Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Todella hienoa, on syytäkin olla ylpeä että olet onnistunut tekemään tunnetun, epäurheilijamaisen ja raukkamaisen bugimaalin jo kahdesti.
Mitäs bugia siinä on? Ihan kunnon maali se on. Kun pelataa samas tiimis ni viel näin sen et älä yhtää ala..

Ja arriibah se meni kilpikäden puolelta maaliin. Ei siinä mitään bugia ollut vaan tuuria.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitäs bugia siinä on? Ihan kunnon maali se on. Kun pelataa samas tiimis ni viel näin sen et älä yhtää ala..

Ja arriibah se meni kilpikäden puolelta maaliin. Ei siinä mitään bugia ollut vaan tuuria.
Joo, en mä ala inttämään tästä tämmösen tiimin kanssa. Ilmaisin vain mielipiteeni näistä tämmösistä pelaajista ja maaleista. Näkeehän näitä, onneksi harvemmin, ja yleensä ovat jenkkejä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joo, en mä ala inttämään tästä tämmösen tiimin kanssa. Ilmaisin vain mielipiteeni näistä tämmösistä pelaajista ja maaleista. Näkeehän näitä, onneksi harvemmin, ja yleensä ovat jenkkejä.

No ei mun kaveri ********* sitä maalia tahallaan yrittänyt ! Voi lol Ja mä en ala inttämään tämmöisen pellen kanssa
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Harmi ettei netissä tehtyjä maaleja voi tallettaa

Onhan siellä pelin loppuvalikossa Top Highlights (jos muistan oikein), jossa näkyy ottelusta 1-5 tilannetta joita voi sitten katsella rauhassa ja tallentaakin varmasti voi? Eri asia sitten onko joku tietty maali sattunut tallentumaan sinne viiden joukkoon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Loistava peli kerta kaikkiaan. Ainut pikku miinus et tulee hemmetisti loukkaantumisia. Ainakin ku pelaan kaverin kaa turnausta jossa on mukana SM-Liiga ja Elitserien joukkueita. Joku 12 peliä pelattuna ja joka pelissä vähintään yks ukko loukkaantunut vaikka taklausvoima on pienimmällä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onhan siellä pelin loppuvalikossa Top Highlights (jos muistan oikein), jossa näkyy ottelusta 1-5 tilannetta joita voi sitten katsella rauhassa ja tallentaakin varmasti voi? Eri asia sitten onko joku tietty maali sattunut tallentumaan sinne viiden joukkoon.
Muuten hyvä, mutta se tallentaa viimeiset 5 tilannetta ottelusta. Yleensä kaikki viimeiseltä minuutilta. Esimerkiksi kahden ekan erän tapahtumia ei voi tallentaa mitenkään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

pitäskö tän uuden änärin tukea dualshock3sta ?
olen alkanu epäilee kun ei se oikein tärise missään pelissä... gta4ssa jossain satunnaisesti
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin, olen hieman päässyt tuntumaan BaP:issa. 6 ottelua ja tehot on 7+1. Jäähyminuutteja 14. Ja olen kikkailija. Onlinee kävin kokeileen ja ekas pelis vastustaja luovutti, enkä saabut tilastoihin voittoa ja toka pelis hävisin puhtaasti 4-0. Vastustaja teki kaikki maalit one timereillä:mad:

Kokeilin Sm-liigaakin, mutta se oli hirveää. Pelin ensimmäisen minuutin jälkeen tilanne 2-2. Pelaajat ovat superhitaita, mutta joka veto uppoo sisään. Ärsyttävän hidastempoinen peli.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Loistava peli kerta kaikkiaan. Ainut pikku miinus et tulee hemmetisti loukkaantumisia. Ainakin ku pelaan kaverin kaa turnausta jossa on mukana SM-Liiga ja Elitserien joukkueita. Joku 12 peliä pelattuna ja joka pelissä vähintään yks ukko loukkaantunut vaikka taklausvoima on pienimmällä.

Itselläni tulee todella harvoin loukkaantumisia omissa peleissä vaikka taklausvoima on täysillä. Muiden tiimien peleissä niitä kyllä tulee lähes joka päivä.

Kerran onnistuin myös loukkaantumaan BaP:ssa 14 päiväksi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Uudet EA:n rosterit saatavilla! Ihan hyvät kyllä on ja ainoat suomalaiset ketkä pitää itse siirtää on Osala, Pesonen ja Leino :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Naukkis sanoi:
ONko tähän vielä saatavilla sitä paitakoodia eli saa ne uudet paidat?
Ei oo.
Uudet EA:n rosterit saatavilla! Ihan hyvät kyllä on ja ainoat suomalaiset ketkä pitää itse siirtää on Osala, Pesonen ja Leino :)
Mitä meinaat siirtää? Onko nuo free agentteina noissa uusissa vai jossain SM-liigan puolella?

Taitaa mennä dynasty uusiksi... :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Osaisko joku kertoa onko tuosta puolustustietoisuudesta(defensive awareness) mitään hyötyä jos itse ohjaa hahmoa?

Pohdittiin asiaa tossa kaverin kanssa, lähinnä sitä, että vaikuttaisiko kyseinen arvo myös esim syötönkatkoihin ja sellaisiin (kun kaverini ainakin muisteli että sellainen arvo oli ennen ollut pelissä). Netissä meinaan harmittaa kun ei välillä tunnu saavan mitään vastustajan syöttöä kiinni vaikka kuinka menisi suoraan lavan vierestä.

Overall ollut ihan hyvä peli varsinkin kerhopelit kaveriporukassa on hauskaa illanvietettä duunin jälkeen. Sääli vaan, että siellä on sellasta porukkaa, jotka osaavat tasan yhden helpon maalintekotavan. Puhun siis niistä jotka luistelevat alueelle laidasta ja syöttävät takatolpalle veskan patjoja hipoen samalla kun tietokoneen ohjaamat pakit kattelee mihin kulmaan se takatolpalla ollut kaveri tahtoo kiekkonsa sijoittaa. Toinen maalintekotapa on sitten tämä helvetin ranteella leipominen ja siitä rannaaminen yläkulmaan, joka sekin menee kyllä vähän harmittavan usein. Näitä sitten toistetaan se koko matsi ja vaikka kuinka koittaa estää niin kyllä molemmilla tavoilla se paikka tulee useamman kerran matsissa.

Tuleeko muuten kerhopelipuolen hahmolle mihin tahtiin noita sijoitettavia pisteitä ja onko sille jotain kattoa? Ite oon kerran saanu ne 4 lisäpistettä eli 7 pojoa nyt yhteensä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tullu jo kausi pelattua be pro modissa läpi ja täytyy sanoo et tä on huikee peli ja ihan mukava tehot ukolle 81+42.Pari huvittavaa hetkee on tullu kanssa rankkareissa tyhjästä maalista maalivahdian alueella niin kiekko katsomoon ja sit vastustaja teki maalin viimesellä minuutilla niin oma pelaaja tuuletti siinä mukana sitten harmi kun ei voinu enään tallentaa videoo siitä tuuletuksesta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tullu jo kausi pelattua be pro modissa läpi ja täytyy sanoo et tä on huikee peli ja ihan mukava tehot ukolle 81+42.Pari huvittavaa hetkee on tullu kanssa rankkareissa tyhjästä maalista maalivahdian alueella niin kiekko katsomoon ja sit vastustaja teki maalin viimesellä minuutilla niin oma pelaaja tuuletti siinä mukana sitten harmi kun ei voinu enään tallentaa videoo siitä tuuletuksesta.

Pelasitko ilman ketjuvaihtoja vai autenttisella tyylillä? Suhkot turhauttavaa tuossa on se, että jo ammattilais tasolla noi ketjukaverit ei saa enää mistään sisään. Joutuu tyyliin syöttelemään sen 20 maalipaikkaa, että saa yhden sisään. Organisaatio odottaa 59 syöttöä ekalla kaudella niin hyvä syöttää tommosta määrää, kun ei auta vaikka vierellä olis Alexander The Great.

Pelasitko muuten koko kauden farmissa? Noilla tehoilla luulis paikan irtoavan jo änäristäkin.
 
Ylös Bottom