tossa Be a prossa jäähyt lainkaan mahollisia? Oon pelannu vaikka kuinka monta matsia eikä jäähyistä oo tietoakaan. Kai sitä tulee sit pelattua siistiä peliä jos jäähyt on tosiaan tossa demossa mahdollisia :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Muuten, onko tossa Be a prossa jäähyt lainkaan mahollisia? Oon pelannu vaikka kuinka monta matsia eikä jäähyistä oo tietoakaan. Kai sitä tulee sit pelattua siistiä peliä jos jäähyt on tosiaan tossa demossa mahdollisia :rolleyes:

Sama homma täällä. Ei ole Be A Pro- tilassa tullut ainuttakaan jäähyä ja matseja on takana varmaan yli 30.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Be a Pro:ssa jäähyt on mahdollisia,demossakin. Demossa ne on vaan vedetty minimiin joten kovin helposti et boxiin lähe istumaan.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kokeilkaas laukoa kiekko katsomoon Be A Pro:ssa. Silloin tulee ainakin jäähy. Itsekin jouduin istumaan 2 min jäähyaitiossa.:D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Latailin eilen myös boksiversion demon ja tässä muutamat nopeat huomiot:

1) Graafisesti peleissä ei vaikuttaisi olevan mitään eroa. Pelatessa framerate on silkkisen tasainen kummallakin konsolilla, ja ainoastaan hidastuksissa välillä hieman töksähtelee. Boksilla ottelu tosin alkoi saman tien, kun PS3-versiossa pelaajien marssiessa kentälle ruutu pysyy paikallaan ehkä puolisen sekuntia. No big deal...
2) Jostain kumman syystä PS3:lla aloituksien voittaminen oli mulle todella vaikeaa, mutta X360:llä vein aloitukset sen kummemmin yrittämättä melkein 100-0 - ihan kirjaimellisesti.
3) Vaikka pelasin kummallakin konsolilla oletusasetuksilla, päättyivät Pleikalla ottelut tiukkoihin 1-0 tai 2-0-lukemiin. Boksilla sen sijaan tuli kummassakin ottelussa (sekä tavallisessa että Be a Prossa) nenään 0-4. Ehkä mulla oli vaan huono päivä, tai sitten olen vaan niin paljon tottuneempi pelaamaan Pleikan ohjaimella. Mene ja tiedä...

Summa summarum: tänä vuonna molempien konsolien omistajilla voi olla vaikea paikka valita, koska viime vuoden suurin ero eli ruudunpäivityskin on saatu Pleikka-versioon kuntoon. Tietysti pienet seikat kuten achievementit ja omat maali- yms. biisit voivat keikauttaa vaakaa boksin suuntaan. Henk.koht. skippaan kummatkin ja odottelen jo NHL 2011:tä. :)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Olitteko te siinnä be a prossa välillä vaihossa? mä olin ainakin kokoajan kentällä :D miten vaihtoon voi mennä?

ei mitenkään. ja jäähyäkään ei voi ottaa. Mut jos joku toinen oma ottaa jäähynnii pääsee jäähylle. Kerran Lidström otti jäähyn ni mä menin kärsii sitä. Outoo vaa et ite ei voi ottaa sitä jäähyy, vaik vetäis omalt puolustusalueelta kiekon katsomoon:mad:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

EA:lle nämä on just niitä juttuja, mitä haluavat säilyttää kokoversioon. Ne ei halua näyttää että miltä näyttää istua jäähyllä tai vaihdossa ja voiko vaihdosta esim oikeaa tattia liikuttamalla tuulettaa yms...
Olis kyllä iha huippu jos vois tehdä vaihdossa kaikkee. Esim kolmiolla pelaaja löis vaihtoaitiosta jäälle, sais hyviä tappeluita :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Eilen Gamestopissa kävin kyselemessä pelin julkaisua, niin myyjä sanoin pelin tulevan suomeen varmuudella 25.09 eikä päivääkään aiemmin. Toivon hartaasti, että tuo myyjä oli pahasti väärässä. :confused:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Eilen Gamestopissa kävin kyselemessä pelin julkaisua, niin myyjä sanoin pelin tulevan suomeen varmuudella 25.09 eikä päivääkään aiemmin. Toivon hartaasti, että tuo myyjä oli pahasti väärässä. :confused:
Maahantuoja kussut homman? Alkaa mietityttämään saisko sittenkin pre-orderina jostain play.comista tms nopeammin...

Tosin ainahan sen voi myydä :)

E: Tulliraja kyllä ylittyy on sen verran hintaa
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Maahantuoja kussut homman? Alkaa mietityttämään saisko sittenkin pre-orderina jostain play.comista tms nopeammin...

Tosin ainahan sen voi myydä :)

E: Tulliraja kyllä ylittyy on sen verran hintaa

Pistä Vg:stä tilaukseen 44 postikuluineen;)
 
Ylös Bottom