Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites, onko missään vinkkejä erilaisten kikkojen suorittamiseen? Eilen netissä vastustajani osasi tehdä jotain ihme pyörähdyksiä, olisi kiva tietää, mitä kaikkea tässä pelissä voikaan tehdä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites muuten onko se Sabrina Suomenkin versiossa? Yritin sirä ettiä muttei löytynyt, mikä sen koko nimi on? Ettei tarttis alottaa alusta BaPia...

Vapaissa pelaajissa se siel tais olla.. Ainakin ihan alussa jos ei viel mitää ehtiny pelailla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites, onko missään vinkkejä erilaisten kikkojen suorittamiseen? Eilen netissä vastustajani osasi tehdä jotain ihme pyörähdyksiä, olisi kiva tietää, mitä kaikkea tässä pelissä voikaan tehdä.

Laitat L2pohjaan ja pyöräytät oikealla tikulla alakautta puoliympyrän. Eli laitat tikun esim. länttä kohti ja pyöräytät alakautta itää kohti. Toimii myös toisinpäin.

Itsellä ei ole kyllä ollut online peleissä mitään ongelmia. Välillä vaan tuntuu kun pelaa jotain jenkkejä vastaan et ukot liikkuu kuin täit tervassa. Ja se niiden jatkuva mailan nostelu on aika ärsyttävää mutta onneksi ne ei muuten osaa puolustaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Siis miten se sieltä ladataan? Ja pitääkö olla ne aimmeatki päivitykset vai sisältyykö ne kaikki tohon 4. päivitykseen?
Joku NHL09:n omistaja voinee vastata ensimmäiseen kysymykseen, omat muistikuvani perustuvat NHL08:aan. Mutta uusin rosteritiedosto riittää, ts. se sisältää aina edellisten versioiden muutokset.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jos kysymys liittyy laittamaani linkkiin, niin kysessä on siis käyttäjän itse tekemät rosterit, EA:n viralliset tulevat joskus lokakuussa. Näitä virallisia paketteja haetaan sitten itse pelistä suoraan, kun minun laittamastani linkistä voi ladata ko. käyttäjän tekemät rosterit.

Et tarvitse mitään aikaisempia, vaan ja ainoastaan sen uusimman paketin, mihin on linkki sivulla. Rostereiden siirtäminen peliin ohjeistetaan siellä myös. Huomoi, että eurooppalaiset joutuvat hieman soveltamaan ohjetta, mutta sivulla on myös meille yksinkertaiset ohjeet erikseen.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pitäiskö yhen megan netti riittää sujuvaan pelaamiseen onlinessa.
Tai siis pitäähän sen riittää mutta riittääkö.

Hmm, itseni mielestä se netti yhteys ei katso miten sulla se peli toimii. Kaverilla on se minimi netti eli 256 kb tai jotain tuommosta niin ei lagita mikään peli, taas itsellä on 1 megan ja joissain peleissä lagittaa. Mutta voin olla kyllä väärässäkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Minulla tilttasi peli tänään ensimmäisen kerran. Peli jäätyi lataus osioon otteluun siirryttäessä, Be a Pro pelimuodossa. Netissä peli on toiminut hyvin, mitä nyt erän viimisillä sekuneilla vähän pätki yhdessä erässä. Asiasta kolmanteen onnistuin tekemään hienon ja yksinkertaisen kuvion saattelemana maalin http://www.easportsworld.com/en_US/video/840029 :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jos kysymys liittyy laittamaani linkkiin, niin kysessä on siis käyttäjän itse tekemät rosterit, EA:n viralliset tulevat joskus lokakuussa. Näitä virallisia paketteja haetaan sitten itse pelistä suoraan, kun minun laittamastani linkistä voi ladata ko. käyttäjän tekemät rosterit.

Et tarvitse mitään aikaisempia, vaan ja ainoastaan sen uusimman paketin, mihin on linkki sivulla. Rostereiden siirtäminen peliin ohjeistetaan siellä myös. Huomoi, että eurooppalaiset joutuvat hieman soveltamaan ohjetta, mutta sivulla on myös meille yksinkertaiset ohjeet erikseen.

Niin mä latasin sen ja kopioin sen sinne pelitiedon tallennustyökaluun ni pitääkö sen jälkee vielä tehä jotain?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin mä latasin sen ja kopioin sen sinne pelitiedon tallennustyökaluun ni pitääkö sen jälkee vielä tehä jotain?

Ei. Tai tietty jos kovollasi on useita roster -tiedostoja, niin joudut vielä lataamaan sen käyttöön sitten itse pelissä. Huomio vielä noista rostereista, eli ainakaan versiossa 3 ei ole Sabrinaa editoitu, eli muistakaa se tehdä ennekuin aloitatte uraa noilla rostereilla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin mä latasin sen ja kopioin sen sinne pelitiedon tallennustyökaluun ni pitääkö sen jälkee vielä tehä jotain?

Kokeile vielä pelin sisältä sit ladata kokoonpanot sieltä asetuksista. Ja tosiaan jos euroversion omistat niin varmista että teit ohjeiden mukaan, eli tallennat ensin omat kokoonpanoasetukset, kopioit ne usb-tikulle, sit tuolta netistä ladatuista rostereista pelkästään se sys-data tiedosto tai mikä nyt olikaan nimeltään tikulle jossa korvaat sen oman tiedoston. sit kopioit takas pleikalle ja pitäs toimia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kokeile vielä pelin sisältä sit ladata kokoonpanot sieltä asetuksista. Ja tosiaan jos euroversion omistat niin varmista että teit ohjeiden mukaan, eli tallennat ensin omat kokoonpanoasetukset, kopioit ne usb-tikulle, sit tuolta netistä ladatuista rostereista pelkästään se sys-data tiedosto tai mikä nyt olikaan nimeltään tikulle jossa korvaat sen oman tiedoston. sit kopioit takas pleikalle ja pitäs toimia.

Kuinka korvaan sen oman kokoonpano tiedoston sillä sys-datalla?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei kai ? 08 oli kyllä niin buginen online toteutukseltaaan. Toivoin että tähän 09 olisi ongelmat korjattu.

Paras uusi feature olisi bugiton peli :) NHL-08:ssa tuntuu että teit mitä tahansa mikä ei edes liity verkkoon millään tavalla jumittaa pelin jos verkkoyhteys pätkii tms. WLAN:lla ei siis herkkua, hyvä peli mutta hermot meni. Silti -09 tilauksessa...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kokeile vielä pelin sisältä sit ladata kokoonpanot sieltä asetuksista. Ja tosiaan jos euroversion omistat niin varmista että teit ohjeiden mukaan, eli tallennat ensin omat kokoonpanoasetukset, kopioit ne usb-tikulle, sit tuolta netistä ladatuista rostereista pelkästään se sys-data tiedosto tai mikä nyt olikaan nimeltään tikulle jossa korvaat sen oman tiedoston. sit kopioit takas pleikalle ja pitäs toimia.

Kopioin pleikalta ne alkuperäiset kokoonpanot tikulle sitten korvasin sen vanhan sys-datan sillä uudella, menin pleikalle, poistin vanhan kok.panon ja laitoin sen uuden siltä tikulta.Sitten menin peliin ja vielä latasin sen sieltä lataa kokoonpanot - kohdasta eikä vieläkää toimi. Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

jos alottaa be a pro tai dynasty moden ja päivittää ne ea:n rosterit niin tuleeko ne voimaan noissa jo alotetuissa kausissa. Vai pitääkö alottaa alusta että saa uudet rosterit?
 
Ylös Bottom