Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Käy muokkaamassa ekaks vapaista agenteista semmonen maalivahti kun sabrina. Se on n. 9-vuotias tyttö jonka arvot on laitettu nappiin joten tuskin ilahdut kun se on vastassa.
Ite ainakin aloitin be a broon ekana. Siinä voisi olla mahdollisuus oppia jollain tavalla pelaamaan koska palaute annetaan joka vaihdon jälkeen. Kentälläkin sinua opastaa sininen nuoli kohti oikeaa paikkaa.
Jaajaa, mitäs ne tollasen tyttösen sinne on laittanut. Minkäslaiseksi se pitäisi muokata? Yleensä en ole koskenut noihin pelaajiin vaan keskittynyt oman hahmon luontiin. Olisikohan kellään hyviä vinkkejä miten liukuvalikoita kannattaisi säätää, että saisi mahdollisimman autenttisen lätkäkokemuksen. :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Käy muokkaamassa ekaks vapaista agenteista semmonen maalivahti kun sabrina. Se on n. 9-vuotias tyttö jonka arvot on laitettu nappiin joten tuskin ilahdut kun se on vastassa.

alkukaudesta pelasin Floridaa vastaan, ja niillä oli sabrina maalissa =) jeesus minkä kokonen naikkonen :D

noh voitin kuitenki 5-1, sen heikkoudeksi paljastui sivuttaisliike ;) ei teininoita ole järin nopea tuolla varrella..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Olaa tiimin kaa yritetty puol ysistä asti löytää joukkuepeliä tuloksetta, kettu nää ea:n serverit ovat perseestä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kävin äsken ostamassa lopulta. Onko slideri-asetuksia mitä voitte suositella? Ja millä koodilla saa ne uudet paidat jos tässä semmoinen on.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä nyt kyrsii, ärsyttää, ottaa pannuun...
Ei riitä että ei näy omat tulokset tilastoissa edes sen jälkeen kun kävi tekemässä sen "hienon" avatarin sinne nettiin, mutta äsken pelatun ottelun jälkeen katoin viimeisimpiä otteluita ja jes! Kerrankin kun olin pitkästä aikaa voittanut ottelun (1-0) niin listapa näyttää että hävisin 0-3. Kestääkö tuon avatarin aktivoituminen pitkäänkin, sillä tänään puolen päivän aikaan kävin sen sinne laittamassa ja edelleen näkyy se musta silhuetti hahmon kohdalla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ainakin navigointipalkista siellä easportsworldissa laiton NHL
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö kellään ole tietoa vielä jostain "realistisista" slidereista... vai onko tää niin realistinen ettei tarvitse :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Olipas kummallinen peli äsken. Yksi tilannekin oli jossa sain käytännössä avopaikan, olin yksin maalin edessä maalivahdin alueella kiekon kanssa, maalivahti oli ketarat ojossa sivussa pelattuna täysin ulos.

Koitin pistää kiekon reppuun niin yhtäkkiä kiekko singahtaa miljoonaa jotenkin oudosti ilmeisesti tolpasta kimmoten, ympäri kaukaloa päätyen lopulta omaan päätyyni. Semmoista vetoa ei saisi edes 1000 slapshot powerilla aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ainakaan Superstar tasolle on mahdotonta saada realistisia slidereita!
Itsekin tuli huomattua, että mikäli haluaa peli-ilon säilyttää, niin parempi pelata All-Starilla. Jotenkin keinotekoiselta vaikeutukselta tuntuu tuo Superstar, verrattuna esim. NHL08:n vastaavaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

alkukaudesta pelasin Floridaa vastaan, ja niillä oli sabrina maalissa =) jeesus minkä kokonen naikkonen :D

noh voitin kuitenki 5-1, sen heikkoudeksi paljastui sivuttaisliike ;) ei teininoita ole järin nopea tuolla varrella..

Niin oon kans lukenut, ettei se siis ole niin hyvä molke mitä statsit näyttävät... Ite en kuitenkaan ole vielä sitä vastaan pelannu. Ku ketään ei sieltä vapaista pelaajista huoli sitä(kokonaisuus 50, palkka jotain 13+ miljoonaa). :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt pitäs olla vihdoinkin selvä, ihan easportsworldin FAQ-osiosta löytyi apu tällä kertaa.
Tässä linkki, jos joku tarvitsee:
http://www.easportsworld.com/en_US/blogs/view/bid/4118

Ja Hamsteri, en ollut älynnyt laittaa itse avataria NHL-osiosta, nyt kuitenkin ratkes sekin ongelma, kiitokset avusta



Riemunkiljahdukset sen kuin jatkuvat...

Katsokaapa huvikseen tuota EAsportsworldin sivua. Kirjautukaa omalla tunnuksella ja etsikää minun näyttönimi eli JJH90. Tuloksena on KAKSI eri avataria, toinen itse tehty ja toinen se saamarin silhuettihahmo. Itse pääsen kirjautumaan vain ensimmäiselle avatarille, vaikka kaikki statsit, peli- ja muut tiedot ovat juuri tällä silhuettityypillä.
No, katotaan mitä tekniska rådgivningen vastaa
 
Ylös Bottom