Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jooh.. Semmoset 60 peliä onlinessa takana ja alkaa hahmottuun semmonen seikka, että on tullut aika viedä peli myymälään ja ostaa joku muu tilalle.

Tää stick lift on niin hieno toiminto, että classic controlleilla pelaavana on välillä pelejä, jolloin ei ole mitään mahdollisuuksia päästä maalintekopaikkoihin. Ea on tehnyt todella hienosti "palkitessaan" meitä vanhemman koulukunnan pelaajia näin.. Voin kertoo että tunne on todella hieno kun tuntee häviävänsä itseään selvästi huonommalle pelaajalle, joka nostelee mailaa ja saa yhden pullamaalin lopussa.

Toki katkeraa tilitystähän tämä vain, eikä asiasta tietoakaan..

Joo totta on että oli aivan hanurista jättää uudistukset classic controlleista pois. Oon joutunut nöyrtymään pelaamaan defaultilla ja päässyt hyvin niihin sisäänkin mutta silti pelaisin mieluummin edelleen classiceilla. Ja tuo mailan nosto on paskin uudistus mitä peliin on voinut tehdä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itekkin pelaan classiceilla. Miks EA edes on laittanut ne sinne jos haluavat että porukka pelaa defaultilla? On se kumma homma kun ei vieläkään itse pysty päättämään että mistä napista tekee mitäkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Miksi ihmiset edes pelaavat classic-kontrolleilla, kun niistä puuttuu tärkeitä ominaisuuksia? Default-kontrollit on tarkemmat ja paremmat kaikin tavoin ja niihin tottuu pelaamalla muutaman näytösottelun konetta vastaan. Itsellä taisi 08-version kanssa mennä joku 4-5 peliä, kun sisäistin kaikkien default-kontrollien toiminnan.
Eikö ihmisillä riitä taito tai pitkäjänteisyys kokeilla "uutta"? Hei ei se ole kuin pari tuntia, kun pelaa ne harjoitusmatsit ja opettelee kontrollit!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuskin ne olisi enää Classic-näppäimet, jossa niissä olisi uudistuksetkin mukana, eiks je? ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuskin ne olisi enää Classic-näppäimet, jossa niissä olisi uudistuksetkin mukana, eiks je? ;)

Touche! :p

Ite ainakin aluks(siis 08:sissa) hieman vierastin näitä uusia controlleja. Mut parin matsin jälkeen aloin itseasiassa pitämään niistä. Eli ne vaan tarvii aluks opetella/kokeilla...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En saa sitten kirveelläkään linkattua noita kahta... Herjaa kovasti, että PSN:n tunnusta ei löydy. Ja mitään mailiakaan ei koskaan ole mihinkään päin tullut, kun olen kirjautunut NHL 09:llä EA:n servuille PSN tunnarilla.

Itellä oli samanlainen ongelma kun yritin EA-tilin kautta linkittää ps3 -tunnusta. Otin sitten yhteyttä ea:n supporttiin ja yllättäen vastausta tuli alle tunnissa ja homma oli hoidettu! Olin kyllä ihan ihmeissään että niin lyhyessä ajassa supportti selvitti asian. Eli jos haluat sen välttämättä sille tunnukselle mikä sulla jo on olemassa niin ota yhteyttä ea:lle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jatkoajan keskustelupalstalla on jollain jampalla ilmennyt samoja ongelmia kuin minullakin. Onko tästä täällä jo keskusteltu ja onko löydetty korjauskeinoa tai syytä linkissä olevaan ongelmaan?

Eli lyhyesti: Välillä kun pelaa, niin pelaajat alkavat vilkkumaan. Eli häviävät hetkeksi ja tulevat takaisin todella nopealla syklillä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jatkoajan keskustelupalstalla on jollain jampalla ilmennyt samoja ongelmia kuin minullakin. Onko tästä täällä jo keskusteltu ja onko löydetty korjauskeinoa tai syytä linkissä olevaan ongelmaan?

Eli lyhyesti: Välillä kun pelaa, niin pelaajat alkavat vilkkumaan. Eli häviävät hetkeksi ja tulevat takaisin todella nopealla syklillä.
Paremminkin voisi kysyä, että onko olemassa jamppoja, joilla tuota välkkymistä ei esiinny!?

Yleinen tiedossa oleva bugi...päivitystä odotellessa..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itellä oli samanlainen ongelma kun yritin EA-tilin kautta linkittää ps3 -tunnusta. Otin sitten yhteyttä ea:n supporttiin ja yllättäen vastausta tuli alle tunnissa ja homma oli hoidettu! Olin kyllä ihan ihmeissään että niin lyhyessä ajassa supportti selvitti asian. Eli jos haluat sen välttämättä sille tunnukselle mikä sulla jo on olemassa niin ota yhteyttä ea:lle.
Täytyypä otaa yhteyttä EA:n tukeen, kunha ehtii...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla ei oo kyllä ilmennyt tommosta ongelmaa.. :confused:

Ei mulla mitään välkkymistä, kertaakaan, jenkki versio pelistä..
No johan alkoi löytymään käyttäjiä, joilla ei välkkymistä esiinny... :rolleyes:

Kyseessä on kuitenkin hyvin yleinen bugi ja siitä on EA:n virallisella foorumilla juttua sivukaupalla, tästäkin ketjusta löytyy viestejä ko. ongelmasta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eipä oo ikinä mitään välkkymistä näkynyt. Ja ihan suomiversio pelistä löytyy.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täällä ainakin välkkyy, ollaan parin kaverin kanssa funtsittu mistä vois johtua.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla on välkkynyt kahdesti, molemmat BaP moodissa ja 3. erässä. Eipä tuosta nyt kamalasti harmia ollut, mutta bugi mikä bugi. Lienee turhaa tässä sivukaupalla spekuloida kenellä välkkyy ja kenellä ei, varmasti tulee jokaisella vastaan kun tarpeeksi kauan pelaa :rolleyes:.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla välkkyy aina silloin tällöin, mutta ei se varsinaisesti haittaa pelaamista, lähinnä ihmetyttää. Mutta nyt päivällä ei tunnu saavan BeP-online modessa matsia aikaa niin millään. Eikö onlinessa tosiaan ole muita joukkueita kuin HC Jatkaika?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

mullakin tuota välkkymistä ja välillä sitä tapahtuu ihan viiden sekunnin välein mutta onneksi ei aina.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla välkkyy aina silloin tällöin, mutta ei se varsinaisesti haittaa pelaamista, lähinnä ihmetyttää. Mutta nyt päivällä ei tunnu saavan BeP-online modessa matsia aikaa niin millään. Eikö onlinessa tosiaan ole muita joukkueita kuin HC Jatkaika?

Kyllä tuolla kohtuu aktiivisesti HC KonsoliFIN 1 ja 2 pelaa. Eipä ole ollut sitten eurojulkkarin hankalaa saada matsia aikaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla on välkkynyt kahdesti, molemmat BaP moodissa ja 3. erässä. Eipä tuosta nyt kamalasti harmia ollut, mutta bugi mikä bugi. Lienee turhaa tässä sivukaupalla spekuloida kenellä välkkyy ja kenellä ei, varmasti tulee jokaisella vastaan kun tarpeeksi kauan pelaa :rolleyes:.

Jaa, onkohan noin että tulee kaikille vastaan, voihan toi olla joku bugi vain tietyissä PS3 versioissa, mutta joo, toivottavasti itelläni ei tuu vastaan heh, oon kyllä jo pelannu ihan älyttömästi, mutta onlinea vain vähän siel kyl ymmärrän välkkymisen jos lagaa tms..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jaa, onkohan noin että tulee kaikille vastaan, voihan toi olla joku bugi vain tietyissä PS3 versioissa, mutta joo, toivottavasti itelläni ei tuu vastaan heh, oon kyllä jo pelannu ihan älyttömästi, mutta onlinea vain vähän siel kyl ymmärrän välkkymisen jos lagaa tms..
sitä tapahtuu ihan normi peleissäkin. Demossakin oli sama ongelma.
 
Ylös Bottom