Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Se oli silloin world cupin aikaan. Eivät taida kokea nykyään maajoukkueasuja lisenssin hinnan arvoisiksi, kun loppujen lopuksi aika harva maajoukkueella pelailee esim. netissä.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Youtubesta kattelin niin näytti, että olis vihdoin panostettu myös tuohon fiilis puoleen ja sisääntuloihin jne. Paljonkohan muuten 08:sta saisi jos sen veisin johonkin pelipuotiin? Siis NHL08. Kumminkin ihan turha pitää 08 ja 09 hyllyssä.
GameStopissa maksetaan 14. Samalla vein pari muuta peliä ja ohjaimen, jolloin sain varattua NHL 09:n sekä FIFA 09:n. FIFAst joudun maksaamaan vielä noin 40 euroo, mutta ihan hyvin ne mun mielestä antoi noista peleistä.

Mikäs vuosi se olikaan kun EA:lla oli se kunnon lisenssi niihin maajoukkueisiin niin oli hienot peliasut. Saisivat vaikka tehdä niin että ne voisi ladata vaikka pientä korvausta vastaan jos ei varsinaisessa pelissä ole mukana.

EDIT: Vuosi oli 2005 ellen väärin muista.
Muistit oikein eli NHL 2005:ssahan ne olivat.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itseäni taas kiinnostaa toimiikohan 09.ssä viellä vanhat kunnon classic näppäimet ja mitä ominaisuuksia pystyn niillä "alkeellisilla" näppäimillä hyödyntämään. Pahaa pelkään, että esimerkiksi uusi mailan nosto toiminto jää multa kokonaan kokematta. Ei vaan oikeen nuo skillitikut kiinnosta/luonnistu.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itseäni taas kiinnostaa toimiikohan 09.ssä viellä vanhat kunnon classic näppäimet ja mitä ominaisuuksia pystyn niillä "alkeellisilla" näppäimillä hyödyntämään. Pahaa pelkään, että esimerkiksi uusi mailan nosto toiminto jää multa kokonaan kokematta. Ei vaan oikeen nuo skillitikut kiinnosta/luonnistu.

Kannattaa oikeasti opetella pelaamaan skill stickia käyttäen, sillä peli saa aivan uusia ulottuvuuksia sllä. Vaikka pari ekaa peliä voi tuntua vaikealta, opittuasi tekemään veivimaaleja ei paluuta vanhaa ole ;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Veivivamaaleille :keskisormi: . Se siitä reallistisuudesta/puolustamisen vaikeudesta. Nojoo mut oot oikeessa, että megadrivellä hankitut taidot on aika päivittää nykypäivän tattiveiveihin. Viellä kun joku kertois vähä sivustoo missä olis pätkää taikka kuvia tästä be a pro jutusta. Kyseinen muoto tulossa siis Fifaankin?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Veivivamaaleille :keskisormi: . Se siitä reallistisuudesta/puolustamisen vaikeudesta. Nojoo mut oot oikeessa, että megadrivellä hankitut taidot on aika päivittää nykypäivän tattiveiveihin. Viellä kun joku kertois vähä sivustoo missä olis pätkää taikka kuvia tästä be a pro jutusta. Kyseinen muoto tulossa siis Fifaankin?
FIFAssa kyseinen pelimuoto oli tietääkseni jo 08:ssa, ainakin EURO 2008:sta Be a Pro löytyi...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itseäni taas kiinnostaa toimiikohan 09.ssä viellä vanhat kunnon classic näppäimet ja mitä ominaisuuksia pystyn niillä "alkeellisilla" näppäimillä hyödyntämään. Pahaa pelkään, että esimerkiksi uusi mailan nosto toiminto jää multa kokonaan kokematta. Ei vaan oikeen nuo skillitikut kiinnosta/luonnistu.
Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Veivivamaaleille :keskisormi: . Se siitä reallistisuudesta/puolustamisen vaikeudesta. Nojoo mut oot oikeessa, että megadrivellä hankitut taidot on aika päivittää nykypäivän tattiveiveihin. Viellä kun joku kertois vähä sivustoo missä olis pätkää taikka kuvia tästä be a pro jutusta. Kyseinen muoto tulossa siis Fifaankin?

Tässä on joku, jossa esitellään valittavissa olevia pelaajatyylejä

Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.

"1. The default defensive control setting is:

Right stick is checking
Right bumper (R1 on PS3) is poke
Holding down the right bumper/R1 is an auto poke sweep
Holding down the right bumper/R1 and using the right stick is manual poke sweep

You can switch (basically reverse of above) to a different defensive control setting:

Right stick is defaulted to poke and sweep
Hold right bumper/R1 plus right stick to check"

Tollaista infoa löysin kontrolleista NHL 09 Blogista
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.

Kyllä Classic napit löytyy ihan satavarmasti.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Minä olin lukevinani jostain että NHL09:ssä olisi mukana myös ne klassiset kontrollit, jotka oli NHLPA94:ssä ja niissä ensimmäisissä EA:n 3D-lätkissä. Sitä tosin ihmettelen, että kuka niillä haluaa pelata. Skill stick on koko pelin suola. Ja se vasta realistista onkin, kun toinen tatti on periaatteessa pelaajan maila ja toinen pelaajan kroppa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ja minä haluaisin, että siinä voisi pelata ratilla ja polkimilla, sekä käsijarrulla. Kaasulla toimii oikea jalka ja jarrulla vasen, ratilla ohjataan ukkelia ja käsijarrulla pysähdytään nopeasti
Siinä sitä realistisuutta olisi, maila toimisi vaikka vaihdekepistä :)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ja minä haluaisin, että siinä voisi pelata ratilla ja polkimilla, sekä käsijarrulla. Kaasulla toimii oikea jalka ja jarrulla vasen, ratilla ohjataan ukkelia ja käsijarrulla pysähdytään nopeasti
Siinä sitä realistisuutta olisi, maila toimisi vaikka vaihdekepistä :)

Vois olla hitusen vaikeat kontrollit :D

E: classic napit on perseestä. Sckill stickki on paljon parempi, ja peli tuntuu siten paljon aidommaltakin. Jos ei osaa käyttää sitä, niin se vasta on noloa...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

NHL 2K9 vaikuttaa ihan hyvältä. Animaatio ja grafiikka eivät tosin ole NHL 09:n tasolla.

Be a Pro kuulostaa todella hyvältä. Demoa odotellessa...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Minä olin lukevinani jostain että NHL09:ssä olisi mukana myös ne klassiset kontrollit, jotka oli NHLPA94:ssä ja niissä ensimmäisissä EA:n 3D-lätkissä. Sitä tosin ihmettelen, että kuka niillä haluaa pelata. Skill stick on koko pelin suola. Ja se vasta realistista onkin, kun toinen tatti on periaatteessa pelaajan maila ja toinen pelaajan kroppa.
Kyllä varmaan todella moni pelaa classic asetuksilla. Kaikille vanhoille jäärille ei istu uudet sitten millään. Itse pelaan myös classicilla ja siinä ei oikeestaan ole mitään muuta eroa kuin että laukominen tapahtuu neliöllä ja ympyrällä. Tattia veivailen siinä missä muutkin ja läpiajoissa lauon kyllä sillä. Ja kokeilin kyllä alunperin uusilla ohjain asetuksilla mutta alaspäin pelaaminen oli yhtä helvettiä joten palasin vanhaan turvalliseen:)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kyl sitä tattia tulee veivattua läpiajoissa ja vedettyäkin saman tien sillä. Lämärit, one timerit ja taklaukset ei oikein luonnista tuolla tatilla joten tästä syystä pitäisin classic-nappien olemassaoloa välttämättömänä. Olen toki koittanut näitä uusia kontrolleja, mutta niillä pelaaminen ei vaan ole yhtä sujuvaa kuin vanhoilla. Alaspäin pelaaminen esim. kaverin kanssa samalla konsolilla on kyllä yhtä helevettiä uusilla kontrolleilla.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Taklauksia on vaikeutettu että peli olisi vähän realistisempi eikä semmosia vastapalloon taklauksia voi enää tehdä niin paljon. Eli ei välttämättä johdu kontrolleista.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Demoa odotellessa niin onko EA:n sivuilla jotain tietoa tarkasta päivästä ja kumpaan tulee ensin USA vai Euro storeen? :)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Demoa odotellessa niin onko EA:n sivuilla jotain tietoa tarkasta päivästä ja kumpaan tulee ensin USA vai Euro storeen? :)
Huomenna tulee jenkkistoreen vähintään. Tämän päivän Euroopan Storen sisällöstä ei ole mitään haisua. Tuskin se kuitenkaan muutaman tunnin päälle on, pääseekö demoa kokeilemaan jo tänään vai vasta huomenna aamulla. Pysykää housuissanne! ;)
 
Ylös Bottom