Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

olisko kellään tietoa, että miten ennaltaehkäistään ja ehkäistään kokonaan se, kun pelaan mokkena, ettei pelikone ite päätä että millon mennään polvilleen torjumaan ja millon pysytään pystyssä, kun todenteolla alkaa kyrsimään se, kun vastustaja hyökkää ja vetää ylämummoon, ni mun mokke örkele käy polvilleen ja kiekko menee hienosti ylämummoon! vähän vaikea se siinä on yrittää torjua :mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse en ainakaan saa vittu ongittua mistään noita rostereita! Helvetti sama peli kyseessä mutta käy vain toiseen!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kertokaas joku, nettipelissä kun pelaa toista vastaan, niin siellä alhaalla näkyy välillä O ja joku lukema esim. "O 38" molemmilla pelaajilla. Mitä se lukema tarkoittaa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko netissä (esim. YouTubessa, GameTrailersissa) jo videota, jossa näytetään kaikki mahdolliset harhautukset ja tikkujen asennot siellä alakulmassa?

NHL 08:sta ainakin oli tälläinen. Voisiko joku laittaa linkkiä siihen, kun en enää muista missä sen näin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eka ihme pikku bugi tuli tänään itselleni tossa. Olin puolustamassa omalla maalialueella ja kun sain kiekon vastustajalta, ruutuun tuli lukemaan että paitsio ja aloitus minun alueeltani.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kerkes änäri jäätyy jo ekan kerran. Puoli tuntia pelasin ja jääty latausruutuun :rolleyes: Toivottavasti ei tule tavaksi.

On muute vähän herja se suomenkielinen opastus siinä alussa ku luo pelaajaa, pikkase tulee nopeennettuna:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

MItes classic-asetuksilla pystyy vaihtaa ketjua? Entä onko tosiaan niin ettei mailaa pysty nostaa classiceilla?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitäs hutun järkeä tossa on enää vääntää rostereita kuntoon tuntitolkulla ku ei siinä voi pelata kautta oikeilla joukkueilla ja treidata porukkaa sitä mukaa ku oikeita siirtoja tapahtuu.:mad: Ainoo mitä itse nykyään on et luon rookiet peliin ja siirrän euroopan joukkeista NHL.ään oikeat jätkät tai sit odotan ekaa päivitystä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitäs hutun järkeä tossa on enää vääntää rostereita kuntoon tuntitolkulla ku ei siinä voi pelata kautta oikeilla joukkueilla ja treidata porukkaa sitä mukaa ku oikeita siirtoja tapahtuu.:mad: Ainoo mitä itse nykyään on et luon rookiet peliin ja siirrän euroopan joukkeista NHL.ään oikeat jätkät tai sit odotan ekaa päivitystä.

Sehän ei ole se pointti! Ja kyllä nuo amerikan rosterit toimii tuossa euroopan versiossa :) Tässä ohje : Kopio omat kokoonpanot ps3:lta usb-tikulle sitten avaat sen kansion usb tikusta ja otat sen minkä olet ladannut netistä auki ja otat siitä pelkästään tuon sys-data tiedoston ja korvaat sen siihen ps3:sta otetusta kokoonpanosta eli korvaat vain tuon sys-datan :)
 
Ylös Bottom