Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On ne ketjunvaihdoilla mutta on mulla tosin peliaika n.30-35 min matsissa. Sen verran vähän pääsee päivässä pelaamaan ettei kauheasti jaksa istuskella ohjain kädessä vaihtoaitiossa. Yksi hyvä vinkki sulle joka toimii aika hyvin. Syötä kiekko maalin kulmalta poikittain maalin eteen niin ainakin mulla Lupul ja M. Richards laittaa kiekkoja pussiin. Myös Timonen ja Coburn pyssyttää viivalta maaleja ja jossei mene suoraan ni ribarit sisään.

Jooh, pitää ilmeisesti ottaa tuo paikkalukitus käyttöön niin saa ohjata niitä oman paikan pelaajia ja otettua ne vaihtoon aina nopeasti, kun oma jätkä kunnossa :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jooh, pitää ilmeisesti ottaa tuo paikkalukitus käyttöön niin saa ohjata niitä oman paikan pelaajia ja otettua ne vaihtoon aina nopeasti, kun oma jätkä kunnossa :)

Saa ne pyydettyä vaihtoon muutenkin vaihtopenkiltä, yleensä ne tulevat paitsi jos et kuulu YV/AV kentään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jooh, pitää ilmeisesti ottaa tuo paikkalukitus käyttöön niin saa ohjata niitä oman paikan pelaajia ja otettua ne vaihtoon aina nopeasti, kun oma jätkä kunnossa :)

Joo siis edelliseen viestiin viitaten saat pyydettyä vaihdon kun painat O näppäintä. Kannattaa kuitenkin kattoa että kuntopalkki on suht täynnä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joo mullaki kävi sillee et Ville Peltonen oli siel joukon keskel halailemas ruotsalaisia, kun ne teki maalin. Johtuu ainaki mun mielest siitä, et se oli jotenkin osallistunut maalin syntyyn, kuten vahingossa tökkäämällä kiekon omiin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Miten te oikein ohjaatte kiekon maaliin? Tarviiko siinä painaa mitään nappulaa vai laittaako pelaaja automaattisesti mailan niin, että kiekko ohjautuu siitä?

Olen kokeillut Be a Pro - kaudessa vaikka kuinka montaa kertaa ohjata omalla pelaajallani maalin syöttämällä ensin kiekon puolustajalle, menemällä maalin eteen ja pyytämällä vetoa, mutta ei niin ei.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

08:ssa tein yhden vastaavanlaisen maalin ja nyt paukahti 09:ssa eka. Seuraavaksi vois koittaa puskumaalia.

Tässäpä Parrosin tyylinäyte puskumaalista:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1538933
(kaikki cpu-pelaajia, itse olin vaihdossa)
Ja vielä oma versioni puolesta kentästä tehdystä maalista:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1540602

Hyvä peli on kieltämättä. Vaikka sarjaa on tullut aiemminki hakattua, jaksaa Be a Proota pelata päivittäin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Heh, pitihän se tuo oma kopiokin tästä pelistä tänään hankkia, ihan mukavalta tunnosti, kuten ootinkin :cool: Be-a-Pro kausi alkui ensimmäisen totuttelupelin jälkeen jo sujumaan, summaten kolmessa pelissä (mukaanlukien se ensimmäinen) tehot 7+1 Ottawan farmissa. Ja pelipaikkana puolustaja, vaikeustaso vielä ammattilainen tässä vaiheessa. Alotan varmaan tähtipelaajalla (all-star) tässä illalla tai huomenissa, myös sen takia koska en vaihtanut kansallisuutta enkä mitään muitakaan tietoja jantterille :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joku oli puhunut tässä ketjussa että tähän peliin olisi tullut kokoonpanopäivitys? Itse en ainakaan ole löytänyt semmosta. Menin tuonne Online puolelle ja sieltä painoin sen "Lataa kokoonpanoja" niin se vaan valitti että "Yhteyttä EA Sports palvelimiin ei saada luotua. Yritä uudelleen". Tuo on tullut aina ihan julkaisusta lähtien, mutta siis online peliin ihan normaalisti olen päässyt ei se siihen mitenkään liity.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

laitat onlinessa vaikka sen kun se hakee "pika" pelin,niin samassa se ilmottaa että uudet kokoonpano päivitykset löytyvät,ilman niitä ei pääse edes pelaamaan,näin ainakin mulla.En ole itekkään saanu sieltä mitään missä lukee lataa kokoonpanoja,valittaa vaan ettei EA:n servereihin saa yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joku oli puhunut tässä ketjussa että tähän peliin olisi tullut kokoonpanopäivitys? Itse en ainakaan ole löytänyt semmosta. Menin tuonne Online puolelle ja sieltä painoin sen "Lataa kokoonpanoja" niin se vaan valitti että "Yhteyttä EA Sports palvelimiin ei saada luotua. Yritä uudelleen". Tuo on tullut aina ihan julkaisusta lähtien, mutta siis online peliin ihan normaalisti olen päässyt ei se siihen mitenkään liity.
En mäkään ole saanut toimimaan, sanoo tuota samaa. Tiedä sitten saako noita onlinen kautta imutettuja rostereita käytettyä esim. Dynastyssa, en ole ehtinyt koittamaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En mäkään ole saanut toimimaan, sanoo tuota samaa. Tiedä sitten saako noita onlinen kautta imutettuja rostereita käytettyä esim. Dynastyssa, en ole ehtinyt koittamaan.

Ne saa ladattua siten että käyt aloittamassa online-pelin jotta kokoonpanot latautuvat ja tämän jälkeen käyt tallenna/lataa/poista valikossa tallentamassa käytössä olevat kokoonpanot.
Tämä päivitys ei ole kyllä kovinkaan kattava esim. dynastya aloittaessa joukkueita on palkkakaton yli, joukkueissa voi olla joitain ylim. pelaajia ja luin jostain että kaikki AHL tulokkaat ilmeisesti puuttuisivat esim. aiemmin mainitut Leino, Osala ja Pesonen ovat SM-liigassa.

Ihmetyttää ettei kauden alun rostereita saada päivitettyä vaikka kausi on ollut käynnissä jo pari viikkoa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Miten te oikein ohjaatte kiekon maaliin? Tarviiko siinä painaa mitään nappulaa vai laittaako pelaaja automaattisesti mailan niin, että kiekko ohjautuu siitä?

Olen kokeillut Be a Pro - kaudessa vaikka kuinka montaa kertaa ohjata omalla pelaajallani maalin syöttämällä ensin kiekon puolustajalle, menemällä maalin eteen ja pyytämällä vetoa, mutta ei niin ei.


Se ohjaa automaattisesti jos satut oikeaan kohtaan, ei sitä voi mitenkään tehdä erityisesti.




Mitä eroja 09:ssä on Suomi-versio vs. UK-versio?

Suomen kieli vissiin puuttuu, mutta omasta mielestä siinä ei paljosta jää paitsi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko tästä pelistä tulossa arvostelua tälle sivustolle? Ei sillä, että en sitä enää ite kaipaa, sillä pelin olen hankkinut, mutta aina mielenkiintoista verrata näkökulmia :)

Edit: Lainaus pois.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

PS3 arvosteluja ei ole vähään aikaan näkynyt. Boxin ja Wiin peleistä tulee melkein joka viikko uusi arvostelu. Sinänsä hauska, että nyt on arvostelujen suhteen hiljaista, kun PS3:lle tulee vihdoin pelejä.
 
Ylös Bottom