Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ne saa ladattua siten että käyt aloittamassa online-pelin jotta kokoonpanot latautuvat ja tämän jälkeen käyt tallenna/lataa/poista valikossa tallentamassa käytössä olevat kokoonpanot.
Tämä päivitys ei ole kyllä kovinkaan kattava esim. dynastya aloittaessa joukkueita on palkkakaton yli, joukkueissa voi olla joitain ylim. pelaajia ja luin jostain että kaikki AHL tulokkaat ilmeisesti puuttuisivat esim. aiemmin mainitut Leino, Osala ja Pesonen ovat SM-liigassa.

Ihmetyttää ettei kauden alun rostereita saada päivitettyä vaikka kausi on ollut käynnissä jo pari viikkoa.
OK, kiitokset. Pitänee sitten odotella noita virallisia rostereita, jos nämä on tosiaan vain onlinea varten.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hmm... olen kyllä synnynnäinen häviäjä noissa versus matseissa. Juuri äsken tahkosin 4 pelii ja saldo 1voitto 1 JA tappio 2 tappioo:eek: Ja kaikki pelit päätty maalin eroon. Yhessä pelissä kävi niinkin hassusti että viimenen (piiitkä) minuutti alkoi ni olin vielä johossa, mutta vastustaja tekee 2 identtistä maalia. Puolenvaihto ja lämäri kun veska on tekemässä spagaattia:) No sitten menin rankkukisoi pelaan ja 4 voittoo napsahti putkeen:) Johtunee mainiosta RK taktiikastani...

Tilastoja katellessani huomasin Miesylilaidan (vai miten se meni?:D) olevan 8. kenttäpelaajien top 100. Mihin se muuten edes perustuu?

E: Tuo ylempi EI ole lainaus!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

OK, kiitokset. Pitänee sitten odotella noita virallisia rostereita, jos nämä on tosiaan vain onlinea varten.

Ne on kyllä ihan "viralliset" mitä tällä hetkellä saa ladattua. Otteluun mennessä tallennetaan kovalevylle online-kokoonpanot, jotka tulevat myös offline-peleihin kuten NHL 08:ssa. Ainoa eroavaisuus on, että jostain syystä ei voi ladata sieltä mistä pitäis, eli oma online nhl -osiosta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ne on kyllä ihan "viralliset" mitä tällä hetkellä saa ladattua. Otteluun mennessä tallennetaan kovalevylle online-kokoonpanot, jotka tulevat myös offline-peleihin kuten NHL 08:ssa. Ainoa eroavaisuus on, että jostain syystä ei voi ladata sieltä mistä pitäis, eli oma online nhl -osiosta.

Mielestäni tuossa otteluun mennessä saat kovalevylle tallennettua vain online-kokoonpanot. Jotta ne saa käyttöön offlinessa pitää ne tallentaa erikseen valikosta Oma NHL09 -> tallenta/lataa/poista -> kokoonpano. Tällöin kovolle tulee kokoonpano tiedosto.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin, luulisi että jos niitä on Dynastyn kanssa tarkoitettu käytettäväksi, niin ne tulisivat ihan normaalistikin ladattaviksi?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin, luulisi että jos niitä on Dynastyn kanssa tarkoitettu käytettäväksi, niin ne tulisivat ihan normaalistikin ladattaviksi?
Tottakai ne on tarkoitettu koko peliin, vaikka ovatkin "online kokoonpanot". Voit itse muokata niitäkin ja tallentaa uudestaan kovalevylle ja sitten aloittaa dynastyn.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiko tässä pelata itse tehdyillä joukkueilla hupipelejä online:ssa? Ainakaan NHL08:ssa ei voinut. Entä joukkuetta luodessa niin voiko joukkueelle luodan oman nimen eikä vain valita listasta jossa on noin 100 vaihtoehtoa kuten nhl08:ssa oli :/

Mites sitten tuo nhl-liiga onnistuu tässä? Onko parempi kuin viime vuonna? Saako runkosarja matseja nyt valittua myöskin parillinen määrä eikä vain 1,3,5,7? Eli toisin sanoen saako niin että jokainen pelaa toisiaan vastaan kerran kotonaan ja vieraissa? Mites sitten pudotuspelit noissa menee? Esim jos vaikka 12 joukkuetta niin pääseekö pudotuspeleihin 8 ja mitenkä ne sitten pelaa?

Sitten on vielä vähän epäselvää, että nyt kun on noita joukkueita kuten HC Konsolifin, jonne mennään pelaamaan yksilöinä niin onko ne juurikin näitä "be a pro" pelaajia? Toisin sanoen mitä paremmin on kehittyny be a pro muodossa kyseinen pelaaja niin sen arvot on myös online:ssa paremmat? Sitten ku jotkut tuntuu pelaavan myös joukkueilla joissa on mukana vain 4 pelaajaa. Pelaako ne koko matsin sit vain 2 miehen alivoimalla, 1 maalivahti + kolme kenttäpelaaja eikä edes pääse vaihtoon? :p Vai onko silloin mukana myös tietokonepelaajia?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla nettipeli skulaa ihan kivasti, mutta mistähän johtuu yhden tutun ongelmat. Ongelma on sellainen perinteinen, että peli jäätyy joukkuevalintaan. Ei saa siis kuitattua "Ready" statusta päälle. Missä siis vika ja mitä sille voi tehdä?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla nettipeli skulaa ihan kivasti, mutta mistähän johtuu yhden tutun ongelmat. Ongelma on sellainen perinteinen, että peli jäätyy joukkuevalintaan. Ei saa siis kuitattua "Ready" statusta päälle. Missä siis vika ja mitä sille voi tehdä?

Mulla auttaa kun odottaa hetken aikaa ja sit onnistuu.. En siis pysty vaihtamaan joukkuettani ollessani vieraissa ja kun olen kotona voin itse vaihtaa mutta vastus ei voi heti, joten odotus auttaa ainakin minulla..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla auttaa kun odottaa hetken aikaa ja sit onnistuu.. En siis pysty vaihtamaan joukkuettani ollessani vieraissa ja kun olen kotona voin itse vaihtaa mutta vastus ei voi heti, joten odotus auttaa ainakin minulla..
Itselläni joskus sama ongelma, minä vain näpyttelen "Ready", "Ei Ready" niin vastusjakin saa valittua, ja sillain tekee myös vastustaja, kun hän huomaa että minulla on jumissa
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt kyrsii!
Noh olen pelannut BaP:a muutaman matsin ja eilen haluttii kokeilla kaverin kanssa online-joukkuepeliä.. sitten en saanut jostain syystä ladattua kokoonpanoja vaikka kaverilla latasi heti! Herjaa vaan "Uusimpia kokoonpanoja ei voi jostain syystä ladata juuri nyt":mad: Netti kuitenkin toimii ihan hyvin pystyn esim. CoDia pelaamaan ihan normaalisti.. Ei kokoonpanoja olisi mahdollista ladata jostain netistä ja siirtää muistitikulla sitte koneeseen?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiko tässä muuten itse vaikuttaa joukkueenvaihtoon? Äske viel ku pelasin Minnesotan farmijoukkuees ja tein 5 maalii (1 pelis) heti sen jälkee, mut heitettii johonki ***** Los angeles Kingsiin. Onneks sentään pääsin NHL:ään, mut oli jo ainaki ku 33otteluu ja 55 maalia ja 11 syöttöö tuli tuol farmis tehtyy:eek: Haluis vaan takas tonne Minnesotaan. Ja miks ihmees pelaajaa voi kehittää nii vähän. Pelaat 30 loistavaa peliä ja yhen "pisteen" voi vaan kehittää:mad:Kehittyykö pelaajat kauden lopus??

Ja pelimuoto on Be a Pro:)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiko tässä muuten itse vaikuttaa joukkueenvaihtoon? Äske viel ku pelasin Minnesotan farmijoukkuees ja tein 5 maalii (1 pelis) heti sen jälkee, mut heitettii johonki ***** Los angeles Kingsiin. Onneks sentään pääsin NHL:ään, mut oli jo ainaki ku 33otteluu ja 55 maalia ja 11 syöttöö tuli tuol farmis tehtyy:eek: Haluis vaan takas tonne Minnesotaan. Ja miks ihmees pelaajaa voi kehittää nii vähän. Pelaat 30 loistavaa peliä ja yhen "pisteen" voi vaan kehittää:mad:Kehittyykö pelaajat kauden lopus??

Ja pelimuoto on Be a Pro:)

Joukkueen vaihtoon ei voi oikeastaan muuten vaikuttaa kuin jos haluat vaihtaa, pelaat tarpeeksi huonosti, että sinut joko laitetaan off waiwersiin tai jonkun toisen farmiin, sitten sieltä nouset ylös.

Kauden päätyttyä saat aina vähän enemmän EXP pisteitä, itselläni kohtuullisen kauden jälkeen taisin saada ~700 pistettä, mutta pikku hiljaa se kehittyy.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noniin vuorokauden odotellut vastausta jotenka kysytään nyt uudestaan.

Voiko onlinessa pelata itse tehdyillä joukkueilla, en nyt tarkoita BaP muotoa vaan ihan tavallista joukkuetta offline moodissa? Sitten voiko Tämän oman joukkeen nimetä itse ettei tarvi valita listalla valmiiksi keksittyä nimeä? Kumpikaa näistä ei onnistunut NHL 08:ssa

Sitten montako pelaajaa pitää onlinen BaP:ssa olla joukkueessa että pystyy pelata? Voiko pelata esim 4 pelaajalla että on 1 maalivahti ja vain kolme kenttäpelaajaa? Niin ettei ne mee ees vaihtoon vai onko käytössä jotain turhia tietokonepelaajia nettipelissä?


Sitten vielä lisä kysymyksenä että kuinka hyvin heads setit toimii tässä? 08 versiossa tuskin sai mitään selvää, mutta entäs sitten tämän pelin laita?

Onko HC Konsolifinissäkin porukalla tapana huutaa mikkiin kesken pelin kannustaen muita vai mitenkä?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Netissä kerhopeleissä tai joukkuepeleissä kerhosäännöillä EI ole vaihtoja. Pelaat koko ottelun tismalleen samalla paikalla omalla ukollas. Aina on 5vs5 + maalivahdit. Tietokone ohjaa muiden paikkojen ukkoja(jotka nekin pysyy samana koko ottelun), mitä ei ole valittu kenenkään toimesta. Kerhopeleissä pitää olla vähintään 2 ihmispelaajaa kummallakin puolella. Maksimissaan 6(ylläri...). Online joukkuepelissä kerhosäännöillä riittää, että on yksi pelaaja kummallakin puolella. Eli periaatteessa voi pelata 1vs1 matseja, mutta tietenkin ne tietokonepelaajat häärää siellä välissä, mutta niiden tekemisiä voi aika hyvin säätää veto- ja syöttönapilla. Eli melkein sama kuin ohjais ite koko joukkuetta.

En tiedä miten pystyy pelaamaan ns. vajailla kokoonpanoilla. Eli esim 3vs3 + maalivahdit, ilman tietokonepelaajia. Käsittääkseni tuo on mahdotonta.


Korjatkaa joku, jos jossain olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla kävi tossa yhtenä päivänä ihme bugi nettipelissä.

Eli pelasin siis 1vs1 sijoitukseen vaikuttavaa ottelua jotain tyyppiä vastaan. Ihan normaalisti peli meni eteenpäin, kun yhtäkkiä kun oltiin pelattu esim 10min peli pysähty ja tuli aloitus heti perään. Ja kuinkas ollakkaan kello näytti jotain 5min :D. Eli yhtäkkiä se peli hyppäs ajassa taaksepäin, tota se sitte tekikin varmaan 5-10 kertaa pelin sisällä. Onko teillä käynyt tämmöistä ja onko tämä bugi vai mikä?

Sori typot jos niitä tuli.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla kävi tossa yhtenä päivänä ihme bugi nettipelissä.

Eli pelasin siis 1vs1 sijoitukseen vaikuttavaa ottelua jotain tyyppiä vastaan. Ihan normaalisti peli meni eteenpäin, kun yhtäkkiä kun oltiin pelattu esim 10min peli pysähty ja tuli aloitus heti perään. Ja kuinkas ollakkaan kello näytti jotain 5min :D. Eli yhtäkkiä se peli hyppäs ajassa taaksepäin, tota se sitte tekikin varmaan 5-10 kertaa pelin sisällä. Onko teillä käynyt tämmöistä ja onko tämä bugi vai mikä?

Sori typot jos niitä tuli.

Mullaki on käyny täs 09 toi 2 kertaa ja 08 n10 kertaa kun netissä oon pelannu. ELi peli hyppää edelliseen alotukseen. nollakasis kävi kerran nii että aina 5sek ehti kulua ni floppas. Tunnin oodottelin ja sit päätin luovuttaa:D

Luulen että se on bugi tai sitte vastustajalta on katkennut netti tai jotain:eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla kävi tossa yhtenä päivänä ihme bugi nettipelissä.

Eli pelasin siis 1vs1 sijoitukseen vaikuttavaa ottelua jotain tyyppiä vastaan. Ihan normaalisti peli meni eteenpäin, kun yhtäkkiä kun oltiin pelattu esim 10min peli pysähty ja tuli aloitus heti perään. Ja kuinkas ollakkaan kello näytti jotain 5min :D. Eli yhtäkkiä se peli hyppäs ajassa taaksepäin, tota se sitte tekikin varmaan 5-10 kertaa pelin sisällä. Onko teillä käynyt tämmöistä ja onko tämä bugi vai mikä?

Sori typot jos niitä tuli.

Joo tuttua on jo 08 ajoilta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiko tässä muuten itse vaikuttaa joukkueenvaihtoon? Äske viel ku pelasin Minnesotan farmijoukkuees ja tein 5 maalii (1 pelis) heti sen jälkee, mut heitettii johonki ***** Los angeles Kingsiin. Onneks sentään pääsin NHL:ään, mut oli jo ainaki ku 33otteluu ja 55 maalia ja 11 syöttöö tuli tuol farmis tehtyy:eek: Haluis vaan takas tonne Minnesotaan. Ja miks ihmees pelaajaa voi kehittää nii vähän. Pelaat 30 loistavaa peliä ja yhen "pisteen" voi vaan kehittää:mad:Kehittyykö pelaajat kauden lopus??

Ja pelimuoto on Be a Pro:)

Katos äijää toisesta tulevaisuuden joukkueesta toiseen ehkäpä vielä paremman tulevaisuuden joukkueeseen:D:D:D(noh, ehkä katson hommaa vähän losin-lasien lävitse:cool:)
vinkki:koita päästä kopitarin ja brownin kans samaan ketjuun...siinä tulee tulosta:D
tosin tippuu pois helpolla jollei pisteitä tule:o

itsellä jatkuu"sairaslistalla" olo(ps3 ollut jo kolme viikkoa huollossa tuulettimen takia...valoa tunnelin päässä lähtenyt jo kohti kotia:)...haluu" kaukaloon"
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Katos äijää toisesta tulevaisuuden joukkueesta toiseen ehkäpä vielä paremman tulevaisuuden joukkueeseen:D:D:D(noh, ehkä katson hommaa vähän losin-lasien lävitse:cool:)
vinkki:koita päästä kopitarin ja brownin kans samaan ketjuun...siinä tulee tulosta:D
tosin tippuu pois helpolla jollei pisteitä tule:o

itsellä jatkuu"sairaslistalla" olo(ps3 ollut jo kolme viikkoa huollossa tuulettimen takia...valoa tunnelin päässä lähtenyt jo kohti kotia:)...haluu" kaukaloon"

Joo:) Kyllähän tää on ssittenkin osoittautunut kelpo joukkueeksi. Ja jos siihe 1. kentään pääsis ni syöttöiki alkais tulee (varmaan):cool:
 
Ylös Bottom