Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En tiedä, onko kyseessä nyt sitten niin raskaan luokan peli, että johtuisi siitä, mutta oma PS3 pistää kaikki tuulettimet huutamaan täysille, kun on pelannut n. kolme peliä. En ole itse asiassa vielä pelannut kuin BaP-pelejä, etten tiedä esiintyykö tuota kuumumista sitten muissa moodeissa. Menee aina vähän keskittyminen, kun laite huutaa viimeistä päivää. Muilla peleillä en tosiaan ole tätä huomannut, eikä varsinkaan esim elokuvakäytössä (BD- tai DVD-) ole ilmennyt.

Eli kertokaahan, jos jollakulla muullakin on samankaltaisia kokemuksia NHL 09:n kanssa. Itsellä käytössä tämä toiseksi uusin malli, ennen 80gigaista.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

pystyyko tässä pelaamaa samalla konsolilla useempi onlinessa?
Pystyy. En tiedä kuinka monta, kun ei ohjaimia itseltä löydy kuin kaksi, mutta kaiken järjen mukaan täydet 6 voi samalta konsolilta pelata. Se siinä on vaan huono puoli, että jos pelaa monta samalta konsolilta, niin voi pelata kuin yhtä konsolia vastaan. Ei voi pelata niin, että omalta konsolilta pelaa kuus sälliä samassa joukkueessa ja sitte loput 6 pelaajaa olisi kaikki eri konsoleilta. Ymmärthän mitä tarkoitan? Eli joukkuepeliä netissä ei voi pelata kuin yksi pelaaja per konsoli. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä.

PS. Miten voi luistella kiekonkanssa takaperin kohti VASTUSTAJAN maalia? Joku Hatanpáá harrasti tommosta yhdessä kerhopelissä aikalailla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ongelmaa Be A Pro tilassa, jos menet johonkin harjoitus skenaarioon niin koko konsoli jämähtää?

Entäs eikö tämä Be A Pro tallenna itse itseään vaikka pelin yleisasetuksista autosave on päällä? Ketuttaa nyt kun on muutaman kerran jäätynyt konsoli em. kohdassa ja eihän tämä ole tietenkään tallentanut peliä, joten aina saa alottaa lähes alusta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En tiedä, onko kyseessä nyt sitten niin raskaan luokan peli, että johtuisi siitä, mutta oma PS3 pistää kaikki tuulettimet huutamaan täysille, kun on pelannut n. kolme peliä. En ole itse asiassa vielä pelannut kuin BaP-pelejä, etten tiedä esiintyykö tuota kuumumista sitten muissa moodeissa. Menee aina vähän keskittyminen, kun laite huutaa viimeistä päivää. Muilla peleillä en tosiaan ole tätä huomannut, eikä varsinkaan esim elokuvakäytössä (BD- tai DVD-) ole ilmennyt.

Eli kertokaahan, jos jollakulla muullakin on samankaltaisia kokemuksia NHL 09:n kanssa. Itsellä käytössä tämä toiseksi uusin malli, ennen 80gigaista.

Mulla alkoi nuo tuuletin ongelmat Bad Companyn demon kanssa ja ovat siitä vain pahentuneet... Tänään päivällä en pystynyt yhtään peliä pelaamaan, etteikö tuulettimet olis alkaneet huutaa täysillä. Itsellä tulee ensi kuussa vuosi täyteen tämän plegen kanssa ja 40gb versio kyseessä. Jostain syystä tuulettimien älinä loppui kun nostin konsolin pystyasentoon. Saa nähdä tuleeko ongelmia myöhemmin, mutta monta tuntia pystyin pelaamaan tänään sen jälkeen ilman tuulettimien huutamista.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla ei myöskään tuo tilastointi toiminut, täysin sama tilanne kuin sulla, eli tuota yhtä saavutusta ei tippunut. Jostain kumman syystä sain ne muut kyllä..."Last Game" oli myös aina tyhjänä, eli niitä arvosanojakaan ei siihen pelin jälkeiseen ruutuun tullut.

Aloitin sitten uuden BaP:n kokonaan JA aloin poistumaan peleistä "pause menun" eli Startin kautta X:n sijaan. En tiedä kumpi näistä auttoi mutta ilmeisesti jompikumpi... :)

Kahdeksas kerta toden sanoi. Nyt sain toimimaan editoimallani ukolla. En löytäny mitään syytä että miksi tällä kertaa rupesi toimimaan. Mutta hyvä niin. Kerran kokeilin niin, että pelasin valkonaamalla (millä tilastot toimi) muutaman pelin ja sen jälkeen editoin ukon niin samalla katosi se saavutus minkä olin jo saavuttanut :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Te ketkä olette jo peliä pitemmälle pelaneet, niin varmaan tiedätte, että voiko kesken kautta joutua treidatuksi johonkin muuhun joukkueeseen?
Itse pelailen phoenixissa ja se on liigan 4. viimeisin ja siellä tuskin on minun kaltaisella "staralla" tulevaisuutta. Korpee ottaa turpaan koko ajan ja kun itse ei voi vaikuttaa joukkueen kentällisiin tai peli taktiikkaan, niin alkaa toi peli ilo olla aika kaukana ja en viitsisi uutta kauttakaan aloittaa.
Kukaan ei tee maalin maalia ja valmentaja kehuu koko ajan, että jakelet hienoja syöttöjä, mutta maaleja ei vain tule. Oma äijä ampuu merin päästä kaiken lisäksi ohi tai yli. Kaikki mailatyypitkin on kokeiltuna ja ei mitään apua.
Sekin vit***, kun pitäisi saada +/- tilastot kuntoon ja aina maalin tappio asemassa lähtee veska pois maalilta ja olen yllättäen ainoa lisä hyökkääjä. Tietäähän sen, että vastustaja rokottaa välittömästi.
Rangaistuksetkin on aika kortilla vastustajan osalta. Mikäs slaideri niihin vaikuttaa? Itelle napsahtaa kyllä maalin edus kahakoista poikittaisesta tai reunoissa kyynerpää taklauksesta aika helposti kakkonen.
Kyseessä on siis bap pelit...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pelaa huonosti;)
Simuloi vaikka 15 ottelua niin valkku valittaa "Ettet keskity/anna kaikkeasi". Sitten se tiputtaa 1.ketjusta 2.ketjuun ja siitä 3 ketjuun, sitten huomaat yhtäkkiä "Tervetuloa organisaatiomme"
Pelaat sen uuden joukkueen AHL-joukkueella muutaman hyvän pelin niin sitten ollaan taas NHL:ssä .
Jos sekään tiimi ei mielytä niin toista kaava:p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sekin vit***, kun pitäisi saada +/- tilastot kuntoon ja aina maalin tappio asemassa lähtee veska pois maalilta ja olen yllättäen ainoa lisä hyökkääjä. Tietäähän sen, että vastustaja rokottaa välittömästi.

Kyseessä on siis bap pelit...
Tuo muuten itseänikin jurppii :D onneksi oma tiimi, eli anaheimin ankat voittaa suurimman osan peleistä.. Itseäni häiritsee kun pelaan tarkka-ampujalla, että syöttöpisteiden saanti on mahdotonta vaikka pelaisi ykköskentässä. Kun jakelee syöttöjä, Selännekkään ei häkkejä juuri tee, ja suoraan syötöstä vedot menevät omilla aina yli tai ohi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En tiedä, onko kyseessä nyt sitten niin raskaan luokan peli, että johtuisi siitä, mutta oma PS3 pistää kaikki tuulettimet huutamaan täysille, kun on pelannut n. kolme peliä. En ole itse asiassa vielä pelannut kuin BaP-pelejä, etten tiedä esiintyykö tuota kuumumista sitten muissa moodeissa. Menee aina vähän keskittyminen, kun laite huutaa viimeistä päivää. Muilla peleillä en tosiaan ole tätä huomannut, eikä varsinkaan esim elokuvakäytössä (BD- tai DVD-) ole ilmennyt.

Eli kertokaahan, jos jollakulla muullakin on samankaltaisia kokemuksia NHL 09:n kanssa. Itsellä käytössä tämä toiseksi uusin malli, ennen 80gigaista.

Minulla alkoi kanssa tuulettimet huutamaan tämän pelin myötä. Kait se EA korvaa jos meillä pleikkarit hajoilee. On meinaan takuu jo ummessa tossa mun 60gt. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Minulla alkoi kanssa tuulettimet huutamaan tämän pelin myötä. Kait se EA korvaa jos meillä pleikkarit hajoilee. On meinaan takuu jo ummessa tossa mun 60gt. :rolleyes:

Kokeile tosiaan laittaa konsoli pystyyn tai vaakaan.. kumminkin toisinpäin kuin sulla on aikaisemmin ollut.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Minulla alkoi kanssa tuulettimet huutamaan tämän pelin myötä. Kait se EA korvaa jos meillä pleikkarit hajoilee. On meinaan takuu jo ummessa tossa mun 60gt. :rolleyes:
Ei se nyt yhdestä pelistä sentään hajoa. Esim. Folding@home saa tuulettimen kierrokset nousemaan tappiin, eikä tuo 60-gigainen ole yli vuoden foldailuista huolimatta silti rikki mennyt.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Te ketkä olette jo peliä pitemmälle pelaneet, niin varmaan tiedätte, että voiko kesken kautta joutua treidatuksi johonkin muuhun joukkueeseen?
Itse pelailen phoenixissa ja se on liigan 4. viimeisin ja siellä tuskin on minun kaltaisella "staralla" tulevaisuutta. Korpee ottaa turpaan koko ajan ja kun itse ei voi vaikuttaa joukkueen kentällisiin tai peli taktiikkaan, niin alkaa toi peli ilo olla aika kaukana ja en viitsisi uutta kauttakaan aloittaa.
Kukaan ei tee maalin maalia ja valmentaja kehuu koko ajan, että jakelet hienoja syöttöjä, mutta maaleja ei vain tule. Oma äijä ampuu merin päästä kaiken lisäksi ohi tai yli. Kaikki mailatyypitkin on kokeiltuna ja ei mitään apua.
Sekin vit***, kun pitäisi saada +/- tilastot kuntoon ja aina maalin tappio asemassa lähtee veska pois maalilta ja olen yllättäen ainoa lisä hyökkääjä. Tietäähän sen, että vastustaja rokottaa välittömästi.
Rangaistuksetkin on aika kortilla vastustajan osalta. Mikäs slaideri niihin vaikuttaa? Itelle napsahtaa kyllä maalin edus kahakoista poikittaisesta tai reunoissa kyynerpää taklauksesta aika helposti kakkonen.
Kyseessä on siis bap pelit...


Pelaan myös ekaa kautta Phoenixissa superstar/tähtipelaaja-tasolla.. tilanne on huono joukkueen sijoitusta katsomalla. Kuitenkin pelasin xo:lla BaP:a ennen änärin hankkimista plegelle ja silloin joukkueena oli Anaheim ja pro-taso. Voitin siinä sivussa sitten Stanley Cupin ensimmäisen kauden aikana ja kauden jälkeen pystyin pyytämään palkkaa ja tekemään sopimusta uudestaan Anaheimin kanssa. Eli käsittääkseni pystyy sopimusta hieman yrittää muidenkin joukkueiden kanssa ekan kauden jälkeen..

Huomatakseni peli noudattaa jotain "kaavaa" joukkueen sijoituksissa/tilastoissa, ainakin ekalla kaudella...?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei se nyt yhdestä pelistä sentään hajoa. Esim. Folding@home saa tuulettimen kierrokset nousemaan tappiin, eikä tuo 60-gigainen ole yli vuoden foldailuista huolimatta silti rikki mennyt.

Äläs nyt, kyllä kaikki hajoaa jos sikseen tulee ;)

Kuitenkin on hieman penaalista, kun ei kotiteatterissa riitä volume pelin ääniin silloin kun nuo tuulettimet alkaa huutaa :mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jep, eilen saapui oma jenkkiversio kyseisestä pelistä VG+:sta. Hintaa pelille kertyi 45 euroa ja tasan viikon kesti toimitus. Hyvä liike siis kyseessä, suosittelen! Euroversiota en ole pelannut kuin demoa, mutta samalta peliltä vaikuttaa kaikin puolin. Tekstit tosiaan on vain englanniksi.

Eilen peliä pelatessa eräässä matsissa kuvassa ilmeni jotain outoa häikkää. Noin 30 sekunnin ajan, muutaman sekunnin välein kuva välkehti kummasti valkoisena. Siis koko kuva välähteli nopeasti täysin valkoiseksi ja sitten muuttui taas takas normaaliksi. Onko muilla ollut vastaavaa?

Vielä yksi juttu: Miten onnistuu hyökätessä tuo takaperin luistelu? Muutamissa videoissa tuon nähnyt mutta ei ainakaa itsellä onnistu...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kellään muilla ollut ongelmia tuonne easports worldiin kirjautumisessa..? Itellä ei onnaa millään:/..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eilen peliä pelatessa eräässä matsissa kuvassa ilmeni jotain outoa häikkää. Noin 30 sekunnin ajan, muutaman sekunnin välein kuva välkehti kummasti valkoisena. Siis koko kuva välähteli nopeasti täysin valkoiseksi ja sitten muuttui taas takas normaaliksi. Onko muilla ollut vastaavaa?

Virallisen foorumin perusteella ehkä noin 99,9%:lla pelaajista on ilmennyt tuota samaa enemmän tai vähemmän.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

'Eilen peliä pelatessa eräässä matsissa kuvassa ilmeni jotain outoa häikkää. Noin 30 sekunnin ajan, muutaman sekunnin välein kuva välkehti kummasti valkoisena. Siis koko kuva välähteli nopeasti täysin valkoiseksi ja sitten muuttui taas takas normaaliksi. Onko muilla ollut vastaavaa?'

Itellä oli yks päivä sellane ongelma et pelaajat 'välkkyi'.. Eli siis kaikki pelaajat katos ja ilmesty samantien takasin samalle paikallensa.. Teki sillai vähän aikaa sit käytin paussil ni loppu..
Mut tolleen ei oo käyny ku sulle..

Teköäly on kyl rassannut ja pahasti mua tän vuodenversiossa.. AI pelaajat tehneet jo nyt enemmän omia maalejaan kuin ikinä aiemmin. Näyttäs et yrittäävät pistää kiekon mokelle turvaa mut heiluttaavat verkkoa ja sit tuulettaavat ja halaileevat vastustaja tiimin kanssa(semmonenkin bugi), sit seuraavaks makaavat jäällä ja pyörittelet päätään et oi voi.. Ärsyttävää...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Virallisen foorumin perusteella ehkä noin 99,9%:lla pelaajista on ilmennyt tuota samaa enemmän tai vähemmän.

Hyvä uutinen sinänsä, että sitten on luultavasti luvassa jonkinlaista päivitystä ongelmaan. Toivottavasti ihmiset jaksavat vain valittaa EA:lle tarpeeksi tuosta ongelmasta. Demossa kun en taas tuota ongelmaa havainnut ollenkaan.
 
Ylös Bottom