Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

miten on mahdollista että kun laitan ikävuoteni be a pro pelaajalleni niin en saa sitä kun pelin aloitan? eli laitan 1988 mutta kun pelin aloitan se onki 1989? onko muilla vastaavaa? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

miten on mahdollista että kun laitan ikävuoteni be a pro pelaajalleni niin en saa sitä kun pelin aloitan? eli laitan 1988 mutta kun pelin aloitan se onki 1989? onko muilla vastaavaa? :confused:

Sama tapahtu mulle... Eli laitoin syntymävuodeks -87 ja se näyttää -88...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

ooh eli se lisää vuoden! :) hehee kiitän nopeasta vastauksesta en edes jaksanut tuota kokeilla :mad:
Edit. kokeilut -87 edellee 89 :S
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

EN omista peliä, mutta jos siinä haetaan juuri drafattua rookieta niin 89:än on sen 18v. Maddenissa tosin saa vanhemmankin laittaa superstar modessa, mutta en tiedä sitten, että miten tuossa änärin beaprossa.

Onkos tämä nyt sitten parempi kuin 08. Perskele, kun olin kyllä ostamassa, mutta kun on noita pelejä tulossa niin perkeleesti. Pitäs valita LBP:n, SaintsRow2:n, FIFA09/PES09 ja NHL09:n väliltä. Kaks peliä varmaan max nyt aluks mitä viittii irrottaa lompakosta... perkele! :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

EN omista peliä, mutta jos siinä haetaan juuri drafattua rookieta niin 89:än on sen 18v. Maddenissa tosin saa vanhemmankin laittaa superstar modessa, mutta en tiedä sitten, että miten tuossa änärin beaprossa.

Onkos tämä nyt sitten parempi kuin 08. Perskele, kun olin kyllä ostamassa, mutta kun on noita pelejä tulossa niin perkeleesti. Pitäs valita LBP:n, SaintsRow2:n, FIFA09/PES09 ja NHL09:n väliltä. Kaks peliä varmaan max nyt aluks mitä viittii irrottaa lompakosta... perkele! :)

Helppoa, LBP ja FIFA. Loput joskus myöhemmin :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Terve.

Rostereista puheenollen, minkälaisilla paketeilla pelailette? Tuli vastaan tällainen paketti

http://nhl09ps3.googlepages.com/

Kaveri tuntuu päivittävän noita kiitettävän usein. NHL on jo hyvinkin tarkasti ajan tasalla, AHL tulossa, euroopan liigoja tuskin päivittää koskaan.

Siis kerro vähäsen tosta. Pitääkö vaan lataa toi ja tehä ohjeiden mukaan? Onko siinä sm-liiga ja muutki?

E: viel sellanen juttu että ku tossa lukee et se on roster update #3 nii pitääkö ne aikasemmatki 2 lataa että on kaikki rosterit oikein?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pakko purkaa v*tutusta!
Stick Lift, mahtava keksintö mutta mikä siinä on, että pikku jekkipoikien pitää raiskata sitä nappia onlinessa koko ajan. Mitään muuta ilman kiekkoa tee. Aivan mahtava keksintö jos käyttäisivät kohtuudella mutta miksi sitä pitää koko ajan rämpyttää, pilaa pelinautinnon kokonaan. Onko tämä joku jenkkien uusi pelityyli :D? Sillä kaikki vastustajat, jotka tuota ovat käyttäneet ovat olleet jenkkejä. Onneksi on kuitenkin paljon myös hyvää peliseuraa tarjolla.
EDIT: Minkä hiton takia Jokereilla on noin ruman siniset sukat? :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

EN omista peliä, mutta jos siinä haetaan juuri drafattua rookieta niin 89:än on sen 18v. Maddenissa tosin saa vanhemmankin laittaa superstar modessa, mutta en tiedä sitten, että miten tuossa änärin beaprossa.

Onkos tämä nyt sitten parempi kuin 08. Perskele, kun olin kyllä ostamassa, mutta kun on noita pelejä tulossa niin perkeleesti. Pitäs valita LBP:n, SaintsRow2:n, FIFA09/PES09 ja NHL09:n väliltä. Kaks peliä varmaan max nyt aluks mitä viittii irrottaa lompakosta... perkele! :)

Itellä on vähän sama ongelma pelien suhteen... Mut mun lista on aikalailla tällänen

Saints Row 2
Blitz The League 2
Far Cry 2
Call of Duty 5 World at War

Eli liikaa (mahdollisesti)hyviä pelejä, ja liian vähän rahaa... :D

Mutta jo riittää offtopic...

Toi sun teoria tosta rookie systeemistä on erittäin pätevä. Saattais jopa pitää paikkaansa...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pitäiskö yhen megan netti riittää sujuvaan pelaamiseen onlinessa.
Tai siis pitäähän sen riittää mutta riittääkö.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Löytyi vähän hassu bugi tästä pelistä. Eli kun pelin sammuttaa normaalisti pelin ollessa päävalikossa painamalla PS-buttonin pohjaan ja valitsemalla "lopeta peli", niin peli on saanut konsolin buuttaamaan itsensä 2 kertaa siitä "odota..." ruudusta. Muutekin se "odota.." ruutu viipyy siinä näytöllä pidempään kuin muiden pelien kohdalla. Muut huomanneet/kokeneet tätä samaa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Löytyi vähän hassu bugi tästä pelistä. Eli kun pelin sammuttaa normaalisti pelin ollessa päävalikossa painamalla PS-buttonin pohjaan ja valitsemalla "lopeta peli", niin peli on saanut konsolin buuttaamaan itsensä 2 kertaa siitä "odota..." ruudusta. Muutekin se "odota.." ruutu viipyy siinä näytöllä pidempään kuin muiden pelien kohdalla. Muut huomanneet/kokeneet tätä samaa?
Mulla oli ihan samanlaista demossa ja ekalla kerralla tässä lopullisessa versiossa. Ekan kerran jälkeen on suostunut sammumaan ihan laillensa.

Niin ja se kerhosta eroaminen löytyi, piti painaa ensin omaa nimeä ja avautuvasta valikosta eroa kerhosta tms.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei kai ? 08 oli kyllä niin buginen online toteutukseltaaan. Toivoin että tähän 09 olisi ongelmat korjattu.

Itselläni on ainakin toiminut online puoli melkoisen hyvin. Ainoat ongelmat, mitä on tullut vastaan, ovat olleet pelin sisäisessä koodissa (bugeja, esim. paitsiobugi).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Apua!

Kertoisko joku fiksumpi mulle, että miten tota Be A Pro ukkoa oikein voi modifoida(parantaa ominaisuuksia/säädellä osaamista) kun pelaan pelkästään online joukkuepelejä?. Tossa Yksipeli "urassahan" sieltä löytyy joku profiili ja tulee jotain nevahööd pelaajakortteja yms, mutta miten tämä sällini Onlinessä kehittyy ja miten siellä pääsen vaihtelemaan hänen arvojaan?.

Jos joku tajusi, niin olen jo siitä ylpeä.

:eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Apua!

Kertoisko joku fiksumpi mulle, että miten tota Be A Pro ukkoa oikein voi modifoida(parantaa ominaisuuksia/säädellä osaamista) kun pelaan pelkästään online joukkuepelejä?. Tossa Yksipeli "urassahan" sieltä löytyy joku profiili ja tulee jotain nevahööd pelaajakortteja yms, mutta miten tämä sällini Onlinessä kehittyy ja miten siellä pääsen vaihtelemaan hänen arvojaan?.

Jos joku tajusi, niin olen jo siitä ylpeä.

:eek:

No esim. siinä päävalikossa on sellanen kun performance tracker. Otat sen ja sieltä edit be a pro ja seuraavaksi edit attributes.

Suomenkielisestä versiosta en tiiä minkä nimisiä nuo valikot ovat.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Suomenkielisessä päävalikosta Suoritusten seuranta - Be A Pro -muokkaus - Muokkaa ominaisuuksia.
Sitten, jos muokkaa ihan sitä pelaajaa niin siellähän on maila ja luistimet jotka vaikuttaa pelaajan "taitoihin".
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kellään muulla samaa ongelmaa/bugia? Eli kun alotan pelaan be a pro:ta sehän antaa sen perus valkonaama kaljupää pelaajan käyttöön. Tuolle valkonaamalle tilastot toimii kunnolla eli kaikki taklaukset sun muut merkkautuu tilastoihin, mutta auta armias jos menen editoimaan ukkoani (isoksi mustaksi :D ) niin tilastointi loppuu siihen paikkaan. Eli en pääse amatööri tasolta seuraavalle koska en mukamas koskaan saa pelissä c- tai parempia arvosanoja. Siinähän on ne 4 juttua mitkä pitää saavuttaa että saa uuden kortin mutta saan näistä vain kolme suoritettua.ärsyttävää. Enkä pysty katselemaan coach feedbackkia koska se on "harmaana".
Mulla ei myöskään tuo tilastointi toiminut, täysin sama tilanne kuin sulla, eli tuota yhtä saavutusta ei tippunut. Jostain kumman syystä sain ne muut kyllä..."Last Game" oli myös aina tyhjänä, eli niitä arvosanojakaan ei siihen pelin jälkeiseen ruutuun tullut.

Aloitin sitten uuden BaP:n kokonaan JA aloin poistumaan peleistä "pause menun" eli Startin kautta X:n sijaan. En tiedä kumpi näistä auttoi mutta ilmeisesti jompikumpi... :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites muuten onko se Sabrina Suomenkin versiossa? Yritin sirä ettiä muttei löytynyt, mikä sen koko nimi on? Ettei tarttis alottaa alusta BaPia...
 
Ylös Bottom