Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Lisäilkäähän frendilistalle: Kari73FIN


@Kari:

Joukkuepeliin pääset kun menet online --> Online team play ---> Custom online teamplay --> X ---> valitset haluamasi servun.

Noin siis jos haluat liittyä tiettyyn peliin, muuten menee quickilla ihan hyvin


(Joku voi korjata jos meni väärin)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Miten tässä edes voi huijata :D

Eilen matsissa kävi näin; mokkena ollessani, kiekko tuli luistimiin pyörimään, sitten oma jätkä yrittiottaa sitä siitä kiekkoa, no sehän sitten onnistu tökkäisemään sitä, no tietenkin lätty meni maaliin ja siitä sen läpi, onneksi ei hyväksytty sitä maalia :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eilen matsissa kävi näin; mokkena ollessani, kiekko tuli luistimiin pyörimään, sitten oma jätkä yrittiottaa sitä siitä kiekkoa, no sehän sitten onnistu tökkäisemään sitä, no tietenkin lätty meni maaliin ja siitä sen läpi, onneksi ei hyväksytty sitä maalia :D

Eikös näin käyny siinä meiän pelissä ja tehtiin vielä vastahyökkäyksestä maali :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites suoraan syötöstä vedot ei onnistu, pelaan classic-asetuksilla...aina kun vetää suoraan syötöstä vedosta tulee lörppö.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites suoraan syötöstä vedot ei onnistu, pelaan classic-asetuksilla...aina kun vetää suoraan syötöstä vedosta tulee lörppö.

Pallosta tulee usein hutiveto, mutta omasta mielestä neliöstä tulee ihan kunnon lämäri vaikka onkin ns. rannari-nappi.


Onkos muuten mikä tilanne kokoversiossa noiden maalivahtien kiekonsulkemisen kanssa. Demossa kun se livahtaa aina jos vähän menee sörkkimään sitä eli onko tämä korjattu kokoversiossa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkos muuten mikä tilanne kokoversiossa noiden maalivahtien kiekonsulkemisen kanssa. Demossa kun se livahtaa aina jos vähän menee sörkkimään sitä eli onko tämä korjattu kokoversiossa?

Siis kyllähän tuon kiekon kokoversiossakin ehtii törkätä pois maalivahdilta jos ei ole vielä saanut kunnolla haltuun, ihan niinkuin oikeastikin. Pari maalia olen tuolla tavalla saanut tehtyä ja muutaman kerran muuten vain saanut kiekon takaisin peliin. Hyvä vaan, että saa kiekon maalivahdiltakin pois, eikä se ole kuin liimattu kiinni varusteisiin vaikka ei hallussa olisikaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Siis kyllähän tuon kiekon kokoversiossakin ehtii törkätä pois maalivahdilta jos ei ole vielä saanut kunnolla haltuun, ihan niinkuin oikeastikin. Pari maalia olen tuolla tavalla saanut tehtyä ja muutaman kerran muuten vain saanut kiekon takaisin peliin. Hyvä vaan, että saa kiekon maalivahdiltakin pois, eikä se ole kuin liimattu kiinni varusteisiin vaikka ei hallussa olisikaan.

Periaatteessa kyllä, mutta jokainen varmasti tietää mitä seuraa jos vastustaja koskee toisen maalivahtiin :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

mitenkäs sen oman nikin saa siihe pelipaitaa online peleissä???
aina tulee joku gibson tai nickerson tai joku vastaava
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kertokaas joku, nettipelissä kun pelaa toista vastaan, niin siellä alhaalla näkyy välillä O ja joku lukema esim. "O 38" molemmilla pelaajilla. Mitä se lukema tarkoittaa?

Mäki oon miettiny samaa et mitä se lukema meinaa ku kerran johdin matsii joku 3-0 mut silti vastustajalla oli siin pallo vieres joku 30 ja mulla vaan joku 15. Niin et tietääkö joku mitä toi meinaa??
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itsellä torstaista asti ollut peli. Täytyy sanoa että aivan loistava on. Varsinkin BaP, sitä oon tahkonnu nyt jo jotai lähemmäs 30 matsia ja intoa riittää. Dynasty ei koskaan sillälailla napannu enkä montaa peliä jaksanu pelata.

Mut sitten pari bugiakin löytyy: Tekeekö kellään muulla niin että jossain vaihees pelaajat vilkkuu? Siis silleen että kaikki muu näkyy (kaukalo, halli, jne..) mut jokainen pelaaja kentällä vilkkuu yhtäaikaa.. Tosi ärsyttävää toisinaan. Ja sitä tapahtuu aina silloin tällöin. Jossain vaiheessa matsia, ja sit voi loppua vilkkumasta, ja myöhemmin taas..

Sit toinen melkonen bugi oli kun kaveri teki maalin takaa maaliverkon läpi maalin ja se hyväksyttiin. :D Tallensin videon ja uppaan sen kunhan jaksan tehdä tunnukset EA:n sivuille.

Ja vielä loppumainintana propsit Torpedolle innokkuudesta jaksaa väsätä SM-Liiga Rostereita :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla ei ihan moista ole ollu. sellasta tulee et ko pelaa tota ba a pro jutskaa mokella, nii molemmissa oikeessa ja vasemmassa ylänurkissa välkyttää siis tv:n. ei maalin. sit joskus siel maalis on nurkis ne maalitaulut ja se tutka juttu siin vieres :D
Nii ja pari kertaa on sellanen musta loota mis kysellää jotai varmistusta jämähtäny ruutuun ja toinen valikko alla. jolloin selaat sitä alempaa muttet voi hyväksyä mitää valintaa ko se toinen laatikko on siin päällä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

juu mulla toi vilkkuminen kans tapahtuu välillä mistä lie johtuu :D ihme valopäitä;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kellään ollut semmoista ongelmaa että ku pelaa nhl:n demoa nii se ruutu vilkkuu välillä valkosena vähän niinku lagais mut ei sinne päinkää. Ei ole muissa peleissä sillain tehny et onko se demon vika vai pleikkarin.
 
Ylös Bottom