Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kiva toi EA
käynnistin NHL
kirjauduin sisään
nyt en kuulukkaan kerhoon
Kerhoon johon kuuluin tuli minun nimellä pelaaja jonka edessä on 000_nimi

Siis mitä, katosiko kerhotietoni.
Ei ole manuaalisesti muut käyttäj potkineet pois kerhosta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

"Ultimate Roster Update 8" julkaistu tänään. Itse asentelin ja totesin toimivaksi, mukavasti on rookieita tehty ja äijiä siirrelty, yli 100 muutosta AHL:ssa yms...Eipä taida enää olla tarvetta EA:n rostereille. :rolleyes:

Löytyy täältä:
http://nhl09ps3.googlepages.com/
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joukkueen vaihtoon ei voi oikeastaan muuten vaikuttaa kuin jos haluat vaihtaa, pelaat tarpeeksi huonosti, että sinut joko laitetaan off waiwersiin tai jonkun toisen farmiin, sitten sieltä nouset ylös.

Kauden päätyttyä saat aina vähän enemmän EXP pisteitä, itselläni kohtuullisen kauden jälkeen taisin saada ~700 pistettä, mutta pikku hiljaa se kehittyy.

Tähän ois hyvä saada pieni muutos seuraavaan nhl peliin et vois vähän itsekkin vaikuttaa omaan uraan et onko tyytväinen nykyisessä joukkueessa jne.Aloitin 09 uuden kauden be prossa wildin joukkueessa joka oli virhe mut mennään kausi loppuun ja vaihdetaan sit joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Random online peleissä on siinä oman nimen vieressä valkonen ympyrä ja luku, joka pelin edetessä nousee, mik seo?

-donk
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tähän ois hyvä saada pieni muutos seuraavaan nhl peliin et vois vähän itsekkin vaikuttaa omaan uraan et onko tyytväinen nykyisessä joukkueessa jne.Aloitin 09 uuden kauden be prossa wildin joukkueessa joka oli virhe mut mennään kausi loppuun ja vaihdetaan sit joukkuetta.

Eipä kyllä oikeastikkaan pelaajat saa vaikuttaa tälläisiin asioihin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kenelläkään Usa-versiota tästä pelistä? onko pelissä Sm-liiga?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

joo sori, en haulla löytänyt vastausta, siksi kysyin :) kiitoksia tiedosta, uskallan nyt tilata.

KonsoliFIN:in haussa on parantamisen varaa. Ja SM-liiga on sitten viime kauden pelaajilla. Lisäksi niil kestää luistella 10sek päästä päähän. Mäki ***** luistelen nopeemmin:D. Pelitempo on täs 09:is aivan liian hiljane...ja kaukalo liian suuri. Kuitenkin kannattaa tilata varsinkin jos et omista NHL 08:ia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

KonsoliFIN:in haussa on parantamisen varaa. Ja SM-liiga on sitten viime kauden pelaajilla. Lisäksi niil kestää luistella 10sek päästä päähän. Mäki ***** luistelen nopeemmin:D. Pelitempo on täs 09:is aivan liian hiljane...ja kaukalo liian suuri. Kuitenkin kannattaa tilata varsinkin jos et omista NHL 08:ia.
jep, pikkuveljelle tuon tilaan, sille oli tärkeintä että se SM-liiga löytyy :) mä itse pelaan vaan futista, heh
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Toimiiko tässä pelissä ollenkaa headsetit? En oo ainakaan kenenkään vielä kuullu puhuvan pelinaikana?

Sitten on vähä epäselvää kuinka noihin kerhoihin haetaa? Ei oo itse pelissä mitään ns. hakutoimintoa jonka sit tj hyväksyy/hylkää? Vai onko tj ainoa joka lähettää sit invitee ja minne tuo invite tulee? :rolleyes:

Sit vie ihmetyttää noissa normi joukkuepeleis että mistä ihmeestä näkee vastustajan ja oman levelin? Näen ne vain kun saan sähköpostiin statsit kaikista matseista.

Onko toi be a pro profiili samat kuin online ja offline? Ilmeisesti arvot on ainaki eri? Voiko onlinessa pelata eri paikkaa kuin mitä offline moodissa pelailee?

Olen hyvin kiitollinen jos saan vastaukset yllä oleviin kysymyksiin...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Toimiiko tässä pelissä ollenkaa headsetit? En oo ainakaan kenenkään vielä kuullu puhuvan pelinaikana?

Sitten on vähä epäselvää kuinka noihin kerhoihin haetaa? Ei oo itse pelissä mitään ns. hakutoimintoa jonka sit tj hyväksyy/hylkää? Vai onko tj ainoa joka lähettää sit invitee ja minne tuo invite tulee? :rolleyes:

Sit vie ihmetyttää noissa normi joukkuepeleis että mistä ihmeestä näkee vastustajan ja oman levelin? Näen ne vain kun saan sähköpostiin statsit kaikista matseista.

Onko toi be a pro profiili samat kuin online ja offline? Ilmeisesti arvot on ainaki eri? Voiko onlinessa pelata eri paikkaa kuin mitä offline moodissa pelailee?

Olen hyvin kiitollinen jos saan vastaukset yllä oleviin kysymyksiin...

Headsetit toimii, harvat vain käyttävät niitä.

Tarvitset kutsun liittyäksesi kerhoon ja kutsu tulee pelin sisäiseen postilaatikkoon.

Et näe leveleitä.

Samat ovat, mutta voit esim. tehdä 2 eri BaP äijää, joilla sitten pelaat missäkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Samat ovat, mutta voit esim. tehdä 2 eri BaP äijää, joilla sitten pelaat missäkin.

Tohon vois vielä lisätä sen, että jos alotat BaP kauden ja sen jälkeen muutat pro-pelaajaasi valikoista, niin vaikutukset tulee vain onlineen, jolla tavoin voit vaihtaa pelityylisi joka otteluun.
Lisäksi onlinella ja offlinella on kummallakin omat pelaajakorttinsa ja tavoitteensa, joita suorittamlla saa paremman kortin..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Random online peleissä on siinä oman nimen vieressä valkonen ympyrä ja luku, joka pelin edetessä nousee, mik seo?

-donk

Ne on ilmeisesti niitä pisteitä, joilla voit ostaa kaikkee tavaraa EA Sports Worldistä.. Niin olen ainakin itse ymmärtänyt..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Millä kamerakulmalla veivaatte bebroota? toi yläpuoli tuntuu selvimmältä, mutta pystyykö matalalla pelaa hä :eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Millä kamerakulmalla veivaatte bebroota? toi yläpuoli tuntuu selvimmältä, mutta pystyykö matalalla pelaa hä :eek:
Sillä korkeella Be a Pro - kameralla. Vaikka monet haukkuvat koko BaP - kameran ihan paskaksi, mun mielestä tuo korkeampi BaP - toimii ihan kiitettävän hyvin.

Syötöt menee kyllä välillä vähän arvalla, mutta muuten liikkeiden seuraaminen ja tekeminen on helpompaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

miten noi normi onlinenpelin pisteytys menee. Kun pelasin jotain vastaan joka oli 24. paras koko pelissä ja hävisin 2-1 niin tipuin tossa taulukossa alaspäin jotain tuhat sijaa. pelasin vielä tampalla ja se jollain detroitilla. Itse olin n 2000. sijalla. Ei sillä että olisi kauheasti merkitystä mutta onko tuolla pisteytyksellä jotain kaavaa.
 
Ylös Bottom