Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mistä maalivahdin voi vaihtaa kesken pelin? Miten voi "ohjata" kiekkoa vedoista? Torpedo, mitenkäs rosterit edistyy?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Lagaaks teillä yhtää ku pelaatte netissä? Mulla ruotsalaisia vastaan vielä pelaa mut sit ku mennään yhtään kauemmas ni on pien viive pelissä. Äsken oli suomalaistakin vastaan pieni viive kun aulojen kautta pelasin. Tai pieni ja pieni, sen verran kuitenkin vaikuttaa ettei pelistä meinaa tulla mitään. Yhteys on 8/1. Ja miten on noi oman kerhon statsit kun ei päivity?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Lagaaks teillä yhtää ku pelaatte netissä? Mulla ruotsalaisia vastaan vielä pelaa mut sit ku mennään yhtään kauemmas ni on pien viive pelissä. Äsken oli suomalaistakin vastaan pieni viive kun aulojen kautta pelasin. Tai pieni ja pieni, sen verran kuitenkin vaikuttaa ettei pelistä meinaa tulla mitään. Yhteys on 8/1. Ja miten on noi oman kerhon statsit kun ei päivity?

Minulla lagaa espanjalaisia yms. vähän kaukasempia vastustajia vastaan, eli et ole ainut jolla lagittaa pelit.
Eilenkin moneen kertaan pelailin joukkueen kanssa ja lagia ilmestyi aina joskus.
Mutta eiköhän tuo seuraavassa päivityksessä tule korjatuksi, ainakin toivoisin niin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Saako joukkueille tallennettua taktiikat, ettei joka matsin alussa tarvitsisi niitä säätää kuntoon...? Siis myös onlineen.

Mäkin olin todella pettynyt, että classic-näppäimiä ei oikeastaan pystynyt enään tässä pelissä käyttämään tai ainakaan kovin voitollista peliä niillä pelaamaan...

Mutta noin parinkymmenen pelin jälkeen oletus-asetuksillakin pystyy jo pelailemaan, vaikka alkuun tuntuikin, et noi classicit oli liian tiukkaan pinttyneet takaraivoon.

Mailannostatus on kieltämättä omasta mielestäni aika huono uudistus, koska se puolustusmekanismina on hiukka liian dominoiva, mutta näillä mennään...

Ja mikä on teidän mielestä paras maalintekotyyli, niin otteluissa kuin rankkareissakin? Ja kuinka suurella prosentilla teette rankkareissa omalla tyylillänne maalin?

Pelkkää onlinea kun tahkoan, niin ainakin vanhanaikanen tuntuu uppoavan hiukka helponlaisesti, kuten myös muut vedot läheltä nollakulmaa.

Veivaaminen niin, että maalivahti menisi täysin kahville, on ainakin minulle ihmeen hankalaa...
Oisko tippejä siihen?


Onko muut huomannut, että kun syötät namu one-timerin (josta siis laukaus) ja maalivahti menee maihin patjat levälleen, niin yllättävän suuri osa kyseisissä tapauksissa olevista vedoista menee ohi maalin tai muulla tavoin häneks...? Vai onko se vika tosiaan silloin ohjainta pitelevissä näpeissä? Koska yleensä muissa tapauksissa en kyllä juurikaan lauo ohi...

Kiitokset vastauksista jo etukäteen.

ps. on hieman hyytynyt tän ketjun tahti tässä viikon sisään... :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Olen nyt tahkonnut n. 50 onlinematsia. Osan voittanutkin... noin puolet. Mun DNF% on huikeat 50%, vaikka olen pelannut kaikki matsit loppuun? Suurin osa voittamistani matseista näkyy 0-3 tappioina? Onko muilla vastaavaa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muut huomannut, että kun syötät namu one-timerin (josta siis laukaus) ja maalivahti menee maihin patjat levälleen, niin yllättävän suuri osa kyseisissä tapauksissa olevista vedoista menee ohi maalin tai muulla tavoin häneks...? Vai onko se vika tosiaan silloin ohjainta pitelevissä näpeissä? Koska yleensä muissa tapauksissa en kyllä juurikaan lauo ohi...

Kokeile ensi kerralla ottaa kiekko haltuun ihan hetkeksi ja sitten pistät sen häkkiin. Itsekin kun menen ihan paniikkiin ja lauon samantien niin ohihan se menee. Vaikka tuskin Selänteet sun muut starat ohi tollasesta tilanteesta laukoisi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kokeile ensi kerralla ottaa kiekko haltuun ihan hetkeksi ja sitten pistät sen häkkiin. Itsekin kun menen ihan paniikkiin ja lauon samantien niin ohihan se menee. Vaikka tuskin Selänteet sun muut starat ohi tollasesta tilanteesta laukoisi.

Se on vaan kyllä siinä tilantees myöhäistä, kun se "vetokäsky" on jo annettu... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kokeile ensi kerralla ottaa kiekko haltuun ihan hetkeksi ja sitten pistät sen häkkiin. Itsekin kun menen ihan paniikkiin ja lauon samantien niin ohihan se menee. Vaikka tuskin Selänteet sun muut starat ohi tollasesta tilanteesta laukoisi.

One timeriakin varmempi tapa tehdä maali on luistella kohti tolppaa täysillä ja vetää liinat kiinni. (nyt maalivahti on kyljellään eikö tiedä ympäröivästä maailmasta mitään) Luistelet noin metrin omaa päätä päin ja vippaat maaliin. Yhdessä pelissä oikein säälitti vastustaja kun menin kahdesti tuolla tyylillä johtoon. On vähän epärealistista tuo kun mokke vetää kyljelleen kun pysähtyy maalin viereen nolla kulmaan. Tosin vastustajan maalitkin oli -> luistele zettenberillä b pisteelle ja tee semmonen venkura rannelaukaus.
Joskus tuntuu että tässä pelissä ei arvosteta ns. hienoja maaleja jotka syntyvät usean syötön jälkeen one timeristä kun ne menee aina ohi tai sitten ei osuta edes kiekkoon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tänään tuli vastaan oikein bugien bugi! Pelasin onlinessa ja koko pelin ajan se ruutu välkky. Ei siinä vielä mitään, mut muutaman kerran kun olin vastustajan maalin lähellä niin yhtäkkiä tuli alotus keskialueelle ilman mitään syytä. Samalla aika meni taaksepäin melkein erän alkuun. Onko muilla tapahtunu näin?:mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tänään tuli vastaan oikein bugien bugi! Pelasin onlinessa ja koko pelin ajan se ruutu välkky. Ei siinä vielä mitään, mut muutaman kerran kun olin vastustajan maalin lähellä niin yhtäkkiä tuli alotus keskialueelle ilman mitään syytä. Samalla aika meni taaksepäin melkein erän alkuun. Onko muilla tapahtunu näin?:mad:

Välkkymistä on muutamassa pelissä hieman ollut, mutta tuota jälkimmäistä ongelmaa ei onneksi ole tullut '09:ssä vielä vastaan...'08:ssa sen sijaan matsit aina silloin tällöin meni häneks, kun peli alkoi hyppimään edellisiin aloituksiin; joskus jopa kolmannen erän viimeiseltä minuutilta takaisin ottelun alkuun... (ja voitte kuvitella sitä fiilistä, kun on just noussut kolmen maalin takaa-ajoasetelmasta johtoon...)

On todella harmillista, jos eivät ole kyseistä bugia saaneet korjattua tähän versioon. :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö tässä tosiaankaan voi pelata samalla konsolilla 2 pelaajaa online joukkuepelissä? Ei saa otettua 2vs2 matseja esim. kolmen konsolin välillä...:confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö tässä tosiaankaan voi pelata samalla konsolilla 2 pelaajaa online joukkuepelissä? Ei saa otettua 2vs2 matseja esim. kolmen konsolin välillä...:confused:

Kaverin kanssa voi pelata onlinessa ainakin nuissa yksittäisissä peleissä. Mitkä siis normaalisti ovat 1v1.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tänään tuli vastaan oikein bugien bugi! Pelasin onlinessa ja koko pelin ajan se ruutu välkky. Ei siinä vielä mitään, mut muutaman kerran kun olin vastustajan maalin lähellä niin yhtäkkiä tuli alotus keskialueelle ilman mitään syytä. Samalla aika meni taaksepäin melkein erän alkuun. Onko muilla tapahtunu näin?:mad:

08:ssa tota hyppimistä taaksepäin oli itselläni koko ajan ja siksi en viitsinyt pelata onlinessa. Nyt en ole vielä edes viitsinyt kokeilla eikä näköjään tarviikaan:mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

XXXXXXXXXXXXXXXX!

Jälleen kerran EA muistaa meitä sulkemalla serverinsä x-ajaksi. Perjantai-illan huumaa... :mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

XXXXXXXXXXXXXXXX!

Jälleen kerran EA muistaa meitä sulkemalla serverinsä x-ajaksi. Perjantai-illan huumaa... :mad:
Totta, tää alkaa kyllä kyrpiin. Sais olla yks päivä viikosta sellanen päivityspäivä ja jättää muuten päivittämisen sikseen.
Mistä vetoa, että sieltä ei taaskaan ole tulossa mitään järkevää. Olisi kyllä melkonen yllätys, jos kokoonpanopäivitys ilmestyisi nyt.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muillakin heikkoyhteys EA:n palvelimiin? Minulla on signaalin voimakkuus 100%, mutta silti yhteys EA:n palvelimiin ei kestä kuin pientä rasitusta. Jos esim. joku katsoo youtubesta pätkiä tietokoneella samaan aikaan, kun pelaan änäriä verkossa niin ei mene kauaakaan, kun yhteys katkeaa. Tämä on todella vittumaista, etenkin BaP-modea pelatessa...

Minulla on siis wlan ja samassa verkossa käyttäjiä löytyy 5, mutta yleensä samaan aikaan verkossa on 3 käyttäjää.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muillakin heikkoyhteys EA:n palvelimiin? Minulla on signaalin voimakkuus 100%, mutta silti yhteys EA:n palvelimiin ei kestä kuin pientä rasitusta. Jos esim. joku katsoo youtubesta pätkiä tietokoneella samaan aikaan, kun pelaan änäriä verkossa niin ei mene kauaakaan, kun yhteys katkeaa. Tämä on todella vittumaista, etenkin BaP-modea pelatessa...

Minulla on siis wlan ja samassa verkossa käyttäjiä löytyy 5, mutta yleensä samaan aikaan verkossa on 3 käyttäjää.

en paasaa sen enempää, kuin että laita pleikkarisi piuhalla nettiin, niin kestää enemmän rasitusta, WLAN ei ole niin hyvä katsos kuin piuha ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

en paasaa sen enempää, kuin että laita pleikkarisi piuhalla nettiin, niin kestää enemmän rasitusta, WLAN ei ole niin hyvä katsos kuin piuha ;)

Semmonen juttu vielä, että muita nettipelejä pelatessa ei ole ilmennyt minkäänlaisia ongelmia.
 
Ylös Bottom