Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Siellä on taklattu kuin vierasta sikaa?

Jep, hyvin bongattu:) Taklauslukemat eräkohtaisesti ovat 35+30+104= 169. Ihan kohtuullinen määrä yhteen erään!

Edit: Ja mainittakoon, että meitä oli täysi kentällinen + molari, eli kuusi pelaajaa kentällä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jep, hyvin bongattu:) Taklauslukemat eräkohtaisesti ovat 35+30+104= 169. Ihan kohtuullinen määrä yhteen erään!

Edit: Ja mainittakoon, että meitä oli täysi kentällinen + molari, eli kuusi pelaajaa kentällä.

ketkäs oli kovimpia taklaajia? että osaa varoa sitten keskinäisissä peleissä, nii ja minkä painoisia tiejryiä teil on siellä jos helposti taklaa, mul on 200paunaa eikä se jätkä ees osu keneenkä, eikä kiekkoonkaan kylläkään :o
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Urgh, auttakaas nyt vähän miestä ennenkuin hermot menee totaalisesti.

Mulla on vähän vaikeuksia saada maaleja. No, ei niitä nyt tarvii saadakaan yhdeksää per ottelu, mutta jostain syystä mulla tuntuu olevan sihti täysin hukassa, varsinkin mitä tulee onetimerien osalta. Oon varmaan kolmenkymmentä paikkaa missannut yhdestä jos toisesta syystä, joskus muka syöttö ei osu lapaan, mut yleisesti se ohjaus menee vaan ihan pain helvettiä, vaikka mitään häirintää ei ole. Miten te oikein saatte sen sihdin paremmin? Pitääkö sitä tattia alkaa nyt pitää jotenkin puolillaan, eikä ääriasennoissa? Mun ainoat onetimerit onnistuu kun syötän maalin takaa edustalle, mutta poikittaissyötöt on ihan turha kokeilla ainakaan mun taidoilla. Ehkä en vaan osaa.

Vittu taas oli sellanen matsi, jossa pyöritin selvästi peliä, muttakun ei saa paikoista sisään niin ei väkisin. Vituttaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Urgh, auttakaas nyt vähän miestä ennenkuin hermot menee totaalisesti.

Mulla on vähän vaikeuksia saada maaleja. No, ei niitä nyt tarvii saadakaan yhdeksää per ottelu, mutta jostain syystä mulla tuntuu olevan sihti täysin hukassa, varsinkin mitä tulee onetimerien osalta. Oon varmaan kolmenkymmentä paikkaa missannut yhdestä jos toisesta syystä, joskus muka syöttö ei osu lapaan, mut yleisesti se ohjaus menee vaan ihan pain helvettiä, vaikka mitään häirintää ei ole. Miten te oikein saatte sen sihdin paremmin? Pitääkö sitä tattia alkaa nyt pitää jotenkin puolillaan, eikä ääriasennoissa? Mun ainoat onetimerit onnistuu kun syötän maalin takaa edustalle, mutta poikittaissyötöt on ihan turha kokeilla ainakaan mun taidoilla. Ehkä en vaan osaa.

Vittu taas oli sellanen matsi, jossa pyöritin selvästi peliä, muttakun ei saa paikoista sisään niin ei väkisin. Vituttaa.
Oletkos miettinyt, että niitä maaleja voi tehdä muutenkin kuin one-timereista? Ottaako päähän, kun ei enää joka hyökkäyksestä tule samanlaista helppoa one-timer maalia kuin nollakasissa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö ystävien kesken pelatut ottelut näy tilastoissa? Äsken tuli pelattua arvopeli Modo VS Kalpa (5 min erät) ja tuli taklattua melko ahkerasti. Olis nostanu kummasti 233 taklausta (meni jatkoajalle, myönnetään) tilastoissa juuri taklauskeskimäärän osalta
Jos saan serkulta kuvan niin laitan tähän todisteeks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joojoo, emmä ole näitä tyyppejä, jonka ainoa kikka saada maali on onetimer. Eniten oon tehny ku oon päässy vaan maalille kuljettaa ja läheltä ylös, kun se sen kerran viitsii sinne ylös laittaa. Lähinnä mua nyt vituttaa se ettei mikään vedoista mene maalia kohti.

Eikä se ole pelkästään onetimereissa, kyllä mä osaan lämätäki noita vetoja aika lahjakkaasti yli ja ohi, mutten maalia kohti.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tulipahan hauska bugi vastaan dynastyssa. Lehtonen otti kiekon maassa torjuntaan ja päätin avata pelin heti, no Kärppä päätti sitten heittää kiekon jalkojenvälistä taaksepäin ja oma maalihan siitä tuli. No ei siinä vielä kaikki, mutta tämän jälkeen vastustajan joukkueen pelaajat tulivat tekemään ne normaalit maalinjälkeiset tuuletukset (eli "halimaan" toisisaan), tässä tapauksessa tietysti menivät sitten "halailemaan" Lehtosta, oli aika koomista. Mutta mikä pahinta, hävisin tuon ottelun tuon maalin takia :D.

Ja sitten vielä yksi video:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1047956, magneetti omassa maalissa??
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tulipahan hauska bugi vastaan dynastyssa. Lehtonen otti kiekon maassa torjuntaan ja päätin avata pelin heti, no Kärppä päätti sitten heittää kiekon jalkojenvälistä taaksepäin ja oma maalihan siitä tuli. No ei siinä vielä kaikki, mutta tämän jälkeen vastustajan joukkueen pelaajat tulivat tekemään ne normaalit maalinjälkeiset tuuletukset (eli "halimaan" toisisaan), tässä tapauksessa tietysti menivät sitten "halailemaan" Lehtosta, oli aika koomista. Mutta mikä pahinta, hävisin tuon ottelun tuon maalin takia :D.

Ja sitten vielä yksi video:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1047956, magneetti omassa maalissa??

mullakin kävi just tuo sama tänään mut onneks en ite ollut maalin tekijä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tulipahan hauska bugi vastaan dynastyssa. Lehtonen otti kiekon maassa torjuntaan ja päätin avata pelin heti, no Kärppä päätti sitten heittää kiekon jalkojenvälistä taaksepäin ja oma maalihan siitä tuli. No ei siinä vielä kaikki, mutta tämän jälkeen vastustajan joukkueen pelaajat tulivat tekemään ne normaalit maalinjälkeiset tuuletukset (eli "halimaan" toisisaan), tässä tapauksessa tietysti menivät sitten "halailemaan" Lehtosta, oli aika koomista. Mutta mikä pahinta, hävisin tuon ottelun tuon maalin takia :D.

Ja sitten vielä yksi video:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1047956, magneetti omassa maalissa??

Mullekki käyny samalla tavalla.. Oma pakki pisti kiekon reppuun ja läks halaileen vastustajan pelaajii.. Hymy herkässä:D...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tämä on varmaan eka ps3 pelini ja innolla odotan, että pelaamaan pääsee. Tätä ennen olen siis pelannut ps2:n lätkää ja nyt kysyisin, kannattaako aloittaa dynastia vai toi Be a Pro mode ekana, jos haluaa päästä hyvin mukaan tähän ps3 lätkään. Mikä olisi sopiva vaikeustaso ja pitääkö tehdä mitä säätöjä valikoihin yms. Kertokaapa kaikki. :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tämä on varmaan eka ps3 pelini ja innolla odotan, että pelaamaan pääsee. Tätä ennen olen siis pelannut ps2:n lätkää ja nyt kysyisin, kannattaako aloittaa dynastia vai toi Be a Pro mode ekana, jos haluaa päästä hyvin mukaan tähän ps3 lätkään. Mikä olisi sopiva vaikeustaso ja pitääkö tehdä mitä säätöjä valikoihin yms. Kertokaapa kaikki. :)

Käy muokkaamassa ekaks vapaista agenteista semmonen maalivahti kun sabrina. Se on n. 9-vuotias tyttö jonka arvot on laitettu nappiin joten tuskin ilahdut kun se on vastassa.
Ite ainakin aloitin be a broon ekana. Siinä voisi olla mahdollisuus oppia jollain tavalla pelaamaan koska palaute annetaan joka vaihdon jälkeen. Kentälläkin sinua opastaa sininen nuoli kohti oikeaa paikkaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mullekki käyny samalla tavalla.. Oma pakki pisti kiekon reppuun ja läks halaileen vastustajan pelaajii.. Hymy herkässä:D...

Omista maaleista puheen ollen niin onnistuin jotenkin laittamaan kiekon omaan maaliin ja seuraavaksi oma maalivahti halailee vastustajan hyökkääjän kanssa ja juhlii maalia :D
 
Ylös Bottom